Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.quote:
Had je je wel herinnerd denk ik, zijn kaolo zuurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
Oh en Brandquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
quote:
Ik ben nog steeds tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordat je mod werd was je een toffe user.
Waarom zou je 1 bier drinken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Laf dit, anonieme internetheld. Heb jij nu ook al een nieuw pispaaltje gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, sinds je moderator bent ben je echt veranderd.
Daar kom je goed weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
faggotquote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, bier op. Altijd zo vervelend om na eentje te moeten stoppen.
Je vond mij eerst nog tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje Tjacka, ik wilde stoken vanwege je onderschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |