Hij ligt er volgens mij niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef ursel het volgende:
Is die nou onderweg of niet eigenlijk.
Anders pik ik hem morgen-ochtend op
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt er volgens mij niet meer
Ik stap over 10 min op de fiets, zonder post ga ik naar huisquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wist het niet geheel zeker (aangezien de meeste keren wel werd geroepen dat men hem had) en aangezien ik er vanochtend wel praktisch langs reed leek het me wel zo handig om het toch even bevestigd te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
sorry.. niet.duidelijk.genoeg geweest? nu opweg om.stokje weer.een.plekje te geven...
Wat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zooitje maken jullie stedelingen er toch van
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.quote:
Vooral Schier deed het goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Ik had hem vanochtend al op een plekkie kunnen leggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Er is een verschil tussen een keer pech hebben en met opzet lang wachten eh. Zolang het geen JJH'tjes worden, vind ik het allang best.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Maringo het volgende:
En besides, jullie doen er zo lang over om te pinpointen.
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plek
Ik had al 10x op en neer kunnen fietsen om de stok op te pikken daar
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.
Oohja,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |