abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134236589
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 20:07:15 #152
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134236865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.
Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134237471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.
dat is meer hoe ze het spel zijn gaan spelen. zo spelen kon atijd al, maar nu doen ze het ook echt. de programma leiding zal wat moeten verzinnen hierop.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 22:03:59 #154
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134244003
Het lag niet alleen aan de kliekjes, vooral ook aan het gelul er doorheen steeds.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:50:10 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134249461
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_134272223
Is er ergens een optie om dit seizoen te downloaden? Vanuit het buitenland is het namelijk niet via RTLgemist te bekijken.
pi_134274709
De leukste ER's blijven toch die met de onbekende Nederlanders.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 15 december 2013 @ 09:18:30 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134282553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
WIDM is juist beter geworden dan in de eerste 4 seizoenen. Een stuk professioneler.

Gemiste kans dat ze Géza niet op zijn hypocrisie hebben aangesproken. Of dat ze Valentijn niet gevraagd hebben of ze nu zelf wel zag dat ze gevaarlijk dun was geworden.
Blijft me sowieso een raadsel waarom je iemand van 1.90 m en 55 kilo laat meedoen aan zo'n programma ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 11:13:00 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134283658
Ernst Paul werd altijd heel boos als er zulke dingen gebeurden, volgens mij heeft hij zelfs op de eilandraad wel eens complotten verraden :P

Wie is de Mol moet het nu alleen maar van de montage hebben, want alle molstreken gebeuren open en bloot in beeld, alleen worden er uitgeknipt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 december 2013 @ 11:19:35 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_134283778
Ik heb ER nooit gezien met Ernst Paul :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_134283826
Echt hoor als ik dan die nitwit van een Dennis bezig zie, dan mis ik hem, elke aflevering weer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 december 2013 @ 11:28:41 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134283941
Ernst paul zijn commentaar onder de beelden was ook altijd heel mooi "Ondertussen is kanidaat X al een paar dagen alleen op het eiland Mensirip''
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 december 2013 @ 11:31:50 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_134284021
Ik vond Eddy Zoey het opzich ook wel aardig doen :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 15 december 2013 @ 11:33:24 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134284056
Achteraf gezien wel ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 december 2013 @ 11:34:54 #165
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_134284085
Volgend jaar Nicolette erbij :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 12:11:05 #166
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134284762
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ernst paul zijn commentaar onder de beelden was ook altijd heel mooi "Ondertussen is kanidaat X al een paar dagen alleen op het eiland Mensirip''
En er was niet zo veel "ja wij deden dit" en "wij deden dat" nodig. Alleen dat ene seizoen met dat domme Chineesje was dat veel, maar die las een soort dagboek voor. Niet erg geslaagd.
Eddy Zoey deed het ook goed, al had ik liever Bas Westerweel gezien, maar die zit niet bij de commerciëlen.
FYI: Westerweel deed vroeger het oude Fort Boyard.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134284863
Ernst Paul _O_

(vanaf 43 minuten)

En vergeet je gitaar niet :') :D
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 13:03:18 #168
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134286121
Dat was toch ook zo veel toffer, met onbekende mensen, geen 'vrienden' bij elkaar enzo _O_
EPH kon echt boos worden als zoiets gebeurde :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134291849
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was toch ook zo veel toffer, met onbekende mensen, geen 'vrienden' bij elkaar enzo _O_
EPH kon echt boos worden als zoiets gebeurde :D
Ze mochten in die aflevering hierboven zelfs een varkentje slachten zie ik, dat zie ik die BN-ers ook echt niet doen _O-
pi_134498056
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Ernst Paul _O_

(vanaf 43 minuten)

En vergeet je gitaar niet :') :D
Mooi om terug te zien. EPH lekker streng, houdt afstand als presentator en dat straalt gezag uit. Dennis zou dit eens terug moeten kijken, kan hij nog veel van leren.
pi_134531097
Deze editie van Expeditie Robinson geef ik achteraf gezien een 6. Beste aflevering vond ik met afstand de aflevering waarin Jan werd weggestemd met als runner-up toen Geza dankzij Zimra werd geelimineerd. Daarna ging het beslist bergafwaarts qua spanning...

Ben zelf trouwens ook seizoenen aan het terugkijken op youtube, heb de eerdere seizoenen nog nooit gezien dus ben zeer blij met deze mogelijkheid! Ik heb een week terug het allereerste seizoen uitgekeken en ik vond hem echt super. Het bevat voor mij tot nu toe de meest geweldige kandidaten die ik heb zien deelnemen zoals Melvin, Tommy, Eva, Sander, Karin, hoop echt dat er een stijgende lijn inzit in de komende seizoenen want ik vond deze echt magnifiek. Dat ik zo overweldigd ben kan trouwens ook liggen aan het feit dat dit mijn eerste non-VIP seizoen is die ik van begin tot eind heb uitgekeken. In ieder geval, ik ben benieuwd!
pi_134553140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef credo93 het volgende:
Deze editie van Expeditie Robinson geef ik achteraf gezien een 6. Beste aflevering vond ik met afstand de aflevering waarin Jan werd weggestemd met als runner-up toen Geza dankzij Zimra werd geelimineerd. Daarna ging het beslist bergafwaarts qua spanning...

Ben zelf trouwens ook seizoenen aan het terugkijken op youtube, heb de eerdere seizoenen nog nooit gezien dus ben zeer blij met deze mogelijkheid! Ik heb een week terug het allereerste seizoen uitgekeken en ik vond hem echt super. Het bevat voor mij tot nu toe de meest geweldige kandidaten die ik heb zien deelnemen zoals Melvin, Tommy, Eva, Sander, Karin, hoop echt dat er een stijgende lijn inzit in de komende seizoenen want ik vond deze echt magnifiek. Dat ik zo overweldigd ben kan trouwens ook liggen aan het feit dat dit mijn eerste non-VIP seizoen is die ik van begin tot eind heb uitgekeken. In ieder geval, ik ben benieuwd!
Komen nog hele leuke seizoenen aan als je die allemaal nog terug gaat kijken :Y
Hoogtepuntjes voor mij toch wel 2004, 2005 & 2006 denk ik :7
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 12:38:50 #174
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134554633
Douwe _O_
En die editie met 100 man
Die man die op dat eiland met dat mes gaat lopen zwaaien _O_ (seizoen waar Douwe in zat)
Er zijn echt geniale seizoenen geweest :D
Helaas verpest door met niet zo bekende Nederlanders te werken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 december 2013 @ 12:46:38 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134554899
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
En die editie met 100 man
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.
ER 2006 heb ik wel helemaal gezien, alleen vond de manier waarop de winnaar werd bepaald (televoting) een beetje een smet op het seizoen. Toen won Olga de Playmate natuurlijk, terwijl Lenny eigenlijk had moeten winnen.

Nu zijn alle 4 de VIP-edities gewonnen door een blonde vrouw. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 12:48:52 #176
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134554968
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.
ER 2006 heb ik wel helemaal gezien, alleen vond de manier waarop de winnaar werd bepaald (televoting) een beetje een smet op het seizoen. Toen won Olga de Playmate natuurlijk, terwijl Lenny eigenlijk had moeten winnen.

Nu zijn alle 4 de VIP-edities gewonnen door een blonde vrouw. :o
Is Edith blond?

Die met 100 man was echt tof, vooral met die ongelooflijk simpele zielen die er tussen zaten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 22 december 2013 @ 12:52:01 #177
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134555078
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is Edith blond?

Die met 100 man was echt tof, vooral met die ongelooflijk simpele zielen die er tussen zaten.
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 12:55:18 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134555196
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?
Als ik daar op moet gaan letten :P Leek mij niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134573373
pi_134573524
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Die man die op dat eiland met dat mes gaat lopen zwaaien _O_ (seizoen waar Douwe in zat)
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100 :P

http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-verslagFrans
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 19:58:27 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134573636
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100 :P
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtig :D
Net als Peking Express waar ook van die typjes in zaten altijd _O- Was in het begin ook een programma van Ernst Paul.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134573760
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtig :D
Net als Peking Express waar ook van die typjes in zaten altijd _O- Was in het begin ook een programma van Ernst Paul.
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Frans
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 20:01:07 #183
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134573791
quote:
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zien :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134573814
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zien :P
Dat is idd ook een goed plan ^O^
  zondag 22 december 2013 @ 20:31:15 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134575641
Of die belg die in de bomen klom om te slapen. Iedereen lachte hem uit maar savonds kwamen er allemaal vieze beesten en toen had hij als enige nergens last van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_134715559
Enige wat ik nou nog wil weten is hoeveel men nu krijgt om mee te doen met dit programma?
Dus gage alleen. Zou dat gelijk zijn aan wat ze via hun bureau vragen?
pi_134717364
quote:
6s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Enige wat ik nou nog wil weten is hoeveel men nu krijgt om mee te doen met dit programma?
Dus gage alleen. Zou dat gelijk zijn aan wat ze via hun bureau vragen?
Ik denk dat er vastgestelde bedragen zijn. Het is ook een bepaald segment bn'ers dat meedoet. Geen grote namen die tonnen zouden vragen, zoals Geer en Goor (ik mag die figuren niet, maar ze krijgen tonnen voor hun tv-werk).

http://www.mediacourant.nl/?p=118724
Hier wordt gesproken over startgeld, geld per aflevering en geld als je verder komt in het programma. Dus duizenden euro's oplopend tot tienduizenden euro's.

Ik vond het overigens wel een aardig seizoen, geen irritante Belgen en geen pokertrio. Wel vind ik het een beetje van hetzelfde worden, vooral de proeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 26-12-2013 16:12:03 ]
  zondag 26 januari 2014 @ 15:55:55 #188
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_135965011
Weet iemand waar ik de oude afleveringen die Door sbs zijn uitgezonden, kan terug kijken?
pi_135965258
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand waar ik de oude afleveringen die Door sbs zijn uitgezonden, kan terug kijken?
youtube

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 16:01:19 ]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 18:42:31 #190
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_140028296
Opnames zijn nu in volle gang? Dennis Weening zit in ieder geval op het eiland voor opnames. Dus we kunnen nu gaan letten op afwezigheid van bn'ers op social media
Dit is gewoon raar :l
  maandag 2 juni 2014 @ 14:33:50 #191
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_140632067
Nou jeej. Tijd om Onbekende NL'ers weer mee te laten doen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 2 juni 2014 @ 15:41:08 #193
391606 AF_
AltijdKapot
pi_140633912
Polska _O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 15:42:25 #194
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_140633956
Manuel in zwembroek O+ O+ O+ Hij moet maar winnen :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 3 juni 2014 @ 07:22:04 #195
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_140658844
:o :o :o :o :o



Gigi Ravellie :o !!!!!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_140658861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
:o :o :o :o :o

[ afbeelding ]

Gigi Ravellie :o !!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe maar in een spoiler.

Broekman?
Ravelli?
Polska?

Ik sla een jaar over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 07:32:26 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 07:39:36 #197
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_140658950
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
:o :o :o :o :o

[ afbeelding ]

Gigi Ravellie :o !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat worden vast veel mooie shots :9.
sig verwijderd door FA
pi_140659301
Geraldine zou ook weer meedoen?
Wat is dat nou weer? Omdat ze niet gewonnen heeft wil ze nog een keer meedoen?
Every living creature on earth dies alone
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:23:51 #199
194695 franklop
Fran knock
pi_140659348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Geraldine zou ook weer meedoen?
Wat is dat nou weer? Omdat ze niet gewonnen heeft wil ze nog een keer meedoen?
Dat staat toch niet in dat artikel? Daar staat enkel dat ze vorig jaar al zeiden dat die ook mee zou doen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_140659363
Hennie Huisman en Catherine Keyl als kampoudsten.... :')
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')