En dan ook nog weer drie uur terug?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn route, het aanbieden van vers water zal gewaardeerd worden
Misschien zelfs zonder stokquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog weer drie uur terug?
Dat is op snelheid van Maps fietsen.. Dat is oma snelheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je bidon kan je bijna bij elk tankstation wel vullen, daar zit meestal we ergens een kraantje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er beter een treinkaartje neerleggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:54 schreef Meike26 het volgende:
Hoe laat ben je 'hier' nattekat?
Zal ik een fles limonade (niet te zoet) neerzetten bij het stokbord ?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan er beter een treinkaartje neerleggen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:54 schreef Meike26 het volgende:
Hoe laat ben je 'hier' nattekat?
Zal ik een fles limonade (niet te zoet) neerzetten bij het stokbord ?
Ik ga nu even kijken of Stok er nog ligt... hopelijk fietst natte poes niet voor niets...![]()
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik nietquote:
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik niet
Je verwacht het niet he. Godverquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, begint erop te lijken dat ik het doel niet ga halen. Nu al aardig stuk, de terugweg overleef ik niet
Moet ook nog terug hequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nog een uurtje doortrappen en je bent er.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef zeeppaardje het volgende:
Je moet trappen, heel veel trappen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga terug, wel een pr maar die 50 is toch net iets te.
Ergens verwachtte ik dit ook.
Niet opgeven joh, eet ergens een patatje ofzo. vanavond baal je dat je toch niet door bent gegaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
HA! Als hij in Den Helder ligt is ie van mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef DenHeldert het volgende:
Fok stok...
Hier moeten eeerder al grappen over zijn gemaakt![]()
Anyways - grappig hoor, hij heeft al een flink eind gereisd!
Ik zal in de gaten houden of hij eens dichtbij Den Helder komt te liggen.
Ken 'ie mooi naar Texel en Vlieland.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
NOTED! Competitie!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HA! Als hij in Den Helder ligt is ie van mij
Ik heb hem een keer bij het spoor op de korte vliet gepakt en een keer neergelegd bij de manege/dijk aan het Huisduinen/Den Helder bord en een keer in de duinen bij Fort Kijkduinquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:58 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
NOTED! Competitie!
Thanks voor de heads-up
Het is een stok/balk:quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zie op Youtube overigens dat dat ding op slot gaat?![]()
Hoe gaat dat dan.
Aaah, zo'n stukkie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer bij het spoor op de korte vliet gepakt en een keer neergelegd bij de manege/dijk aan het Huisduinen/Den Helder bord en een keer in de duinen bij Fort Kijkduin
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat we em niet gewaarschuwd hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei het tochOp een gewone fiets
Wat gaat er op slot?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zie op Youtube overigens dat dat ding op slot gaat?![]()
Hoe gaat dat dan.
Die kaart is oud, alleen van vóór 2011 staat daarin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Aaah, zo'n stukkie?
Dan haal ik hem daarna wel en breng hem naar Tessel.
Waarom staat Den Helder niet op de kaart dan?
EDIT: las het inmiddels al in de OP ja, over het sleuteltje.
Woon je in Den Helder of Julianadorp?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kaart is oud, alleen van vóór 2011 staat daarin.
Nee, ik heb opgepakt op de Korte Vliet en toen naar Beverwijk gebracht. En een keer opgehaald met de fiets in Alkmaar en toen bij de Dijk neergelegd en een keer in Friesland opgehaald en in de duinen gedumpt.
Maar hij heeft waterpolo benen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat we em niet gewaarschuwd hebben
Maar dappere poging
Den Helder Zuid-Oostquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Woon je in Den Helder of Julianadorp?
Uit welke buurt kom je?
Nu al? Het is nog geen 14.30quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de training gisteren ja
Bijna terug iig.
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.quote:
Die indruk krijg ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.
14 km gemiddeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Nattekat het volgende:
In totaal 43km gefietst in 3 uur. Aardig stuk dus. Als ik bij de stok was geweest had ik een trein genomen.
Zelfs op de terugweg nog 14,5 km/h incl. Tussenstops en weg-zoek-acties. Drie kwartier stilgestaan in Langeraar dus over het algemeen was het wat sneller.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
14 km gemiddeld
Maar poging is noemenswaardig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |