Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Broertie het volgende:
Maringo en KaBuf? Kunnen jullie je UI aanpassen? Ik krijg er epilepsieaanvallen van.......
Ow wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, heb je kans dat je me tegen komt.
ik mag Stokje niet meenemen.
![]()
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Kom dan even bij de Slufter langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Omdat dat een gemeente is die nog in het lijstje staat.quote:
Ligt eraan hoe laat de foto's online komen en een paar andere kleine factoren. Tis niet om de hoek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?
je kanarie-autoquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:47 schreef Faxie het volgende:
En weer geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel onderste bord:
[ afbeelding ]
kusjekroelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.![]()
Benieuwd waar ie nu terecht komtquote:
ik ookquote:
Gaat snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |