Nu al? Het is nog geen 14.30quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de training gisteren ja
Bijna terug iig.
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.quote:
Die indruk krijg ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had na 5 kilometer al genoeg gehad.
14 km gemiddeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Nattekat het volgende:
In totaal 43km gefietst in 3 uur. Aardig stuk dus. Als ik bij de stok was geweest had ik een trein genomen.
Zelfs op de terugweg nog 14,5 km/h incl. Tussenstops en weg-zoek-acties. Drie kwartier stilgestaan in Langeraar dus over het algemeen was het wat sneller.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
14 km gemiddeld
Maar poging is noemenswaardig![]()
Helemaal kapot dus... ging verder dan enkel m'n benen. Misschien toch iets rustiger aan moeten doen gister op de training.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]Maar wat is er dan aan de hand? Moeie benen, te koud? Misschien iets rustiger aandoen en een break nemen?
Misschien wel, maar al die plattelandsweggetjes zijn niet echt plekken waar je graag bent 's avonds (complete duisternis, geen licht of zo). Ik ga zeker nog een poging wagen in een vakantiequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:44 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Niet opgeven joh, eet ergens een patatje ofzo. vanavond baal je dat je toch niet door bent gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Nattekat op 10-12-2013 16:32:20 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Stokkie ligt nog in Oud-Maarsseveen, ik begon toch behoorlijk wat tempo te verliezen halverwege. Volgende keer meer geluk.quote:
Ahja, ik zie het. Zonde, Langeraar had voor mij geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stokkie ligt nog in Oud-Maarsseveen, ik begon toch behoorlijk wat tempo te verliezen halverwege. Volgende keer meer geluk.
(staat tevens in de post boven je)
Het stoort jou op de één of andere manier hè, zijn fanatismequote:
Neem je wel een zaklamp mee ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem dan zometeen op de terugweg naar huis pak. Dan gaat 'ie morgen alsnog een stuk mee de A28 op
[..]
Het stoort je op de één of andere manier hè, zijn fanatisme [ afbeelding ]
De reden dat ik omgekeerd benquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Neem je wel een zaklamp mee ?Het kan hier vrij donker zijn, zeker op de plek waar ergens de sleutel ligt..
Nee, die heb ik momenteel niet in de auto liggen. Maar met de autoverlichting en/of mijn telefoon kom ik waarschijnlijk ook een aardig eindquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Neem je wel een zaklamp mee ?Het kan hier vrij donker zijn, zeker op de plek waar ergens de sleutel ligt..
Storen? Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem dan zometeen op de terugweg naar huis pak. Dan gaat 'ie morgen alsnog een stuk mee de A28 op
[..]
Het stoort jou op de één of andere manier hè, zijn fanatisme [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef NoBody122 het volgende:
Ja hoor, Meike heeft er een raadseltje van gemaakt. Zucht
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef NoBody122 het volgende:
Je foto-url werkt niet, dus... En nu?
Een klein tikje, maar vooral naar het oosten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ninja-edit
Terug naar het noorden gok ik zo?
quote:
Wat stond hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |