Zo snel mogelijk weg uit het westen,quote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Noord Holland heeft het meer verdiendquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
Bij deze: Noord Limburg graag, wil deze week eigenlijk wel nog een flink stuk gaan fietsenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit het westen,
Is het eigenlijk ook mogelijk om de Stok te requesten?
lopik zuiden noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom brengen zo veel mensen hem altijd gelijk naar het zuiden toe?![]()
Het ligt ten zuiden van mijn maximale fietsafstandquote:Op donderdag 5 december 2013 08:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lopik zuiden noemen![]()
*hmm, hij ligt weer op de route
Dan ben jij eerderquote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
En? En? En?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
ga jij of ...
ik ga rond 12 weg hier en zou daar dan rond 13 / 13:30 zijn.
Ikke ook niet in ieder gevalquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Meike26 het volgende:
Nee nee, ik heb hem ook niet....
Zwarte hand is weer bezig geweest ?
En?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
morgen ff slotje op werk smeren
en leg ik hem weg
Drenthe?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
Zolang die daar maar in de auto blijft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:40 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nope, raad nog eens...
![]()
achterin de auto in drenthe is het juiste antwoord
Jammerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
werken van 07 tot 15 dus...
waar denk je dattie ligt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Drenthe? Komt die stok alweer in de buurt.![]()
Elke keer een poging het ding een slinger naar het zuiden te geven en hij komt als een boomerang binnen een week weer terug.
Voorlopig ga ik niet meer op reisquote:
Met de auto is het een uurtje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Terug in de omgeving waar het allemaal begon... voor mij dan
Overstappen: 2
Totale reistijd: 3:04
Prijs retourtje: ¤66,40
Sweet![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Dat wordt vechten als ik hem de volgende keer heb ...
gevochten???quote:
Maar er zijn geen borden in Vechtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
gevochten???waar heb jij het nu over???
ik had het over Vechten![]()
Langs de Vecht mag anders ook wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
gevochten???waar heb jij het nu over???
Maar als ik die gek tegen kom die steeds die sleutel in borden 2,50m boven het wegdek plaatst![]()
ik had het over Vechten![]()
geen borden in Vechten??quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Plaatsnaamborden zijn er niet, verkeersborden waren er genoeg. Of ze van de tafel eten weet ik niet, zal me niks verbazen in zo'n (dit keer letterlijk) boerendorp.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
geen borden in Vechten??
eten de mensen van de vloer of tafel?
bedoel je verkeersborden? zo uit mijn geheugen heb ik er een stuk of 10 gezien!
Echt welquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn geen borden in Vechten
Wat heeft een foto met lezen te makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op Wiki, dus Nattekat moet leren lezen.
Omdat er onder staat 'Plaatsnaambord'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een foto met lezen te maken
Ik keek enkel op Harry's plaatsnamengids, daar staat wel een foto van een bord, maar deze kon ik niet terugvinden.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een leuke foto plaatsenEen vriendin van mij heeft als hobby om plaatsnaamborden uit te beelden en zo zijn we ook een keer naar Vechten gefietst om die uit te beelden. Kon de foto helaas niet zo snel terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekplaatje terwijl we in spanning de nieuwe locatie afwachten.100.000 katjes
Fuck the EBU!
pinpoint:quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef zwarte_hand het volgende:
plaatsnaambord voorkant:
[ afbeelding ]
plaatsnaambord achterkant:
Dat lukte niet!
sleutelbord: (sleutel ligt in een punt)
[ afbeelding ]
omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |