SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, maar dan met een falende google dit keer
Daarom ook falende Google.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.
Doet ie wel:quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het niet aangeven van Leidschendam op die plek.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doet ie wel:
Linkje vanwege de grootte.
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaaktquote:
Oh,quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Ik was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Heli? Voorburg, waar ie al ligt? Kleinste verplaatsing ooit?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
20 meter verderop is een veld waar je makkelijk kan landen met de heli.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??
een 'barreltje' doen: met heli![]()
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mijn reisje richting het noorden (GC / FOK!STOK door Nederland #144 LEIDERDORP (Nattekat)) heeft een eervolle plek 22 gekregen in de lijst van snelste FOK!STOK topics en is daarme de enige van na 2004
GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?
Joehoe?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de stok zo rond dit tijdstip zou moeten verdwijnen.
De grote vraag is natuurlijk of het echt gaat gebeuren
Hij ligt er volgens mij niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef ursel het volgende:
Is die nou onderweg of niet eigenlijk.
Anders pik ik hem morgen-ochtend op
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt er volgens mij niet meer
Ik stap over 10 min op de fiets, zonder post ga ik naar huisquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wist het niet geheel zeker (aangezien de meeste keren wel werd geroepen dat men hem had) en aangezien ik er vanochtend wel praktisch langs reed leek het me wel zo handig om het toch even bevestigd te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zooitje maken jullie stedelingen er toch van
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.quote:
Vooral Schier deed het goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Ik had hem vanochtend al op een plekkie kunnen leggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Er is een verschil tussen een keer pech hebben en met opzet lang wachten eh. Zolang het geen JJH'tjes worden, vind ik het allang best.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Maringo het volgende:
En besides, jullie doen er zo lang over om te pinpointen.
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plek
Ik had al 10x op en neer kunnen fietsen om de stok op te pikken daar
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.
Oohja,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,quote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Noord Holland heeft het meer verdiendquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
Bij deze: Noord Limburg graag, wil deze week eigenlijk wel nog een flink stuk gaan fietsenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
lopik zuiden noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Het ligt ten zuiden van mijn maximale fietsafstandquote:Op donderdag 5 december 2013 08:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lopik zuiden noemen![]()
*hmm, hij ligt weer op de route
Dan ben jij eerderquote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
En? En? En?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
Ikke ook niet in ieder gevalquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Meike26 het volgende:
Nee nee, ik heb hem ook niet....
Zwarte hand is weer bezig geweest ?
En?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
morgen ff slotje op werk smeren
en leg ik hem weg
Drenthe?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
Zolang die daar maar in de auto blijft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:40 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nope, raad nog eens...
![]()
achterin de auto in drenthe is het juiste antwoord
Jammerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Drenthe? Komt die stok alweer in de buurt.![]()
Elke keer een poging het ding een slinger naar het zuiden te geven en hij komt als een boomerang binnen een week weer terug.
Voorlopig ga ik niet meer op reisquote:
Met de auto is het een uurtje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Terug in de omgeving waar het allemaal begon... voor mij dan
Overstappen: 2
Totale reistijd: 3:04
Prijs retourtje: ¤66,40
Sweet![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Dat wordt vechten als ik hem de volgende keer heb ...
gevochten???quote:
Maar er zijn geen borden in Vechtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
gevochten???waar heb jij het nu over???
ik had het over Vechten![]()
Langs de Vecht mag anders ook wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
geen borden in Vechten??quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Plaatsnaamborden zijn er niet, verkeersborden waren er genoeg. Of ze van de tafel eten weet ik niet, zal me niks verbazen in zo'n (dit keer letterlijk) boerendorp.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
geen borden in Vechten??
eten de mensen van de vloer of tafel?
bedoel je verkeersborden? zo uit mijn geheugen heb ik er een stuk of 10 gezien!
Echt welquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Wat heeft een foto met lezen te makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Omdat er onder staat 'Plaatsnaambord'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een foto met lezen te maken
Ik keek enkel op Harry's plaatsnamengids, daar staat wel een foto van een bord, maar deze kon ik niet terugvinden.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenEen vriendin van mij heeft als hobby om plaatsnaamborden uit te beelden en zo zijn we ook een keer naar Vechten gefietst om die uit te beelden. Kon de foto helaas niet zo snel terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekplaatje terwijl we in spanning de nieuwe locatie afwachten.100.000 katjes
Fuck the EBU!
pinpoint:quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef zwarte_hand het volgende:
plaatsnaambord voorkant:
[ afbeelding ]
plaatsnaambord achterkant:
Dat lukte niet!
sleutelbord: (sleutel ligt in een punt)
[ afbeelding ]
omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
quote:
Há, ik was eerderquote:
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Há, ik was eerder
Overstappen: 1
Totale reistijd: 1:10
Prijs retourtje: ¤20,64
Moet...blijven...volhouden...
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtendquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?
Als in je bent nog 12?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtend
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)quote:
Wat grappig!! Ik weet dat Tim je ook een keer wil ontmoetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
sjipsquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
Ligt eraan of het geld van hemzelf of van z'n ouders was.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)
Blijft een leuke inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Aangekomen afgevallen in Vechten. Stokje zit nu warm in de tas, slot om zadelpen en sleutel ook opgeborgen.
Echt die gezichten van mensen als je met die stok in je handen staat![]()
Zand? Ik heb geen zand gezienquote:Op zondag 8 december 2013 12:09 schreef Meike26 het volgende:
Slot is denk ik aan vervanging toe. Zit veel zand in.
Ik ben iig weer thuis. Stokje even schoonmaken en gereed maken voor plaatsing.
quote:
Ik wel, in de duinen en op het strand.quote:
Daar is de stok niet geweestquote:Op zondag 8 december 2013 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, in de duinen en op het strand.
Een paar jaar terug wel.quote:
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Zo dwars door ene stad fietsen heeft ook wel wat hoor... lekker kris kras door het verkeer. Opeens gedraag je je dan net zo als al die andere hufterige wielrenners..![]()
![]()
Dat slot is pas een paar maanden in gebruik. Sinds april dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, zand of niet, slot lijkt aan vervanging toe. En als slot al 3 jaar mee gaat, denk ik dat Stok ook wel nieuw slot verdiend. Als alle vaste volgers anno 2013 1 of 2 euro overmaken (inclusief mijzelf dus) naar een bepaald rekeningnummer, dan kunnen we binnen een week een vervroegd kerst cadeau aan stok geven![]()
Degene zonder groen ventieldopje niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
Even generaliseren... lekker tochquote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
quote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef Meike26 het volgende:
Die is echt niet meer te herkennen als Patrick. Nu één of andere witbleke zoetwaterkwal...
Patrick natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Filmpje is nu aan het uploaden... Foto emmer heeft het er moeilijk mee.
Zal ik een nieuwe Patrick mee laten reizen ? Of anders Vriendje Stokvis ?
[ afbeelding ]
Helemaal geen bier in huis... Zijn geen bierdrinkers hier... Denk dat Patrick een 2e kans krijgtquote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders plop een Bavaria open en druk er weer een bierdopje op.
1 dag in Warmond en hij begon al witjes te zien. Waarschijnlijk is code rood hem donderdag fataal gewordenquote:Op zondag 8 december 2013 15:04 schreef Meike26 het volgende:
Zal kijken of ik Patrick nu ook kan lamineren met wat stukjes tape. Hoelang heeft Patrick de Eerste er over gedaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Meike26 op 08-12-2013 18:06:32 ]
quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Meike26 het volgende:
En het beloofde filmpjeLeuk filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.quote:Op zondag 8 december 2013 18:09 schreef Meike26 het volgende:
Heel verschil met in Vechten inderdaad, hier echt een bordenoverschot..![]()
Plaatsnaamborden hier zijn ook al 3 a 4 keer veranderd in 2 jaar tijd, behalve die dus...
Heb bijna 40km gefietst vandaag... Qua afstand dus een pr gezetquote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ver heb je vandaag dan gefietst? Lijkt me een behoorlijk stuk zo
Oh dat, ja dat is ook leuk inderdaad. Ene straat gaat naadloos over in de ander. Leukste nog is dat het hele gebied tussen De Strook, Utrecht Overvecht en Maarssen onderhand als Tienhoven word bestempeld. Hoor je dat er brand is geweest in Tienhoven... was het in Molenpolder of Westbroek.. Zelfs regionale krant kan er wat van.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.
Als je vanuit Tienhoven komt, kom je een bord Oud-Maarsseveen tegen. Als dan de eerste rechts neemt en een 100 meter verder rijdt, kom je een einde-bord van Tienhoven tegen.
Met een GoPro camera en een GP fietsbeugeltje. Zelf gebruik ik 16 GB, maar als je echt ritten wil filmen, raad ik je 32GB aan. Zelf denk ik er ook aan om een externe batterij erbij te doen. Bij 1,5 filmen is accu echt al op z'n eind.quote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef zeeppaardje het volgende:
Hoe heb je dit gefilmd? Lijkt me ook wel leuk voor op de racefiets. En hoeveel geheugen heb je daarvoor nodig?
Tja, het is dat go pro zo duur isquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Met een GoPro camera en een GP fietsbeugeltje. Zelf gebruik ik 16 GB, maar als je echt ritten wil filmen, raad ik je 32GB aan. Zelf denk ik er ook aan om een externe batterij erbij te doen. Bij 1,5 filmen is accu echt al op z'n eind.
Het meest is nog wel de westbroeksebinnenweg. Deze ligt niet in westbroek maar in molenpolder. Wat ze weer sharen onder tienhoven wat eigenlijk ook weer niet echt klopt. Tienhoven,oud- maarsseveen en molenpolder vallen dan weer onder maarssen en dat weer uiteindelijk onder stichtse vecht.quote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb bijna 40km gefietst vandaag... Qua afstand dus een pr gezet
[..]
Oh dat, ja dat is ook leuk inderdaad. Ene straat gaat naadloos over in de ander. Leukste nog is dat het hele gebied tussen De Strook, Utrecht Overvecht en Maarssen onderhand als Tienhoven word bestempeld. Hoor je dat er brand is geweest in Tienhoven... was het in Molenpolder of Westbroek.. Zelfs regionale krant kan er wat van.![]()
Wat dacht je van 100km?quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
40km fietsen, en dat voor een stok. Niet mis.
Dat komt omdat dat stukje na het huis aan linker en rechterkant ook tienhoven is. De parkeerplaats die daar is is officieel tienhoven. Staat op googlestreetvieuw wel een een leuk autotje op die parkeerplats. Ben benieuwd of iemand weet wat voor merk en model dat is.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.
Als je vanuit Tienhoven komt, kom je een bord Oud-Maarsseveen tegen. Als dan de eerste rechts neemt en een 100 meter verder rijdt, kom je een einde-bord van Tienhoven tegen.
En het feit dat het kutweer is natuurlijk...quote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van 100km?![]()
Het is dat ik daar absoluut geen tijd voor heb, maar qua conditie zou ik dat zomaar kunnen doen
Ik heb een keer 90 voor de stok gefietst.quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
40km fietsen, en dat voor een stok. Niet mis.
Ik dacht al dat ik niet de enige was ;-) En 40km is op de fiets ook helemaal niet zover. Meeste wat ik zo op fietsfora lees is inderdaad tochtjes tussen 60 en 120km.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer 90 voor de stok gefietst.
Dat was mijn doel ookquote:Op maandag 9 december 2013 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, wiki's bijgewerkt, Stichtse Vecht geschrapt
Kanovinnie heeft een keer 140km gefietst voor de stok volgens mij.quote:Op maandag 9 december 2013 05:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik niet de enige was ;-) En 40km is op de fiets ook helemaal niet zover. Meeste wat ik zo op fietsfora lees is inderdaad tochtjes tussen 60 en 120km.
Dat is ruim 6 uur fietsen op een behoorlijk tempoquote:Op maandag 9 december 2013 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kanovinnie heeft een keer 140km gefietst voor de stok volgens mij.
Jij spoort echt nietquote:Op maandag 9 december 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... morgen:
12:10 uit school, wat eten, 12:45 richting Utrecht. Ongeveer rond 15:15 aankomst bij stok en weer 17:45 thuis.
De grote vraag is of ik die 100km vol kan houden...
En volgens mij wil hij gewoon Patrick weer snel op de stok hebben. Ik vraag mij alleen af..quote:
Doet ie wel vaker voor de lolquote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ruim 6 uur fietsen op een behoorlijk tempo
Kan je ongetwijfeld volhouden, maar niet in 5 uur tijd als je niet gewend bent zulke afstanden te fietsen. Maak daar maar minstens 7 van.quote:Op maandag 9 december 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... morgen:
12:10 uit school, wat eten, 12:45 richting Utrecht. Ongeveer rond 15:15 aankomst bij stok en weer 17:45 thuis.
De grote vraag is of ik die 100km vol kan houden...
Alles draait om Patrickquote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En volgens mij wil hij gewoon Patrick weer snel op de stok hebben. Ik vraag mij alleen af..
Why ??![]()
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je ongetwijfeld volhouden, maar niet in 5 uur tijd als je niet gewend bent zulke afstanden te fietsen. Maak daar maar minstens 7 van.
Racefiets?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
quote:
Tip van Silk: Als je het doet, trek er dan minimaal 7 uur voor uitquote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
Ik zie wel hoe ver ik kom, als ik er na 3u nog (lang) niet ben keer ik om, ik ben niet van plan de hele dag op de fiets te zitten natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawlquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...
maar veel succes, hopelijk hoef je 's avonds niet meer te trainen
That's the spirit!quote:
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeftquote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawl
Staat niet in je profiel of zoquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeft![]()
Hoe kom je hier bij??quote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok is in de afgelopen week al 3x de A28 op en neergeweest.
nee, je moet er wel wat voor doenquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Stok komt nooit op mijn route
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
nee, je moet er wel wat voor doen
Tijd moet je makenquote:Op maandag 9 december 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.
En en en?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:01 schreef NoBody122 het volgende:
Hij ligt enigszins op mijn route naar Amersfoort, morgenochtend..
Wie weet
Het is morgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zei morgenochtend he, dat is dus morgenochtend.
Risico van het vak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Kan je ook anders opvatten natuurlijk. Hij plaatste dat berichtje midden in de nacht, aan het eind van zijn maandag. Met morgenochtend kan hij dus ook vanochtend ipv letterlijk morgenochtend bedoelen.
We will see. Hopelijk laat hij het snel aan ons weten, anders moet nattekat zijn fietsplan sowieso cancellen met de kans dat hij voor niets gefietst heeft.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Kan je ook anders opvatten natuurlijk. Hij plaatste dat berichtje midden in de nacht, aan het eind van zijn maandag. Met morgenochtend kan hij dus ook vanochtend ipv letterlijk morgenochtend bedoelen.
En dan ook nog weer drie uur terug?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn route, het aanbieden van vers water zal gewaardeerd worden
Misschien zelfs zonder stokquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog weer drie uur terug?
Dat is op snelheid van Maps fietsen.. Dat is oma snelheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je bidon kan je bijna bij elk tankstation wel vullen, daar zit meestal we ergens een kraantje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er beter een treinkaartje neerleggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:54 schreef Meike26 het volgende:
Hoe laat ben je 'hier' nattekat?
Zal ik een fles limonade (niet te zoet) neerzetten bij het stokbord ?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan er beter een treinkaartje neerleggen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:54 schreef Meike26 het volgende:
Hoe laat ben je 'hier' nattekat?
Zal ik een fles limonade (niet te zoet) neerzetten bij het stokbord ?
Ik ga nu even kijken of Stok er nog ligt... hopelijk fietst natte poes niet voor niets...![]()
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik nietquote:
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik niet
Je verwacht het niet he. Godverquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik niet
Moet ook nog terug hequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nog een uurtje doortrappen en je bent er.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef zeeppaardje het volgende:
Je moet trappen, heel veel trappen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga terug, wel een pr maar die 50 is toch net iets te.
Ergens verwachtte ik dit ook.
Niet opgeven joh, eet ergens een patatje ofzo. vanavond baal je dat je toch niet door bent gegaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
HA! Als hij in Den Helder ligt is ie van mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef DenHeldert het volgende:
Fok stok...
Hier moeten eeerder al grappen over zijn gemaakt![]()
Anyways - grappig hoor, hij heeft al een flink eind gereisd!
Ik zal in de gaten houden of hij eens dichtbij Den Helder komt te liggen.
Ken 'ie mooi naar Texel en Vlieland.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
NOTED! Competitie!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HA! Als hij in Den Helder ligt is ie van mij
Ik heb hem een keer bij het spoor op de korte vliet gepakt en een keer neergelegd bij de manege/dijk aan het Huisduinen/Den Helder bord en een keer in de duinen bij Fort Kijkduinquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:58 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
NOTED! Competitie!
Thanks voor de heads-up
Het is een stok/balk:quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zie op Youtube overigens dat dat ding op slot gaat?![]()
Hoe gaat dat dan.
Aaah, zo'n stukkie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer bij het spoor op de korte vliet gepakt en een keer neergelegd bij de manege/dijk aan het Huisduinen/Den Helder bord en een keer in de duinen bij Fort Kijkduin
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat we em niet gewaarschuwd hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei het tochOp een gewone fiets
Wat gaat er op slot?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zie op Youtube overigens dat dat ding op slot gaat?![]()
Hoe gaat dat dan.
Die kaart is oud, alleen van vóór 2011 staat daarin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Aaah, zo'n stukkie?
Dan haal ik hem daarna wel en breng hem naar Tessel.
Waarom staat Den Helder niet op de kaart dan?
EDIT: las het inmiddels al in de OP ja, over het sleuteltje.
Woon je in Den Helder of Julianadorp?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kaart is oud, alleen van vóór 2011 staat daarin.
Nee, ik heb opgepakt op de Korte Vliet en toen naar Beverwijk gebracht. En een keer opgehaald met de fiets in Alkmaar en toen bij de Dijk neergelegd en een keer in Friesland opgehaald en in de duinen gedumpt.
Maar hij heeft waterpolo benen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat we em niet gewaarschuwd hebben
Maar dappere poging
Den Helder Zuid-Oostquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Woon je in Den Helder of Julianadorp?
Uit welke buurt kom je?
Nu al? Het is nog geen 14.30quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de training gisteren ja
Bijna terug iig.
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.quote:
Die indruk krijg ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.
14 km gemiddeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Nattekat het volgende:
In totaal 43km gefietst in 3 uur. Aardig stuk dus. Als ik bij de stok was geweest had ik een trein genomen.
Zelfs op de terugweg nog 14,5 km/h incl. Tussenstops en weg-zoek-acties. Drie kwartier stilgestaan in Langeraar dus over het algemeen was het wat sneller.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
14 km gemiddeld
Maar poging is noemenswaardig![]()
Helemaal kapot dus... ging verder dan enkel m'n benen. Misschien toch iets rustiger aan moeten doen gister op de training.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]Maar wat is er dan aan de hand? Moeie benen, te koud? Misschien iets rustiger aandoen en een break nemen?
Misschien wel, maar al die plattelandsweggetjes zijn niet echt plekken waar je graag bent 's avonds (complete duisternis, geen licht of zo). Ik ga zeker nog een poging wagen in een vakantiequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:44 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Niet opgeven joh, eet ergens een patatje ofzo. vanavond baal je dat je toch niet door bent gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Nattekat op 10-12-2013 16:32:20 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Stokkie ligt nog in Oud-Maarsseveen, ik begon toch behoorlijk wat tempo te verliezen halverwege. Volgende keer meer geluk.quote:
Ahja, ik zie het. Zonde, Langeraar had voor mij geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stokkie ligt nog in Oud-Maarsseveen, ik begon toch behoorlijk wat tempo te verliezen halverwege. Volgende keer meer geluk.
(staat tevens in de post boven je)
Het stoort jou op de één of andere manier hè, zijn fanatismequote:
Neem je wel een zaklamp mee ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem dan zometeen op de terugweg naar huis pak. Dan gaat 'ie morgen alsnog een stuk mee de A28 op
[..]
Het stoort je op de één of andere manier hè, zijn fanatisme [ afbeelding ]
De reden dat ik omgekeerd benquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Neem je wel een zaklamp mee ?Het kan hier vrij donker zijn, zeker op de plek waar ergens de sleutel ligt..
Nee, die heb ik momenteel niet in de auto liggen. Maar met de autoverlichting en/of mijn telefoon kom ik waarschijnlijk ook een aardig eindquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Neem je wel een zaklamp mee ?Het kan hier vrij donker zijn, zeker op de plek waar ergens de sleutel ligt..
Storen? Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem dan zometeen op de terugweg naar huis pak. Dan gaat 'ie morgen alsnog een stuk mee de A28 op
[..]
Het stoort jou op de één of andere manier hè, zijn fanatisme [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef NoBody122 het volgende:
Ja hoor, Meike heeft er een raadseltje van gemaakt. Zucht
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef NoBody122 het volgende:
Je foto-url werkt niet, dus... En nu?
Een klein tikje, maar vooral naar het oosten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ninja-edit
Terug naar het noorden gok ik zo?
quote:
Wat stond hier?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zou zwarte_hand gezwarte_hand' zijn?
quote:Op zondag 18 april 2010 09:56 schreef Thijz het volgende:
[..]zwarte_hand die gezwarte_hand wordt. Zou wel briljant zijn.
Die Thijz weet ook niet wat hem overkomt nu; 3,5 jaar later nog geciteerd worden..quote:
Hij post hier nog gewoon hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 00:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die Thijz weet ook niet wat hem overkomt nu; 3,5 jaar later nog geciteerd worden..
Denk trouwens dat dit niet klopt. 't Is geen 50 zone maar een 60 zone.quote:
Eens zien... volgens de routebeschrijving is het 120m rijden vanaf de Willem de Zwijgerlaan, die is ongeveer 5 minuten fietsen vanaf mijn huis. Ok danquote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Leusden-Zuid. Hoe kom je er bij om m daar neer te leggen?![]()
Prima te fietsen voor nattekat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Langeraar... Dat heeft je toch een mooie foto opgeleverd...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat een drama zeg dat Google Maps
Eerst al richting Maarsserveen mij verkeerd sturen (had nooit zo door Langeraar gehoeven) en nu ben ik erachter dat ik, in plaats van door weilanden gewoon langs de snelwegen kan fietsen en daar 3km mee win.
Tja... die 10km extra langs de snelweg had ik wel voor lief genomen dinsdag
Dat wel, maar de stok was toch een mooiere prijs geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Langeraar... Dat heeft je toch een mooie foto opgeleverd...
14.gifquote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pinpoint
Wiki's zijn ook bijgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |