hoe noord?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik hoop dat die weer wat meer naar het noorden gaat.
Die klopt ja..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de woonplaats van dolfina-chica klopt en ze gaat nu naar huis, dan kan Nattekat wederom eens een retourtje Drenthe boeken.
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog isquote:
Daar heeft ie al gelegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
Ik lig ook op de loer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.quote:
Nee hoor, de stok mag overal weer liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.
nee, hij mag best weer op zelfde plaats, maar het leuke vind ik.. een plek waar hij nog niet gelegen heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.
Dat is waar, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, hij mag best weer op zelfde plaats, maar het leuke vind ik.. een plek waar hij nog niet gelegen heeft
Ow serieus?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
We hadden het er een poos geleden nog over, dat het wel cool zou zijn als het ding in Tiengemeten zou worden geplaatst. Nou, het scheelt niet veel.
Hihi ja probeerde 'm een beetje uit het zicht te houdenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kanarie-auto
Goede verplaatsing!
ahhquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Ja sorry jongens, even uit handen gegeven..
Kreeg net bericht dat een maat van me is overleden, dus t-i-m neemt deze even over.
En met een beetje pech voor hem ligt die dinsdag nog verder in het noordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
@Nattekat: hij ligt op nog geen 20 km van Coevorden. Jouw verplaatsing naar de randstad heeft maar kort effect gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |