Há, ik was eerderquote:
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Há, ik was eerder
Overstappen: 1
Totale reistijd: 1:10
Prijs retourtje: ¤20,64
Moet...blijven...volhouden...
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtendquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?
Als in je bent nog 12?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtend
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)quote:
Wat grappig!! Ik weet dat Tim je ook een keer wil ontmoetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
gevochten???waar heb jij het nu over???
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
ik had het over Vechten![]()
sjipsquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
Ligt eraan of het geld van hemzelf of van z'n ouders was.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)
Blijft een leuke inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Aangekomen afgevallen in Vechten. Stokje zit nu warm in de tas, slot om zadelpen en sleutel ook opgeborgen.
Echt die gezichten van mensen als je met die stok in je handen staat![]()
Zand? Ik heb geen zand gezienquote:Op zondag 8 december 2013 12:09 schreef Meike26 het volgende:
Slot is denk ik aan vervanging toe. Zit veel zand in.
Ik ben iig weer thuis. Stokje even schoonmaken en gereed maken voor plaatsing.
quote:
Ik wel, in de duinen en op het strand.quote:
Daar is de stok niet geweestquote:Op zondag 8 december 2013 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, in de duinen en op het strand.
Een paar jaar terug wel.quote:
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Zo dwars door ene stad fietsen heeft ook wel wat hoor... lekker kris kras door het verkeer. Opeens gedraag je je dan net zo als al die andere hufterige wielrenners..![]()
![]()
Dat slot is pas een paar maanden in gebruik. Sinds april dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, zand of niet, slot lijkt aan vervanging toe. En als slot al 3 jaar mee gaat, denk ik dat Stok ook wel nieuw slot verdiend. Als alle vaste volgers anno 2013 1 of 2 euro overmaken (inclusief mijzelf dus) naar een bepaald rekeningnummer, dan kunnen we binnen een week een vervroegd kerst cadeau aan stok geven![]()
Degene zonder groen ventieldopje niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
Even generaliseren... lekker tochquote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
quote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef Meike26 het volgende:
Die is echt niet meer te herkennen als Patrick. Nu één of andere witbleke zoetwaterkwal...
Patrick natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Filmpje is nu aan het uploaden... Foto emmer heeft het er moeilijk mee.
Zal ik een nieuwe Patrick mee laten reizen ? Of anders Vriendje Stokvis ?
[ afbeelding ]
Helemaal geen bier in huis... Zijn geen bierdrinkers hier... Denk dat Patrick een 2e kans krijgtquote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders plop een Bavaria open en druk er weer een bierdopje op.
1 dag in Warmond en hij begon al witjes te zien. Waarschijnlijk is code rood hem donderdag fataal gewordenquote:Op zondag 8 december 2013 15:04 schreef Meike26 het volgende:
Zal kijken of ik Patrick nu ook kan lamineren met wat stukjes tape. Hoelang heeft Patrick de Eerste er over gedaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Meike26 op 08-12-2013 18:06:32 ]
quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Meike26 het volgende:
En het beloofde filmpjeLeuk filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.quote:Op zondag 8 december 2013 18:09 schreef Meike26 het volgende:
Heel verschil met in Vechten inderdaad, hier echt een bordenoverschot..![]()
Plaatsnaamborden hier zijn ook al 3 a 4 keer veranderd in 2 jaar tijd, behalve die dus...
Heb bijna 40km gefietst vandaag... Qua afstand dus een pr gezetquote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ver heb je vandaag dan gefietst? Lijkt me een behoorlijk stuk zo
Oh dat, ja dat is ook leuk inderdaad. Ene straat gaat naadloos over in de ander. Leukste nog is dat het hele gebied tussen De Strook, Utrecht Overvecht en Maarssen onderhand als Tienhoven word bestempeld. Hoor je dat er brand is geweest in Tienhoven... was het in Molenpolder of Westbroek.. Zelfs regionale krant kan er wat van.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.
Als je vanuit Tienhoven komt, kom je een bord Oud-Maarsseveen tegen. Als dan de eerste rechts neemt en een 100 meter verder rijdt, kom je een einde-bord van Tienhoven tegen.
Met een GoPro camera en een GP fietsbeugeltje. Zelf gebruik ik 16 GB, maar als je echt ritten wil filmen, raad ik je 32GB aan. Zelf denk ik er ook aan om een externe batterij erbij te doen. Bij 1,5 filmen is accu echt al op z'n eind.quote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef zeeppaardje het volgende:
Hoe heb je dit gefilmd? Lijkt me ook wel leuk voor op de racefiets. En hoeveel geheugen heb je daarvoor nodig?
Tja, het is dat go pro zo duur isquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Met een GoPro camera en een GP fietsbeugeltje. Zelf gebruik ik 16 GB, maar als je echt ritten wil filmen, raad ik je 32GB aan. Zelf denk ik er ook aan om een externe batterij erbij te doen. Bij 1,5 filmen is accu echt al op z'n eind.
Het meest is nog wel de westbroeksebinnenweg. Deze ligt niet in westbroek maar in molenpolder. Wat ze weer sharen onder tienhoven wat eigenlijk ook weer niet echt klopt. Tienhoven,oud- maarsseveen en molenpolder vallen dan weer onder maarssen en dat weer uiteindelijk onder stichtse vecht.quote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb bijna 40km gefietst vandaag... Qua afstand dus een pr gezet
[..]
Oh dat, ja dat is ook leuk inderdaad. Ene straat gaat naadloos over in de ander. Leukste nog is dat het hele gebied tussen De Strook, Utrecht Overvecht en Maarssen onderhand als Tienhoven word bestempeld. Hoor je dat er brand is geweest in Tienhoven... was het in Molenpolder of Westbroek.. Zelfs regionale krant kan er wat van.![]()
Wat dacht je van 100km?quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
40km fietsen, en dat voor een stok. Niet mis.
Dat komt omdat dat stukje na het huis aan linker en rechterkant ook tienhoven is. De parkeerplaats die daar is is officieel tienhoven. Staat op googlestreetvieuw wel een een leuk autotje op die parkeerplats. Ben benieuwd of iemand weet wat voor merk en model dat is.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op degene aan de andere kant.
Als je vanuit Tienhoven komt, kom je een bord Oud-Maarsseveen tegen. Als dan de eerste rechts neemt en een 100 meter verder rijdt, kom je een einde-bord van Tienhoven tegen.
En het feit dat het kutweer is natuurlijk...quote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van 100km?![]()
Het is dat ik daar absoluut geen tijd voor heb, maar qua conditie zou ik dat zomaar kunnen doen
Ik heb een keer 90 voor de stok gefietst.quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
40km fietsen, en dat voor een stok. Niet mis.
Ik dacht al dat ik niet de enige was ;-) En 40km is op de fiets ook helemaal niet zover. Meeste wat ik zo op fietsfora lees is inderdaad tochtjes tussen 60 en 120km.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer 90 voor de stok gefietst.
Dat was mijn doel ookquote:Op maandag 9 december 2013 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, wiki's bijgewerkt, Stichtse Vecht geschrapt
Kanovinnie heeft een keer 140km gefietst voor de stok volgens mij.quote:Op maandag 9 december 2013 05:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik niet de enige was ;-) En 40km is op de fiets ook helemaal niet zover. Meeste wat ik zo op fietsfora lees is inderdaad tochtjes tussen 60 en 120km.
Dat is ruim 6 uur fietsen op een behoorlijk tempoquote:Op maandag 9 december 2013 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kanovinnie heeft een keer 140km gefietst voor de stok volgens mij.
Jij spoort echt nietquote:Op maandag 9 december 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... morgen:
12:10 uit school, wat eten, 12:45 richting Utrecht. Ongeveer rond 15:15 aankomst bij stok en weer 17:45 thuis.
De grote vraag is of ik die 100km vol kan houden...
En volgens mij wil hij gewoon Patrick weer snel op de stok hebben. Ik vraag mij alleen af..quote:
Doet ie wel vaker voor de lolquote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ruim 6 uur fietsen op een behoorlijk tempo
Kan je ongetwijfeld volhouden, maar niet in 5 uur tijd als je niet gewend bent zulke afstanden te fietsen. Maak daar maar minstens 7 van.quote:Op maandag 9 december 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... morgen:
12:10 uit school, wat eten, 12:45 richting Utrecht. Ongeveer rond 15:15 aankomst bij stok en weer 17:45 thuis.
De grote vraag is of ik die 100km vol kan houden...
Alles draait om Patrickquote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En volgens mij wil hij gewoon Patrick weer snel op de stok hebben. Ik vraag mij alleen af..
Why ??![]()
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je ongetwijfeld volhouden, maar niet in 5 uur tijd als je niet gewend bent zulke afstanden te fietsen. Maak daar maar minstens 7 van.
Racefiets?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
quote:
Tip van Silk: Als je het doet, trek er dan minimaal 7 uur voor uitquote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van...
Er staat er wel eentje in de schuur hier die ik vast en zeker mee mag nemen. kapot
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe fiets ik wel eens 20-40 km als ik er zin in heb. Daarnaast doe ik aan waterpolo en train ik daarmee de juiste beenspieren. Zo'n grote afstand is een goed uitdaging lijkt me zo.
Ik zie wel hoe ver ik kom, als ik er na 3u nog (lang) niet ben keer ik om, ik ben niet van plan de hele dag op de fiets te zitten natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken in 5 uur. Die 90 kilometer, daar deed ik op een splinternieuwe racefiets (met hardloopconditie en mountainbike getrainde benen) in een lekker tempo met volop zon en met wind tegen op de terugweg 4 en half uur over. Met Vlaamse friet tussendoor.
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawlquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
is wel beenspiersport, maar die bewegingen lijken er helegaar niet op...
maar veel succes, hopelijk hoef je 's avonds niet meer te trainen
That's the spirit!quote:
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeftquote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Met zwemmen train je al je beenspieren, er is meer dan enkel borstcrawl
Staat niet in je profiel of zoquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zeg je tegen iemand die 25 jaar waterpolo gespeeld heeft![]()
Hoe kom je hier bij??quote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok is in de afgelopen week al 3x de A28 op en neergeweest.
nee, je moet er wel wat voor doenquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Stok komt nooit op mijn route
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
nee, je moet er wel wat voor doen
Tijd moet je makenquote:Op maandag 9 december 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, oke. Zal eens kijken. Heeft ook met tijd te maken.
En en en?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:01 schreef NoBody122 het volgende:
Hij ligt enigszins op mijn route naar Amersfoort, morgenochtend..
Wie weet
Het is morgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zei morgenochtend he, dat is dus morgenochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |