Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuipquote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nu weten we het wel, dit is bijna nog erger dan die Paul Walker aanhangsels
Wtfquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuip![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze het gewoon gebruikte als een geldig excuus om bijeen te komen in hun gepimpte wagen maar toen kwam het emotionele verhaal met oprechte tranen
Ik zag daar een artikeltje over, ik dacht eigenlijk dat dat een trolartikel was.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje van de herdenkingsdienst bij de Kuip![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze het gewoon gebruikte als een geldig excuus om bijeen te komen in hun gepimpte wagen maar toen kwam het emotionele verhaal met oprechte tranen
Ik heb het screenshot gezien en dit was gewoon een zware belediging. Sterker nog je zette mij neer als een lulletje rozenwater zonder ruggengraatquote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef Tjacka het volgende:
Sorry lr het was een manier om ggmm te lobbyen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er zo in ieder geval je persoonlijke tintje aan meegegeven.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel in comic sans, maar who cares right?
Werkelijk ontroerend.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou je bek tyronquote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
stelletje trieste figuren om een fok1 user
geen wonder dat jullie vrijgezel zijn en nog thuis wonen
Wij zijn nu vijanden dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het screenshot gezien en dit was gewoon een zware belediging. Sterker nog je zette mij neer als een lulletje rozenwater zonder ruggengraat
Deze manquote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
Met je kanjer homo vrindje uit London fkking fachotquote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je een probleem wilt moet je vooral zo doorgaan jochie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |