Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Kom dan even bij de Slufter langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Omdat dat een gemeente is die nog in het lijstje staat.quote:
Ligt eraan hoe laat de foto's online komen en een paar andere kleine factoren. Tis niet om de hoek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?
je kanarie-autoquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:47 schreef Faxie het volgende:
En weer geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel onderste bord:
[ afbeelding ]
kusjekroelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.![]()
Benieuwd waar ie nu terecht komtquote:
ik ookquote:
Gaat snelquote:
hoe noord?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik hoop dat die weer wat meer naar het noorden gaat.
Die klopt ja..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de woonplaats van dolfina-chica klopt en ze gaat nu naar huis, dan kan Nattekat wederom eens een retourtje Drenthe boeken.
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog isquote:
Daar heeft ie al gelegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
Ik lig ook op de loer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.quote:
Nee hoor, de stok mag overal weer liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |