OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH BRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA BRRRRRRRAAAAAAAAA POWWWW POWWWWW POWquote:
Die is te oud.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax Mitrovic koopt komen ze ook nog ver in de CL
En het schijnt een rare gozer te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
Jij had hem voor jezelf willen houden?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)4-jarige-man/#288735
Wat een vieze
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hierquote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Het is Lidlrabbit.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
Liddelrabit.
Ga je me nu aanvallen op correct taalgebruik ?
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hier
Kan ik stiekem (nu niet meer stiekem natuurlijk) wel waarderen
Ierland toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?
Niks geen snelheidslimietenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |