Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op padquote:
Als ie hierna nou ergens tussen Rotterdam en Noord-Holland terecht komt, kunnen we gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op pad
Is Zandvoort wel te doen voor je ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Ook zoiets voor mij ja. Leiderdorp had ik nog gedaan, dit is me helaas net te ver.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Voor mij in ieder geval welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
1,5 uur fietsen, echt op het randje maar te doen. (gevalletje Coevorden)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Rotterdammers kunnen in actie komen.
Evenals de Limburgers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.
En de Surinamers?quote:
quote:
quote:• De Stok! moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweestquote:
Toch beter opletten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
Jouw UI doet mijn ogen pijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch beter opletten.Er zijn er meerdere die langs Rotterdam komen, alleen niet elke dag.
Morgen ochtend zal ik even kijken vanaf deze kant van de IJssel of ik Stokje zie liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
about:config --> zoeken op image.animation_modequote:
West-Brabant ergens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk avontuur Stokje nu gaat beleven.
Nu moet ik de hele nacht in spanning blijven liggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Ik geef 'm morgenochtend een nieuw plekje, was een uurtje geleden al te donker voor ietwat duidelijke foto's vreesde ik
Wilde je morgen anders weer een treinreis ondernemen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik de hele nacht in spanning blijven liggen
Leg je hem in een gemeente die nog niet geweest is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Ik geef 'm morgenochtend een nieuw plekje, was een uurtje geleden al te donker voor ietwat duidelijke foto's vreesde ik
Geen trein, wel fiets. Na een treinreisje vandaag heb ik bijna geen geld meer overquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde je morgen anders weer een treinreis ondernemen?
Ga je fietsen naar West Brabant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen trein, wel fiets. Na een treinreisje vandaag heb ik bijna geen geld meer over
Komt ie daar dan?quote:
Dat is correctquote:
In een gehucht met station?quote:
Ik keek in je profiel en daar zag ik het bij je woonplaats staan.quote:
Bus, Metro, treintaxi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een gehucht met station?
(Ok, flauw, maar de grote steden zijn te groot om te lopen)
Haha ik dacht even via STA / [West-Brabant] # 79 | Waar Kper en EDMAN de dienst uitmaken in mijn POHIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en daar zag ik het bij je woonplaats staan.
Je topic over het accent was dodelijk genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Haha ik dacht even via STA / [West-Brabant] # 79 | Waar Kper en EDMAN de dienst uitmaken in mijn POHI
Dodelijk nog welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je topic over het accent was dodelijk genoeg
Volgende keer kom ik om koffiequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, prachtig. Is er eindelijk iemand in dat gehucht van je geweest, fax
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ga ik richting de kust toevallig
Was geen probleem. Kon er net langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Grappig dit.... Ging het een beetje met die brandnetels?
Die veer mag je inderdaad best zelf in je achterste steken hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat mijn reis voor gevolg heeft gekregen, heerlijk die snelheid
Welke kust?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ga ik richting de kust toevallig
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Broertie het volgende:
Maringo en KaBuf? Kunnen jullie je UI aanpassen? Ik krijg er epilepsieaanvallen van.......
Ow wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, heb je kans dat je me tegen komt.
ik mag Stokje niet meenemen.
![]()
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Kom dan even bij de Slufter langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Omdat dat een gemeente is die nog in het lijstje staat.quote:
Ligt eraan hoe laat de foto's online komen en een paar andere kleine factoren. Tis niet om de hoek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?
je kanarie-autoquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:47 schreef Faxie het volgende:
En weer geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel onderste bord:
[ afbeelding ]
kusjekroelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.![]()
Benieuwd waar ie nu terecht komtquote:
ik ookquote:
Gaat snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |