SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, maar dan met een falende google dit keer
Daarom ook falende Google.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.
Doet ie wel:quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het niet aangeven van Leidschendam op die plek.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doet ie wel:
Linkje vanwege de grootte.
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaaktquote:
Oh,quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Ik was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Heli? Voorburg, waar ie al ligt? Kleinste verplaatsing ooit?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
20 meter verderop is een veld waar je makkelijk kan landen met de heli.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??
een 'barreltje' doen: met heli![]()
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mijn reisje richting het noorden (GC / FOK!STOK door Nederland #144 LEIDERDORP (Nattekat)) heeft een eervolle plek 22 gekregen in de lijst van snelste FOK!STOK topics en is daarme de enige van na 2004
GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?
Joehoe?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de stok zo rond dit tijdstip zou moeten verdwijnen.
De grote vraag is natuurlijk of het echt gaat gebeuren
Hij ligt er volgens mij niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef ursel het volgende:
Is die nou onderweg of niet eigenlijk.
Anders pik ik hem morgen-ochtend op
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt er volgens mij niet meer
Ik stap over 10 min op de fiets, zonder post ga ik naar huisquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wist het niet geheel zeker (aangezien de meeste keren wel werd geroepen dat men hem had) en aangezien ik er vanochtend wel praktisch langs reed leek het me wel zo handig om het toch even bevestigd te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zooitje maken jullie stedelingen er toch van
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.quote:
Vooral Schier deed het goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Ik had hem vanochtend al op een plekkie kunnen leggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Er is een verschil tussen een keer pech hebben en met opzet lang wachten eh. Zolang het geen JJH'tjes worden, vind ik het allang best.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Maringo het volgende:
En besides, jullie doen er zo lang over om te pinpointen.
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plek
Ik had al 10x op en neer kunnen fietsen om de stok op te pikken daar
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.
Oohja,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,quote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Noord Holland heeft het meer verdiendquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
Bij deze: Noord Limburg graag, wil deze week eigenlijk wel nog een flink stuk gaan fietsenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
lopik zuiden noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Het ligt ten zuiden van mijn maximale fietsafstandquote:Op donderdag 5 december 2013 08:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lopik zuiden noemen![]()
*hmm, hij ligt weer op de route
Dan ben jij eerderquote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
En? En? En?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
Ikke ook niet in ieder gevalquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Meike26 het volgende:
Nee nee, ik heb hem ook niet....
Zwarte hand is weer bezig geweest ?
En?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
morgen ff slotje op werk smeren
en leg ik hem weg
Drenthe?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
Zolang die daar maar in de auto blijft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:40 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nope, raad nog eens...
![]()
achterin de auto in drenthe is het juiste antwoord
Jammerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Drenthe? Komt die stok alweer in de buurt.![]()
Elke keer een poging het ding een slinger naar het zuiden te geven en hij komt als een boomerang binnen een week weer terug.
Voorlopig ga ik niet meer op reisquote:
Met de auto is het een uurtje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Terug in de omgeving waar het allemaal begon... voor mij dan
Overstappen: 2
Totale reistijd: 3:04
Prijs retourtje: ¤66,40
Sweet![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Dat wordt vechten als ik hem de volgende keer heb ...
gevochten???quote:
Maar er zijn geen borden in Vechtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
gevochten???waar heb jij het nu over???
ik had het over Vechten![]()
Langs de Vecht mag anders ook wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
geen borden in Vechten??quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Plaatsnaamborden zijn er niet, verkeersborden waren er genoeg. Of ze van de tafel eten weet ik niet, zal me niks verbazen in zo'n (dit keer letterlijk) boerendorp.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
geen borden in Vechten??
eten de mensen van de vloer of tafel?
bedoel je verkeersborden? zo uit mijn geheugen heb ik er een stuk of 10 gezien!
Echt welquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Wat heeft een foto met lezen te makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Omdat er onder staat 'Plaatsnaambord'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een foto met lezen te maken
Ik keek enkel op Harry's plaatsnamengids, daar staat wel een foto van een bord, maar deze kon ik niet terugvinden.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenEen vriendin van mij heeft als hobby om plaatsnaamborden uit te beelden en zo zijn we ook een keer naar Vechten gefietst om die uit te beelden. Kon de foto helaas niet zo snel terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekplaatje terwijl we in spanning de nieuwe locatie afwachten.100.000 katjes
Fuck the EBU!
pinpoint:quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef zwarte_hand het volgende:
plaatsnaambord voorkant:
[ afbeelding ]
plaatsnaambord achterkant:
Dat lukte niet!
sleutelbord: (sleutel ligt in een punt)
[ afbeelding ]
omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
quote:
Há, ik was eerderquote:
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Há, ik was eerder
Overstappen: 1
Totale reistijd: 1:10
Prijs retourtje: ¤20,64
Moet...blijven...volhouden...
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtendquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen Studenten-OV trouwens? Of ben je nog 13 ofzo?
Als in je bent nog 12?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar pas. Met studenten-OV had ik allang de wekker gezet voor morgenochtend
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)quote:
Wat grappig!! Ik weet dat Tim je ook een keer wil ontmoetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
sjipsquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
Ligt eraan of het geld van hemzelf of van z'n ouders was.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie jij een 12-jarige zomaar 81 Euro uitgeven aan een één of ander spel? (Totale prijs van alle 4 de tripjes die ik gemaakt heb)
Blijft een leuke inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Aangekomen afgevallen in Vechten. Stokje zit nu warm in de tas, slot om zadelpen en sleutel ook opgeborgen.
Echt die gezichten van mensen als je met die stok in je handen staat![]()
Zand? Ik heb geen zand gezienquote:Op zondag 8 december 2013 12:09 schreef Meike26 het volgende:
Slot is denk ik aan vervanging toe. Zit veel zand in.
Ik ben iig weer thuis. Stokje even schoonmaken en gereed maken voor plaatsing.
quote:
Ik wel, in de duinen en op het strand.quote:
Daar is de stok niet geweestquote:Op zondag 8 december 2013 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, in de duinen en op het strand.
Een paar jaar terug wel.quote:
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Zo dwars door ene stad fietsen heeft ook wel wat hoor... lekker kris kras door het verkeer. Opeens gedraag je je dan net zo als al die andere hufterige wielrenners..![]()
![]()
Dat slot is pas een paar maanden in gebruik. Sinds april dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, zand of niet, slot lijkt aan vervanging toe. En als slot al 3 jaar mee gaat, denk ik dat Stok ook wel nieuw slot verdiend. Als alle vaste volgers anno 2013 1 of 2 euro overmaken (inclusief mijzelf dus) naar een bepaald rekeningnummer, dan kunnen we binnen een week een vervroegd kerst cadeau aan stok geven![]()
Degene zonder groen ventieldopje niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
Even generaliseren... lekker tochquote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof alle wielrenners zich niet gedragen in het verkeer..
quote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef Meike26 het volgende:
Die is echt niet meer te herkennen als Patrick. Nu één of andere witbleke zoetwaterkwal...
Patrick natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Filmpje is nu aan het uploaden... Foto emmer heeft het er moeilijk mee.
Zal ik een nieuwe Patrick mee laten reizen ? Of anders Vriendje Stokvis ?
[ afbeelding ]
Helemaal geen bier in huis... Zijn geen bierdrinkers hier... Denk dat Patrick een 2e kans krijgtquote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders plop een Bavaria open en druk er weer een bierdopje op.
1 dag in Warmond en hij begon al witjes te zien. Waarschijnlijk is code rood hem donderdag fataal gewordenquote:Op zondag 8 december 2013 15:04 schreef Meike26 het volgende:
Zal kijken of ik Patrick nu ook kan lamineren met wat stukjes tape. Hoelang heeft Patrick de Eerste er over gedaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Meike26 op 08-12-2013 18:06:32 ]
quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Meike26 het volgende:
En het beloofde filmpjeLeuk filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |