abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:35:08 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134222813
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Zat er ook wel aan te komen hè, omdat het nu volledig Nederlands is, is het niet meer een 'vereiste' een Belgische presenta-tor/trice te hebben, en bij RTL hadden ze net iemand nieuw aangenomen. :s)
Vereiste niet maar Evi doet der werk gewoon goed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_134222928
Dennis en Nicolette staan niet echt boven de groep . :')
Ziet er daardoor direct wat kinderlijker en minder serieus uit.
pi_134223080
Het krijgt nu inderdaad een hoog onvolwassen gehalte, nicolette (en dennis) passen gewoon niet bij zo'n programma. Als je dan toch zonodig iemand wil hebben van die leeftijd, doe dan tenminste iemand die heeft meegedaan en tenminste de samensmelting heeft gehaald ofzo...

Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
PSN: Metal_Akilla
pi_134223336
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Het krijgt nu inderdaad een hoog onvolwassen gehalte, nicolette (en dennis) passen gewoon niet bij zo'n programma. Als je dan toch zonodig iemand wil hebben van die leeftijd, doe dan tenminste iemand die heeft meegedaan en tenminste de samensmelting heeft gehaald ofzo...

Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?
pi_134223514
Heb ze in ieder geval allemaal terug kunnen kijken destijds.
Via Usenet/Torrents/Youtube en de gemist websites van de omroepen.
pi_134223670
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef tralalala het volgende:

[..]

Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?
allereerste
bn-ers kan ik me nog wel voor de geest halen. Volgens mij vond ik van die alle winnaars onterecht, maargoed..
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:23:49 #132
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_134224496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
Zo vermoeiend, laat de beelden gewoon voor zich spreken, dat is véél spannender.
Ik heb hier nog ER seizoen 1 liggen, die ga ik binnenkort eens bekijken, kijken hoe ze dit programma voorheen maakten, want de laatste 3 seizoenen haak ik 4-5 afleveringen voor het einde al af en boeit het me eigenlijk niet meer wie er wint.
Hier ben ik het mee eens. Wat ze ook mogen afschaffen: het laten zien van flash-forwards van de proef tijdens de uitleg van de proef. Dat vind ik ook altijd zo jammer, want dan weet je al bij voorbaat hoe ver sommigen gaan komen in proeven zoals de finaleproef. Nu zag je ook een flash-forward van Edith en Ana-Alicia die tegelijkertijd over de balken liepen, terwijl Geraldine nergens te bekennen was.

Laat dan gewoon shots zien van de onderdelen van de proef die op dat moment worden uitgelegd, van vóórdat de proef begint. Dan is de uitleg als kijker ook wat beter te volgen zonder dat je gespoilerd wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Toevallig zat ik vorige week op YouTube na de uitzending oude clips terug te kijken omdat ik benieuwd was hoe verschillend het programma in het begin ook alweer was. Volgens mij kun je van de eerste seizoenen veel afleveringen gewoon helemaal terugkijken (opgesplitst in delen) als ik het goed gezien heb.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 14:44:23 #133
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134225215
Ik heb in elk geval seizoen 2 liggen. Was toen ook nog met Desiré Naessens (een Belgische presentator) en natuurlijk Ernst-Paul Hasselbach _O_
Ook 2004, 2005 en 2006 heb ik compleet. Ook Peking Express heb ik oudjes van liggen, dat was ook altijd tof.

En inderdaad die "flash forwards" zijn ook irritant.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134225664
he, wat lopen jullie toch te zeuren. ik vond het een leuk seizoen, vind dennis niet irritant, e enige klacht van mij is dat ze iets moeten doen om dat complotjes gedoe minder belangrijk te maken en het overleven/ spelelement belangrijker.
pi_134225980
tsjah ieder z'n mening he, om het nou gelijk zeuren te noemen.....
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 15:08:29 #136
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134226071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef pokkerdepok het volgende:
he, wat lopen jullie toch te zeuren. ik vond het een leuk seizoen, vind dennis niet irritant, e enige klacht van mij is dat ze iets moeten doen om dat complotjes gedoe minder belangrijk te maken en het overleven/ spelelement belangrijker.
Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.

"Ik liep op een plank" > je ziet iemand op een plank lopen "en ik pakte een touw" > je ziet iemand een touw pakken

etc.

Ja, leuke tv.
pi_134226109
Ik vond het best een leuk seizoen, team Sef, Geiza en Jan dat in elkaar donderde. De nasleep daarvan met een boze Kees en huilende Geraldine. Niemand speelde het echt heel goed zoals het verschrikkelijke pokertrio, zodat het wat meer gelijk was.

De nadruk ligt wel erg sterk op de complotten, de eilandraad is gewoon het belangrijkste onderdeel. Als de deelnemers hadden gekozen voor een zwakke finale, hadden ze zelfs Zimra in het spel kunnen houden. De beste Robinson wint in ieder geval niet.
pi_134226149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.

"Ik liep op een plank" > je ziet iemand op een plank lopen "en ik pakte een touw" > je ziet iemand een touw pakken

etc.

Ja, leuke tv.
leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...
pi_134226262
Ik heb wel het idee dat pr-bners de finalisten vaak wel veel meer robinson waren.. Of beeld ik mij dit in?
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 15:20:25 #140
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134226407
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...
Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.

Het is trouwens ook overgeproduceerd, eerst hoor je een van die meiden nog roepen "ik krijg okselhaar" maar als Pauline met dat dikkertje bij het eten aan die paal moeten hangen is dat opeens allemaal verdwenen. Natuurlijk is dat ook geen fijn gezicht en hoeft dat ook weer niet prominent in beeld, maar ze hebben meer luxe dan je zou verwachten.
pi_134227398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.

Het is trouwens ook overgeproduceerd, eerst hoor je een van die meiden nog roepen "ik krijg okselhaar" maar als Pauline met dat dikkertje bij het eten aan die paal moeten hangen is dat opeens allemaal verdwenen. Natuurlijk is dat ook geen fijn gezicht en hoeft dat ook weer niet prominent in beeld, maar ze hebben meer luxe dan je zou verwachten.
is me niet zo opgevallen, dat dat irritant was. ik vond de finale vooral gewoon spannend.

tuurlijk, maar dat is al sinds het eerste seizoen zo, dat je af en toe twijfeld aan hoe echt het is.

ja ik kan ook wel wat dingen verzinnen om over te klagen (BNners, te veel luxe(was wel weer iets minder dit jaar dan vorige jaren)), maar het moet gewoon ook maar eens gezegd worden, dat dit een topprogramma is. een van de weinigen waar ik nog echt voor ga zitten.
pi_134227417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Op tv is er altijd meer geproduceerd dan ze de kijker willen doen laten geloven. De bikinilijn was ook continu in orde bij de dames. Vorig jaar had Fatima een pincet meegesmokkeld. Maar okselhaar haal je niet makkelijk weg met een pincet.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 16:07:43 #143
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134228243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

is me niet zo opgevallen, dat dat irritant was. ik vond de finale vooral gewoon spannend.

tuurlijk, maar dat is al sinds het eerste seizoen zo, dat je af en toe twijfeld aan hoe echt het is.

ja ik kan ook wel wat dingen verzinnen om over te klagen (BNners, te veel luxe(was wel weer iets minder dit jaar dan vorige jaren)), maar het moet gewoon ook maar eens gezegd worden, dat dit een topprogramma is. een van de weinigen waar ik nog echt voor ga zitten.
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
pi_134228667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef zoem het volgende:
Evi stopt ;(
Ja jammer, maar als de Belg niet meer meedoet met ER, dan is het logisch dat de Vlaamse ook niet meer meedoet. Maar ja, het is wel jammer, vond haar wel een leuke meid. Wat Nicolette betreft, heb wel liever Kluijver dan van Dam, de laatste is me een beetje te gemaakt.

Verder natuurlijk leuk dat Edith heeft gewonnen. Alweer een sportvrouw. Who's next?
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 16:27:48 #145
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134229061
Evi stopt niet hoor, Evi is ingeruild, zelf had ze nog wel door willen gaan, maar RTL wilde het niet meer.
pi_134229428
Leuk seizoen! Jammer dat Gerrie toch niet gewonnen heeft.. gun het haar meer dan Edith. Erg slecht trouwens dat er niets voor Evi geregeld is. Wat een topwijf!
Zo niet.. dan toch!
pi_134229619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Akilla het volgende:

[..]

allereerste
bn-ers kan ik me nog wel voor de geest halen. Volgens mij vond ik van die alle winnaars onterecht, maargoed..
Sinds kort staan de oude uitzendingen op youtube.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:06 #149
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134229877
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef NrSiX het volgende:
Leuk seizoen! Jammer dat Gerrie toch niet gewonnen heeft.. gun het haar meer dan Edith. Erg slecht trouwens dat er niets voor Evi geregeld is. Wat een topwijf!
Nou ja niks geregeld, ze is van VT4/Vier overgestapt naar VTM en RTL heeft haar gewoon gedumpt. Op de Belgische tv doet ze nog genoeg.
pi_134232054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nou ja niks geregeld, ze is van VT4/Vier overgestapt naar VTM en RTL heeft haar gewoon gedumpt. Op de Belgische tv doet ze nog genoeg.
Dat weet ik, doel meer op het summiere afscheid die ze kreeg tijdens de finale uitzending. Had het wel kunnen waarderen dat ze toch even in het zonnetje gezet zou worden :)
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')