Op 4 wielen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
Nu pakt hij een beest uit 't water door met z'n hand te vissen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijven
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het schijnt een rare gozer te zijn.
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax Iquote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.
Mwoah. Ik kan niet heel snel weer in slaap komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax I
Dit werkt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
Dit ga ik ook doen vrijdag
[ afbeelding ]
Oké. Dat was niet mijn insteek.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.
HMFquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Tyronquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Gedraag je.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
Karina nog steeds een hekel aan iedereen ?
quote:
Ow nou ja toch maar gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dat was niet mijn insteek.
Gaatje naar boven en draaien dat dingquote:
onder andere.quote:
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.quote:
*datquote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
GGMM doe eens wat aan die misbaksel
Als het vies is krijg je wel de schuldquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |