het wordt steeds langerquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen overmorgen en zaterdag half 6 op
Dat deed jij zaterdag op dat podium....quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi het op een domme, domme fout. Ik wil mijn Wasteland vriendje niet kwijt maar je hebt mij wel in de problemen gebracht.
ik moet vrijdag ook vroeg op, dan kunnen we samen fokkenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen overmorgen en zaterdag half 6 op
geilquote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet vrijdag ook vroeg op, dan kunnen we samen fokken
Lekkere combinatie.quote:
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je kanjer homo vrindje uit London fkking fachot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?En superlekkere gehaktballen van orgaanvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?Zal ik eens op jouw pijpje blazen, fagot xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze beginnen over een klein half uur.quote:
Link?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
En superlekkere gehaktballen van orgaanvlees
hahaha heeft niet eens een eigen bedquote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal moet wel winnen voor mijn bet
Is Inso een Pool?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Inso zal bovenstaand gerecht herkennen als rechtgeaard Pool.
Van Persie zal wel balenquote:
Haha heeft geen OKSELHAAR!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahaha heeft niet eens een eigen bed
zielig hoor
*balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://britishfood.about.com/od/eorecipes/r/faggots.htmquote:
Ik zet 'm ook aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even bear kijken op Discovery.
Doei
Wanneer?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet mijn stamboom uit je hoofd kennen
Ik heb 'm nog grafisch weergegeven in dit topic voor knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |