Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je ongetwijfeld volhouden, maar niet in 5 uur tijd als je niet gewend bent zulke afstanden te fietsen. Maak daar maar minstens 7 van.
Racefiets?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
quote:
Tip van Silk: Als je het doet, trek er dan minimaal 7 uur voor uitquote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
Ik zie wel hoe ver ik kom, als ik er na 3u nog (lang) niet ben keer ik om, ik ben niet van plan de hele dag op de fiets te zitten natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawlquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...
maar veel succes, hopelijk hoef je 's avonds niet meer te trainen
That's the spirit!quote:
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeftquote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawl
Staat niet in je profiel of zoquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeft![]()
Hoe kom je hier bij??quote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok is in de afgelopen week al 3x de A28 op en neergeweest.
nee, je moet er wel wat voor doenquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Stok komt nooit op mijn route
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
nee, je moet er wel wat voor doen
Tijd moet je makenquote:Op maandag 9 december 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.
En en en?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:01 schreef NoBody122 het volgende:
Hij ligt enigszins op mijn route naar Amersfoort, morgenochtend..
Wie weet
Het is morgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zei morgenochtend he, dat is dus morgenochtend.
Risico van het vak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Kan je ook anders opvatten natuurlijk. Hij plaatste dat berichtje midden in de nacht, aan het eind van zijn maandag. Met morgenochtend kan hij dus ook vanochtend ipv letterlijk morgenochtend bedoelen.
We will see. Hopelijk laat hij het snel aan ons weten, anders moet nattekat zijn fietsplan sowieso cancellen met de kans dat hij voor niets gefietst heeft.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Kan je ook anders opvatten natuurlijk. Hij plaatste dat berichtje midden in de nacht, aan het eind van zijn maandag. Met morgenochtend kan hij dus ook vanochtend ipv letterlijk morgenochtend bedoelen.
En dan ook nog weer drie uur terug?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn route, het aanbieden van vers water zal gewaardeerd worden
Misschien zelfs zonder stokquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog weer drie uur terug?
Dat is op snelheid van Maps fietsen.. Dat is oma snelheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je bidon kan je bijna bij elk tankstation wel vullen, daar zit meestal we ergens een kraantje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |