Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op padquote:
Als ie hierna nou ergens tussen Rotterdam en Noord-Holland terecht komt, kunnen we gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op pad
Is Zandvoort wel te doen voor je ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Ook zoiets voor mij ja. Leiderdorp had ik nog gedaan, dit is me helaas net te ver.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Voor mij in ieder geval welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
1,5 uur fietsen, echt op het randje maar te doen. (gevalletje Coevorden)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Rotterdammers kunnen in actie komen.
Evenals de Limburgers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.
En de Surinamers?quote:
quote:
quote:• De Stok! moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweestquote:
Toch beter opletten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
Jouw UI doet mijn ogen pijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch beter opletten.Er zijn er meerdere die langs Rotterdam komen, alleen niet elke dag.
Morgen ochtend zal ik even kijken vanaf deze kant van de IJssel of ik Stokje zie liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |