Ja, die ..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tione van Peperstraten bedoel je
En ze deed alsof.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tione van Peperstraten bedoel je
Maanden terug al.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Was al eerder aangekondigd inderdaad.
die kimberleyquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef Ajacied7 het volgende:
'laat haar dat lekker doen in het karretje'
Zie je daarquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
Sommigen misschien tot WIDM.
Sowiesoquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
En dat petjequote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
13 lagen make-up op d'r bakkes
Tot de huwelijksnachtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
Tot WIDMquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
twitter:RHvL88 twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:11:19Roze inbox loopt vol. Allemaal mensen die @maximhartman uitlachen. #robinson2013 reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:00:15Dat Geraldine exp. Robinson wint heb ik uit duim gezogen. Als het toch waar is, wil ik Nat. gokfonds oprichten. Inschrijven vanaf ¤50,- reageer retweet
1x Wereldkampioenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hele leven gegeven aan Judo, nooit een grote prijs gepakt, doet 3 weken mee aan ER en wint de hoofdprijs.
Dat duurde langquote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
1x Wereldkampioen
4x Europees kampioen
3 Olympische medailles
Jawel.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef Paul het volgende:
Wat doet iedereen overdreven over Evi. Zo bijzonder was ze ook weer niet.
En Jojanneke ipv Dennis?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jawel.
Evi![]()
Onbegrijpelijk dat ze plaats moet maken voor Nicolette.
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef zoem het volgende:
Evi had wel een afscheidsfilmpje/compilatie mogen krijgen ja
32 minuten aan reclame > eviquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.
Boeiend, zo bijzonder vond ik haar niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.
Stond ook niet in de 'gids'.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:30 schreef iAvani het volgende:
Had de aflevering opgenomen. Zit ik te kijken houd hij opeens 15 minuten voor het einde op! Wist niet dat de aflevering langer duurde
Yo dawg, I heard you like selfreflectionquote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Met een half oog de finale gekeken, want had nog genoeg te doen. En eigenlijk had ik geen eens zin meer om te gaan kijken, zo is dit seizoen dood gebloed (en sowieso al niet echt denderend als geheel). Het terugblikken was ook nog eens nog meer tenenkrommend dan afgelopen jaren. Want dat ze lieten zien hoe aan tafel twee mensen zaten te kijken naar zichzelf, terwijl zij terug zaten te kijken naar zichzelf in ER. En er dan vervolgens commentaar op leveren en daarna daar in de studio commentaar op leveren. Wie heeft dat nou weer bedachtBlijkbaar een groot liefhebber van het Droste effect.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Met een half oog de finale gekeken, want had nog genoeg te doen. En eigenlijk had ik geen eens zin meer om te gaan kijken, zo is dit seizoen dood gebloed (en sowieso al niet echt denderend als geheel). Het terugblikken was ook nog eens nog meer tenenkrommend dan afgelopen jaren. Want dat ze lieten zien hoe aan tafel twee mensen zaten te kijken naar zichzelf, terwijl zij terug zaten te kijken naar zichzelf in ER. En er dan vervolgens commentaar op leveren en daarna daar in de studio commentaar op leveren. Wie heeft dat nou weer bedachtBlijkbaar een groot liefhebber van het Droste effect.
ik denk niet dat jij weet wat het droste effect betekent eigenlijkquote:
Het al weken lang door alles heen lullen vond ik zo strontirritant. Naar Amerikaans voorbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij isquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kuttroll die Maxime Hartman.Ik heb expres allerlei sites vermeden omdat ik de winnaar niet wilde weten en dan blijkt dat hij gewoon uit z'n nek lulde.
Onvoorspelbaar, dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij is
Ik ken Maxim alleen van naam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij is
Zat er ook wel aan te komen hè, omdat het nu volledig Nederlands is, is het niet meer een 'vereiste' een Belgische presenta-tor/trice te hebben, en bij RTL hadden ze net iemand nieuw aangenomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Schandalig hoe ze Evi eruit hebben gewerkt. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om haar een fatsoenlijk afscheid te geven.
Eddy Zoey was nog een redelijke vervanger voor EPH, maar die Dennis is echt een aanfluiting. Evi wist het niveau nog een beetje op te krikken, maar volgend jaar wordt echt niks meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken Maxim alleen van naam.
Schandalig hoe ze Evi eruit hebben gewerkt. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om haar een fatsoenlijk afscheid te geven.
Vereiste niet maar Evi doet der werk gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat er ook wel aan te komen hè, omdat het nu volledig Nederlands is, is het niet meer een 'vereiste' een Belgische presenta-tor/trice te hebben, en bij RTL hadden ze net iemand nieuw aangenomen.
Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Het krijgt nu inderdaad een hoog onvolwassen gehalte, nicolette (en dennis) passen gewoon niet bij zo'n programma. Als je dan toch zonodig iemand wil hebben van die leeftijd, doe dan tenminste iemand die heeft meegedaan en tenminste de samensmelting heeft gehaald ofzo...
Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
allereerstequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?
Hier ben ik het mee eens. Wat ze ook mogen afschaffen: het laten zien van flash-forwards van de proef tijdens de uitleg van de proef. Dat vind ik ook altijd zo jammer, want dan weet je al bij voorbaat hoe ver sommigen gaan komen in proeven zoals de finaleproef. Nu zag je ook een flash-forward van Edith en Ana-Alicia die tegelijkertijd over de balken liepen, terwijl Geraldine nergens te bekennen was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
Zo vermoeiend, laat de beelden gewoon voor zich spreken, dat is véél spannender.
Ik heb hier nog ER seizoen 1 liggen, die ga ik binnenkort eens bekijken, kijken hoe ze dit programma voorheen maakten, want de laatste 3 seizoenen haak ik 4-5 afleveringen voor het einde al af en boeit het me eigenlijk niet meer wie er wint.
Toevallig zat ik vorige week op YouTube na de uitzending oude clips terug te kijken omdat ik benieuwd was hoe verschillend het programma in het begin ook alweer was. Volgens mij kun je van de eerste seizoenen veel afleveringen gewoon helemaal terugkijken (opgesplitst in delen) als ik het goed gezien heb.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef pokkerdepok het volgende:
he, wat lopen jullie toch te zeuren. ik vond het een leuk seizoen, vind dennis niet irritant, e enige klacht van mij is dat ze iets moeten doen om dat complotjes gedoe minder belangrijk te maken en het overleven/ spelelement belangrijker.
leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.
"Ik liep op een plank" > je ziet iemand op een plank lopen "en ik pakte een touw" > je ziet iemand een touw pakken
etc.
Ja, leuke tv.
Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |