Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Ray Mears is gaaf, Bear komt te erg over als een of andere clownsact met zijn 40 jaar SAS ervaring voor elke zin.
33%quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat Liverpool gelijk gaat spelen?
GGMM
Gewoon een kwestie van je eigen pis drinken. Altijd en overal.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.
Behalve als je asperges hebt gegeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van je eigen pis drinken. Altijd en overal.
Je vergeet de getallen achter de komma.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met hem in de SAS gediend. Hij was tough, maar er waren er een aantal die nog tougher waren. Ik noem geen namen, maar ik heb mezelf ook wel eens ondergepist, nadat ik een allergische reactie opliep van een Mexicaanse killerbee.
Dat heet afronden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet de getallen achter de komma.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Ray Mears is gaaf, Bear komt te erg over als een of andere clownsact met zijn 40 jaar SAS ervaring voor elke zin.
Mooiste vond ik dat hij die slang met urine leegwrong boven zijn gezicht en 100 meter verderop de zee waarnam.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topshow was dat, hier werd ook gelijk bewezen dat niet alles aan het programma fake is.
[ afbeelding ]
Dan moet je 'ongeveer' zeggen.quote:
Maar wel dat hij een team achter zich heeft. Als je echt gestand bent in de woestijn storm je niet bewust een bijengrot in voor een beetje honing.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topshow was dat, hier werd ook gelijk bewezen dat niet alles aan het programma fake is.
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders na mijn kwetsende teksten en naderhand gebleken leugens.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een lieve jongen Littlerabbit.
Ik moet helemaal niets. Stop met die pogingen jouw normen en waarden door m'n strot te drukken en laat mij m'n eigen vleugels uitslaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je 'ongeveer' zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooiste vond ik dat hij die slang met urine leegwrong boven zijn gezicht en 100 meter verderop de zee waarnam.
Okquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Zonder Tong was er geen VB:L-forum geweest
Zonder je moeder ook niet in dat geval.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Daarom bedank ik god voor het slapen gaan elke avond even voor het grote wonder dat tong heet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik zag je edit, geef me 5 euro anders ga ik zeggen wat het wasquote:Op woensdag 4 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom bedank ik god voor het slapen gaan elke avond even voor het grote wonder dat tong heet.
Dan ben jij direct verantwoordelijk voor de rellen een aantal jaren terug en dien je met terugwerkende kracht geband te worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag je edit, geef me 5 euro anders ga ik zeggen wat het was
Is ook 2x een Sasquatch tegengekomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de tong geen tong werd genoemd, had tong80 een andere username.
this guy is a pussyquote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Mansjester het volgende:
100 keer beter dan die neppe Bear Grylls![]()
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn pizza was zodanig lekker dat ik nog wel een halve op zou kunnen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Het was een pizza excellent mozarrela en spinazie met pijnboompitten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
Neem Tong mee aub.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut, aids club dat het is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Chelsea staat achter, weer een bet weg
[..]
Tuurlijk
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem Tong mee aub.Je zou een goed dichter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een downie.quote:
Van wiequote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelde goed. Maar over 2 weken verliest hij.
Wel eens een geuze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan beginnen ze met een 0-1 virtuele achterstand (de club op wie je bet)
thxquote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ploeg B met een handicap van 1 doelpunt begint./
Niet echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.quote:
Had je je wel herinnerd denk ik, zijn kaolo zuurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
Oh en Brandquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
quote:
Ik ben nog steeds tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordat je mod werd was je een toffe user.
Waarom zou je 1 bier drinken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Laf dit, anonieme internetheld. Heb jij nu ook al een nieuw pispaaltje gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, sinds je moderator bent ben je echt veranderd.
Daar kom je goed weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
faggotquote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Je vond mij eerst nog tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |