Haha inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef zoem het volgende:
Het is zo spannend dat er niemand meer post
Die was nog aan het tellenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik had Zimra dit wel willen zien doen.
Die had die emmers in dr BH gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik had Zimra dit wel willen zien doen.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die hier totaal geen spanning bij voelt? Wat een k@t eindspel...
Het maakt mij niet uit wie er wint.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die hier totaal geen spanning bij voelt? Wat een k@t eindspel...
Inderdaad, ik gun het niemandquote:Op donderdag 12 december 2013 21:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie er wint.
Ik zit ook maar half te kijken, gaat nergens over idd. Ben vooral benieuwd of Maxime het bij het juiste eind hadquote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Nee dusquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zit ook maar half te kijken, gaat nergens over idd. Ben vooral benieuwd of Maxime het bij het juiste eind had
Meester troll Maximequote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit voorbereid hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |