een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.
dat is meer hoe ze het spel zijn gaan spelen. zo spelen kon atijd al, maar nu doen ze het ook echt. de programma leiding zal wat moeten verzinnen hierop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.
WIDM is juist beter geworden dan in de eerste 4 seizoenen. Een stuk professioneler.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
En er was niet zo veel "ja wij deden dit" en "wij deden dat" nodig. Alleen dat ene seizoen met dat domme Chineesje was dat veel, maar die las een soort dagboek voor. Niet erg geslaagd.quote:Op zondag 15 december 2013 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ernst paul zijn commentaar onder de beelden was ook altijd heel mooi "Ondertussen is kanidaat X al een paar dagen alleen op het eiland Mensirip''
Ze mochten in die aflevering hierboven zelfs een varkentje slachten zie ik, dat zie ik die BN-ers ook echt niet doenquote:Op zondag 15 december 2013 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was toch ook zo veel toffer, met onbekende mensen, geen 'vrienden' bij elkaar enzo
EPH kon echt boos worden als zoiets gebeurde![]()
Mooi om terug te zien. EPH lekker streng, houdt afstand als presentator en dat straalt gezag uit. Dennis zou dit eens terug moeten kijken, kan hij nog veel van leren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Ernst Paul
(vanaf 43 minuten)
En vergeet je gitaar niet![]()
Komen nog hele leuke seizoenen aan als je die allemaal nog terug gaat kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef credo93 het volgende:
Deze editie van Expeditie Robinson geef ik achteraf gezien een 6. Beste aflevering vond ik met afstand de aflevering waarin Jan werd weggestemd met als runner-up toen Geza dankzij Zimra werd geelimineerd. Daarna ging het beslist bergafwaarts qua spanning...
Ben zelf trouwens ook seizoenen aan het terugkijken op youtube, heb de eerdere seizoenen nog nooit gezien dus ben zeer blij met deze mogelijkheid! Ik heb een week terug het allereerste seizoen uitgekeken en ik vond hem echt super. Het bevat voor mij tot nu toe de meest geweldige kandidaten die ik heb zien deelnemen zoals Melvin, Tommy, Eva, Sander, Karin, hoop echt dat er een stijgende lijn inzit in de komende seizoenen want ik vond deze echt magnifiek. Dat ik zo overweldigd ben kan trouwens ook liggen aan het feit dat dit mijn eerste non-VIP seizoen is die ik van begin tot eind heb uitgekeken. In ieder geval, ik ben benieuwd!
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.quote:
Is Edith blond?quote:Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.
ER 2006 heb ik wel helemaal gezien, alleen vond de manier waarop de winnaar werd bepaald (televoting) een beetje een smet op het seizoen. Toen won Olga de Playmate natuurlijk, terwijl Lenny eigenlijk had moeten winnen.
Nu zijn alle 4 de VIP-edities gewonnen door een blonde vrouw.
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Edith blond?
Die met 100 man was echt tof, vooral met die ongelooflijk simpele zielen die er tussen zaten.
Als ik daar op moet gaan lettenquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100quote:Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Die man die op dat eiland met dat mes gaat lopen zwaaien(seizoen waar Douwe in zat)
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtigquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Fransquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtig![]()
Net als Peking Express waar ook van die typjes in zaten altijdWas in het begin ook een programma van Ernst Paul.
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zienquote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Frans
Dat is idd ook een goed planquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zien
Ik denk dat er vastgestelde bedragen zijn. Het is ook een bepaald segment bn'ers dat meedoet. Geen grote namen die tonnen zouden vragen, zoals Geer en Goor (ik mag die figuren niet, maar ze krijgen tonnen voor hun tv-werk).quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Enige wat ik nou nog wil weten is hoeveel men nu krijgt om mee te doen met dit programma?
Dus gage alleen. Zou dat gelijk zijn aan wat ze via hun bureau vragen?
youtubequote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand waar ik de oude afleveringen die Door sbs zijn uitgezonden, kan terug kijken?
Doe maar in een spoiler.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat worden vast veel mooie shotsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat staat toch niet in dat artikel? Daar staat enkel dat ze vorig jaar al zeiden dat die ook mee zou doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Geraldine zou ook weer meedoen?
Wat is dat nou weer? Omdat ze niet gewonnen heeft wil ze nog een keer meedoen?
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou jeej. Tijd om Onbekende NL'ers weer mee te laten doen.
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit.
Maar zolang de kijkcijfers zo hoog blijven en blijven stijgen gaat dat niet gebeuren. Net als bij Wie is de mol.
Ohja Evi is ook nog eens weg hèquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.
Is dat een rapper? Wees niet ongerust, want die gaan er als eerste uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Gigi is lekker, alleen die Mr Polska knuppel mag er direct uit wat mij betreft
Nicolette Kluijverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef pokkerdepok het volgende:
weten we al wie de nieuwe presentator wordt?
quote:
Evi was er gewoon perfect voor. Dit wordt me ook veel te Hollands.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik bedoel, is een leuke meid om naar te kijken, maar ik denk niet dat ze dit kan. Hoop t wel natuurlijk.
Dan heb je wel de erg goeie billen van Geraldine gemist die veelvuldig in beeld warenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:42 schreef roos85 het volgende:
Wie is Mr Polska![]()
Afgelopen seizoen niet echt gevolgd, geloof niet dat ik komend seizoen ga volgen.
Samen met Geraldine juist 1 van de hoogtepunten van het seizoen wat mij betreft. Het zorgde tenminste nog een beetje voor spanningquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Dat gedoe met die extra stemmen was ook kut.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit.
Maar zolang de kijkcijfers zo hoog blijven en blijven stijgen gaat dat niet gebeuren. Net als bij Wie is de mol.
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers stijgen vanwege de deelnemers. Die stijgen anwege de grotere bekendheid itt de jaren ervoor neem ik aan. Of gaan 10000 extra mensen speciaal kijken voor fucking Paul Turner?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.
Dat lijkt me misschien ook wel wat inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou eens een mooi idee zijn om een mix te maken, eiland met bekenden en eiland met onbekenden en dan eens zien wat er gebeurd.
Die zijn voor mij niet zo heel interessantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je wel de erg goeie billen van Geraldine gemist die veelvuldig in beeld waren![]()
Dat dacht ik al op te maken aan de weinige stukjes die ik wel had gezien.quote:Voor de rest heb je niks gemist want er was geen zak aan. Veel te veel van die tussenstukjes waarbij de kandidaten achteraf gingen vertellen wat ze gedaan hadden tussen de spellen in gemonteerd, maar zo dat je de uitkomst al wist vanaf het eerste fragment.
Kutkandidaten met kutsamenzweringen want ze hebben 2 vriendjes bij elkaar gezet.
Dat was voor mij al een reden om af te haken.. Die gast is toch niet geschikt om ER te presenterenquote:Dennis Weening die presenteert.
Had een leuk element kunnen zijn tegen het pokertrioquote:Dat gedoe met die extra stemmen was ook kut.
Die finale uitzendingen zijn vaak ruk he.. dus idd niet kijken of bijna de hele uitzending overslaan dmv doorspoelen.quote:Toch gewoon weer kijken, alleen de afgelopen paar jaar kijk ik de finale niet eens meer, of ik neem hem op en spoel er door
Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou eens een mooi idee zijn om een mix te maken, eiland met bekenden en eiland met onbekenden en dan eens zien wat er gebeurd.
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijven
Dat is waar..quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
Maar ze vinden zichzelf wel heel erg bekend en hebben daardoor extra grote ego's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |