Dan ben jij direct verantwoordelijk voor de rellen een aantal jaren terug en dien je met terugwerkende kracht geband te worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Zonder Tong was er geen VB:L-forum geweest
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag je edit, geef me 5 euro anders ga ik zeggen wat het was
Is ook 2x een Sasquatch tegengekomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de tong geen tong werd genoemd, had tong80 een andere username.
this guy is a pussyquote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn pizza was zodanig lekker dat ik nog wel een halve op zou kunnen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Het was een pizza excellent mozarrela en spinazie met pijnboompitten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
Neem Tong mee aub.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut, aids club dat het is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Chelsea staat achter, weer een bet weg
[..]
Tuurlijk
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem Tong mee aub.Je zou een goed dichter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |