Is een downie.quote:
Van wiequote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelde goed. Maar over 2 weken verliest hij.
Wel eens een geuze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan beginnen ze met een 0-1 virtuele achterstand (de club op wie je bet)
thxquote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ploeg B met een handicap van 1 doelpunt begint./
Niet echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.quote:
Had je je wel herinnerd denk ik, zijn kaolo zuurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
Oh en Brandquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
quote:
Ik ben nog steeds tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordat je mod werd was je een toffe user.
Waarom zou je 1 bier drinken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Laf dit, anonieme internetheld. Heb jij nu ook al een nieuw pispaaltje gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, sinds je moderator bent ben je echt veranderd.
Daar kom je goed weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
faggotquote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Je vond mij eerst nog tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |