Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou eens een mooi idee zijn om een mix te maken, eiland met bekenden en eiland met onbekenden en dan eens zien wat er gebeurd.
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijven
Dat is waar..quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
Maar ze vinden zichzelf wel heel erg bekend en hebben daardoor extra grote ego's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
Zal wel weer eind augustus/begin september zijn denk ik.quote:
Net alsof het alleen om de presentatrice draaitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef Eerin het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan Nicolette Kluiver, dus ga niet kijken.
Wel als je daar een enorme hekel aan hebt, ja. Ik kan haar serieus niet luchten of zien, dus ik ga dat echt niet kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net alsof het alleen om de presentatrice draait
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel weer eind augustus/begin september zijn denk ik.
Ik ken de helft al niet van naam, laat staan dat ik hun voeten zou herkennenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef opreis het volgende:
Iemand al naar de voetenselfies op expeditierobinson.nl gekeken?
Gigi Ravelli, Manuel Broekman en Mr Polska zouden al bevestigd zijn maar volgens mij zitten die er ook nog tussen met hun voetenselfies.
Zelf denk ik dat:
"The Voice, 'Plezier', actrice" Coosje Smid is.
"Actrice, musicals & series, zorgzaam" Simone Kleinsma is.
"Zeilen, Olympische Spelen, communicatief" Marit Bouwmeester is.
Wat denken jullie? Kunnen we ze allemaal herkennen?
Er zijn meer aankopingspunten behalve de voeten hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ken de helft al niet van naam, laat staan dat ik hun voeten zou herkennen.
Want jij kent haat persoonlijk natuurlijk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef Meke het volgende:
Simone?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het me ergens alleen zo slecht voorstellen, lijkt me niet heel erg iets voor haar?
Nou, toevalligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want jij kent haat persoonlijk natuurlijk?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Mariposas het volgende:
Ferry Doelens
Ancilla tilla
Leo alkemade wie?
Manuel broekman
Mr polska
Lobke Berkhout wie?
Coosje smid
Kristel (die zangeres)
De rest kon ik niet bijhouden/onthouden/ typen. Net in Boulevard
kutquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
(musical)Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Presentatrice Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke
http://www.expeditierobinson.nl
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
We zijn dus eindelijk weer terug bij de onbekende Nederlanders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |