Wat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zooitje maken jullie stedelingen er toch van
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.quote:
Vooral Schier deed het goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Ik had hem vanochtend al op een plekkie kunnen leggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het nu al voor de tweede keer op rij een dag duurt tot de stok weer geplaatst wordt (nu zelfs twee dagen) en zo de snelheid uit het spel verdwijnt.
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem naar de randstad bracht, in het noorden zat de gang er nog een beetje in.
Er is een verschil tussen een keer pech hebben en met opzet lang wachten eh. Zolang het geen JJH'tjes worden, vind ik het allang best.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Maringo het volgende:
En besides, jullie doen er zo lang over om te pinpointen.
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag tenminste op een plek
Ik had al 10x op en neer kunnen fietsen om de stok op te pikken daar
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je stukje moeten fietsen daar ik hem wss eerder had.
Oohja,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij was sowieso eerder, want hij mocht hem niet eens halen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,quote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Noord Holland heeft het meer verdiendquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
Bij deze: Noord Limburg graag, wil deze week eigenlijk wel nog een flink stuk gaan fietsenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
lopik zuiden noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Het ligt ten zuiden van mijn maximale fietsafstandquote:Op donderdag 5 december 2013 08:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lopik zuiden noemen![]()
*hmm, hij ligt weer op de route
Dan ben jij eerderquote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
En? En? En?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |