Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuipquote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nu weten we het wel, dit is bijna nog erger dan die Paul Walker aanhangsels
Wtfquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuip![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze het gewoon gebruikte als een geldig excuus om bijeen te komen in hun gepimpte wagen maar toen kwam het emotionele verhaal met oprechte tranen
Ik zag daar een artikeltje over, ik dacht eigenlijk dat dat een trolartikel was.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuip![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze het gewoon gebruikte als een geldig excuus om bijeen te komen in hun gepimpte wagen maar toen kwam het emotionele verhaal met oprechte tranen
Ik heb het screenshot gezien en dit was gewoon een zware belediging. Sterker nog je zette mij neer als een lulletje rozenwater zonder ruggengraatquote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef Tjacka het volgende:
Sorry lr het was een manier om ggmm te lobbyen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er zo in ieder geval je persoonlijke tintje aan meegegeven.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel in comic sans, maar who cares right?
Werkelijk ontroerend.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou je bek tyronquote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
stelletje trieste figuren om een fok1 user
geen wonder dat jullie vrijgezel zijn en nog thuis wonen
Wij zijn nu vijanden dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het screenshot gezien en dit was gewoon een zware belediging. Sterker nog je zette mij neer als een lulletje rozenwater zonder ruggengraat
Deze manquote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
Met je kanjer homo vrindje uit London fkking fachotquote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je een probleem wilt moet je vooral zo doorgaan jochie
Ik gooi het op een domme, domme fout. Ik wil mijn Wasteland vriendje niet kwijt maar je hebt mij wel in de problemen gebracht.quote:
Laat gaan joh, jij hebt altijd tong nog die je steunt.quote:
beter dan die grindtegelkop die in een B competitie speelt idiootquote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je kanjer homo vrindje uit London fkking fachot
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mafkeesquote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
beter dan die grindtegelkop die in een B competitie speelt idioot
gaat het welquote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals aan wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij ergert je veel de laatste tijd
Tong is prima.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, jij hebt altijd tong nog die je steunt.
het wordt steeds langerquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen overmorgen en zaterdag half 6 op
Dat deed jij zaterdag op dat podium....quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi het op een domme, domme fout. Ik wil mijn Wasteland vriendje niet kwijt maar je hebt mij wel in de problemen gebracht.
ik moet vrijdag ook vroeg op, dan kunnen we samen fokkenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen overmorgen en zaterdag half 6 op
geilquote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet vrijdag ook vroeg op, dan kunnen we samen fokken
Lekkere combinatie.quote:
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je kanjer homo vrindje uit London fkking fachot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?En superlekkere gehaktballen van orgaanvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?Zal ik eens op jouw pijpje blazen, fagot xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze beginnen over een klein half uur.quote:
Link?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
En superlekkere gehaktballen van orgaanvlees
hahaha heeft niet eens een eigen bedquote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal moet wel winnen voor mijn bet
Is Inso een Pool?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Inso zal bovenstaand gerecht herkennen als rechtgeaard Pool.
Van Persie zal wel balenquote:
Haha heeft geen OKSELHAAR!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahaha heeft niet eens een eigen bed
zielig hoor
*balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://britishfood.about.com/od/eorecipes/r/faggots.htmquote:
Ik zet 'm ook aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even bear kijken op Discovery.
Doei
Wanneer?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet mijn stamboom uit je hoofd kennen
Ik heb 'm nog grafisch weergegeven in dit topic voor knut
Weet niet tijdje terug wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik ben een tijdje weggeweest
Besparen ze lekker op ook, miljoen voor een reclamecampagne is geen geldquote:
Geen problemen mee?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh apart, niks mis mee overigens..
Wat doet dat ertoe. Win-win situatie dan toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Besparen ze lekker op ook, miljoen voor een reclamecampagne is geen geld
Hey hey was geen waardeoordeel hè, beter dat ze dit doen dan dat ze miljoenen in een domme campagne pompenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe. Win-win situatie dan toch?
Tjacka is mijn bff.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka laat je niet kisten door de internetkneuzen.
Ze zoeken pispalen om hun eigen onzekerheid te verbergen.
Tjacka
wat? Tjacka is erg geliefd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka
Tjacka is van ons Tong. Doe niet van die sneue ronselpogingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka
Heb z'n reet nog uitgeracht.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tong80 John de Wolf weleens benoemd?
En ze heten faggots omdat het balletjes gedrenkt in bruine saus zijn, of?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef Saind het volgende:
[..]
http://britishfood.about.com/od/eorecipes/r/faggots.htm
Maar ik geloof dat het eigenlijk in darm gewikkeld moet worden
Ja, leuk man. Ben je in ONZ ook niet meer welkom ofzo dat je ons hier komt vervelen met die constante stroom post drek van je.quote:
Badum-tsshhhhquote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ze heten faggots omdat het balletjes gedrenkt in bruine saus zijn, of?
*benoemtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tong80 John de Wolf weleens benoemd?
Tjacka verdedig ik vandaag niet. Hij heeft mij erg in diskrediet gebracht.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
TJACKA IS VAN ONS
TJACKA IS VAN ONS
TJACKA TJACKA TJACKA IS VAN ONS
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW BRRRAA POWPOWPOWquote:
Godver.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef JanCees het volgende:
BLIJF MET JE VIEZE APENKLAUWEN VAN TJACKA AF
huhquote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW BRRRAA POWPOWPOW
Hetgeen alleen maar in z'n voordeel pleit.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka verdedig ik vandaag niet. Hij heeft mij erg in diskrediet gebracht.
Een blauwe oog gaat je ook zeer doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
Doublepain. Deed het zeer. Die dubbele penetratie.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka verdedig ik vandaag niet. Hij heeft mij erg in diskrediet gebracht.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka
Omdat het erg lachwekkend is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godver.Waarom moest ik lachen?
Nu Hoesen nog weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De zon schijnt weer sinds Sigthorsson weg is.
als jouw*quote:Op woensdag 4 december 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Kapiteintje. Ik post hier minder dan jij.
God zij geprezen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Kapiteintje. Ik post hier minder dan jij.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH BRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA BRRRRRRRAAAAAAAAA POWWWW POWWWWW POWquote:
Die is te oud.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax Mitrovic koopt komen ze ook nog ver in de CL
En het schijnt een rare gozer te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
Jij had hem voor jezelf willen houden?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)4-jarige-man/#288735
Wat een vieze
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hierquote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Het is Lidlrabbit.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
Liddelrabit.
Ga je me nu aanvallen op correct taalgebruik ?
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hier
Kan ik stiekem (nu niet meer stiekem natuurlijk) wel waarderen
Ierland toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?
Niks geen snelheidslimietenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
Op 4 wielen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
Nu pakt hij een beest uit 't water door met z'n hand te vissen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijven
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het schijnt een rare gozer te zijn.
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax Iquote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.
Mwoah. Ik kan niet heel snel weer in slaap komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax I
Dit werkt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
Dit ga ik ook doen vrijdag
[ afbeelding ]
Oké. Dat was niet mijn insteek.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.
HMFquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Tyronquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Gedraag je.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
Karina nog steeds een hekel aan iedereen ?
quote:
Ow nou ja toch maar gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dat was niet mijn insteek.
Gaatje naar boven en draaien dat dingquote:
onder andere.quote:
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.quote:
*datquote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
GGMM doe eens wat aan die misbaksel
Als het vies is krijg je wel de schuldquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
*dat
Verder mag kapiteintje hier gewoon posten.
Veel wat hij doet is nep dacht ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, dat wel maar toch vind ik het wel leuk om naar te kijken.quote:
Ik moest glimlachen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
*dat
Verder mag kapiteintje hier gewoon posten.
Ik heb een keer asperges gegeten en dat mijn toenmalige maîtresse niet gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het vies is krijg je wel de schuldMaar zal wel meevallen.
Tuurlijk. Als je daadwerkelijk in een dusdanige situatie komt is juist voorzichtigheid de troef, maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken. Al vond ik die show van Les Strout leuker in zijn echtheid.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een keer asperges gegeten en dat mijn toenmalige maîtresse niet gezegd.
stroudquote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je daadwerkelijk in een dusdanige situatie komt is juist voorzichtigheid de troef, maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken. Al vond ik die show van Les Strout leuker in zijn echtheid.
Die nieuwe show met al die kandidaten die dan een geldbedrag kunnen winnen, vind je dat echt leuk?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar toch vind ik het wel leuk om naar te kijken.
Ja. Niet handig.quote:
Dat heb ik niet gezien, nu kijk ik voetbal metquote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die nieuwe show met al die kandidaten die dan een geldbedrag kunnen winnen, vind je dat echt leuk?
Schapenogen eten of op dat gammele vlot met die enorme tijgerhaai er onder was wel spannend, dit wat er nu op is pure aids.
"Je hebt gelijk." was ook goed geweest.quote:
Okquote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Ray Mears is gaaf, Bear komt te erg over als een of andere clownsact met zijn 40 jaar SAS ervaring voor elke zin.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden mogen het Strout noemen. Grote Nederlandse populatie in Canada.
Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Ray Mears is gaaf, Bear komt te erg over als een of andere clownsact met zijn 40 jaar SAS ervaring voor elke zin.
33%quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat Liverpool gelijk gaat spelen?
GGMM
Gewoon een kwestie van je eigen pis drinken. Altijd en overal.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.
Behalve als je asperges hebt gegeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van je eigen pis drinken. Altijd en overal.
Je vergeet de getallen achter de komma.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.
Dat heet afronden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet de getallen achter de komma.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Mooiste vond ik dat hij die slang met urine leegwrong boven zijn gezicht en 100 meter verderop de zee waarnam.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topshow was dat, hier werd ook gelijk bewezen dat niet alles aan het programma fake is.
[ afbeelding ]
Dan moet je 'ongeveer' zeggen.quote:
Maar wel dat hij een team achter zich heeft. Als je echt gestand bent in de woestijn storm je niet bewust een bijengrot in voor een beetje honing.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topshow was dat, hier werd ook gelijk bewezen dat niet alles aan het programma fake is.
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders na mijn kwetsende teksten en naderhand gebleken leugens.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een lieve jongen Littlerabbit.
Ik moet helemaal niets. Stop met die pogingen jouw normen en waarden door m'n strot te drukken en laat mij m'n eigen vleugels uitslaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je 'ongeveer' zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooiste vond ik dat hij die slang met urine leegwrong boven zijn gezicht en 100 meter verderop de zee waarnam.
Okquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Zonder Tong was er geen VB:L-forum geweest
Zonder je moeder ook niet in dat geval.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Daarom bedank ik god voor het slapen gaan elke avond even voor het grote wonder dat tong heet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik zag je edit, geef me 5 euro anders ga ik zeggen wat het wasquote:Op woensdag 4 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom bedank ik god voor het slapen gaan elke avond even voor het grote wonder dat tong heet.
Dan ben jij direct verantwoordelijk voor de rellen een aantal jaren terug en dien je met terugwerkende kracht geband te worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag je edit, geef me 5 euro anders ga ik zeggen wat het was
Is ook 2x een Sasquatch tegengekomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de tong geen tong werd genoemd, had tong80 een andere username.
this guy is a pussyquote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn pizza was zodanig lekker dat ik nog wel een halve op zou kunnen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Het was een pizza excellent mozarrela en spinazie met pijnboompitten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
Neem Tong mee aub.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
Gut, aids club dat het is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Chelsea staat achter, weer een bet weg
[..]
Tuurlijk
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem Tong mee aub.Je zou een goed dichter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een downie.quote:
Van wiequote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelde goed. Maar over 2 weken verliest hij.
Wel eens een geuze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan beginnen ze met een 0-1 virtuele achterstand (de club op wie je bet)
thxquote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ploeg B met een handicap van 1 doelpunt begint./
Niet echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.quote:
Had je je wel herinnerd denk ik, zijn kaolo zuurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
Oh en Brandquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
quote:
Ik ben nog steeds tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordat je mod werd was je een toffe user.
Waarom zou je 1 bier drinken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Laf dit, anonieme internetheld. Heb jij nu ook al een nieuw pispaaltje gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, sinds je moderator bent ben je echt veranderd.
Daar kom je goed weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
faggotquote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Je vond mij eerst nog tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |