quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat een fagot een muziekinstrument is?Zal ik eens op jouw pijpje blazen, fagot xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze beginnen over een klein half uur.quote:
Link?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
En superlekkere gehaktballen van orgaanvlees
hahaha heeft niet eens een eigen bedquote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal moet wel winnen voor mijn bet
Is Inso een Pool?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Inso zal bovenstaand gerecht herkennen als rechtgeaard Pool.
Van Persie zal wel balenquote:
Haha heeft geen OKSELHAAR!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahaha heeft niet eens een eigen bed
zielig hoor
*balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://britishfood.about.com/od/eorecipes/r/faggots.htmquote:
Ik zet 'm ook aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even bear kijken op Discovery.
Doei
Wanneer?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet mijn stamboom uit je hoofd kennen
Ik heb 'm nog grafisch weergegeven in dit topic voor knut
Weet niet tijdje terug wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik ben een tijdje weggeweest
Besparen ze lekker op ook, miljoen voor een reclamecampagne is geen geldquote:
Geen problemen mee?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh apart, niks mis mee overigens..
Wat doet dat ertoe. Win-win situatie dan toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Besparen ze lekker op ook, miljoen voor een reclamecampagne is geen geld
Hey hey was geen waardeoordeel hè, beter dat ze dit doen dan dat ze miljoenen in een domme campagne pompenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe. Win-win situatie dan toch?
Tjacka is mijn bff.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka laat je niet kisten door de internetkneuzen.
Ze zoeken pispalen om hun eigen onzekerheid te verbergen.
Tjacka
wat? Tjacka is erg geliefd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka
Tjacka is van ons Tong. Doe niet van die sneue ronselpogingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
Tjacka
Heb z'n reet nog uitgeracht.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tong80 John de Wolf weleens benoemd?
En ze heten faggots omdat het balletjes gedrenkt in bruine saus zijn, of?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef Saind het volgende:
[..]
http://britishfood.about.com/od/eorecipes/r/faggots.htm
Maar ik geloof dat het eigenlijk in darm gewikkeld moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |