Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
Er is denk ik nog niet eens een topic voor de wedstrijd van vanavond?
Stijn
De meeste Ajacieden zelfs, Don Raja denkt echter dat Ajax vanavond wint.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.
Ajacieden zien dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.
Je bent nog geen 3 dagen crew en zegt nu al zinnige dingen. We leren het je wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef DonRaja het volgende:
Het wordt vanavond 3-0.
Zet er maar geld op mannen
Ja prima muziek ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
René, kan ik jou hier een plezier mee doen?
Ik kan dat emotionele gedoe nooit serieus nemen als iemand de tekst niet zelf heeft geschreven.quote:
Ok. Wat een lang intro.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
Miranda, ik heb nog een deels spaanstalig nummertje voor je.
Geo. Als jouw frequente ontlastingspatroon een nummer was, dan was het dit nummer.quote:
Ik vind dat een kutnummer Geoquote:
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.quote:
Ik vind het iets weghebben van makkelijk scoren. Het had een productie van John Ewbank kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo. Als jouw frequente ontlastingspatroon een nummer was, dan was het dit nummer.
Oke, dit dan:quote:
Echt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
Dat is sowieso een bazennummer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
nee.quote:
Bedankt. (ik rook niet)quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet en drink u smakelijk. En rook vrij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
CA, dit vind jij ook wel een leuk nummertje.
Ik heb gevoel voor wat bepaalde mensen mooi vinden.quote:
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag eten denk ik.
Waarbij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
Nee als avondeten drolliequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
quote:
Ik ben blij dat je er bovenop zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
quote:
Is dat er nog steeds?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nu kijk ik weer operacion triunfo
Wat mis ik dat programma zeg, het enige programma wat mijn Spaans kan leren
Ja sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
Je moet er bij zijn geweest denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je weet dat je zo heel erg op tong lijkt?
Puntje dankzij remise.....quote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest denk ik.
huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer zo'n homosensuele opmerking van je. Hou dat nichtengif van je eens voor jezelf.
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.quote:
Freud was geen veroordelend man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh?
Ik denk dat Freud jouw reactie zou veroordelen.
Dat siert hem.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Freud was geen veroordelend man.
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.
Ja, die uit de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was helemaal verliefd op David Bustamente
Die 2equote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij houdt zijn microfoon ook zo vast alsof hij een anus gaat vingeren
Je hebt je nasi op man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een heel lekker groot stuk gevulde speculaas.
Ja, direct koffie en iets zoets na je etenquote:
ja, want dat is zeg maar altijd, want het is gewoon dezelfde stofquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de synthetische variant exact dezelfde scheikundige eigenschappen had als als de "natuurlijke" variant die in tal van producten van nature voorkomt?
E621 is het geloof ik in Nederland, hoop mensen schijnen er hier overgevoelig voor te zijn of althans beweren dat.
Ik snap dat helemaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, direct koffie en iets zoets na je eten
Lijkt wel een beetje opquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een gevoelige jongenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een portemonnee kopen vind ik altijd zo'n raar gevoel, geld uitgeven voor iets waar je geld in gaat stoppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik wil een nieuwe portemonnee. Graag advies.
Dat mag.quote:
castelijn & beerensquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon Hema joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Dat is een beetje zielig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
quote:
Jóhquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomen
Ja, ik ga 60 euro voor een portemonnee betalen.quote:
Voor je verjaardag gehad?quote:
Dat zijn goede producten, gaan heel lang mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga 60 euro voor een portemonnee betalen.
Mn huidige portemonnee van 10 euro is 10 jaar meegegaan man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zijn goede producten, gaan heel lang mee.
Als je geen geld hebt om erin te stoppen dan kan je er lang mee doen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mn huidige portemonnee van 10 euro is 10 jaar meegegaan man.
Bij mij ook. Ned 1 & 2 ook trouwens.quote:
Ik heb laatst een goede gekocht bij V&D.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Nee die doen het hier nog wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ned 1 & 2 ook trouwens.
Dan ligt het aan de zender.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream doet het bij mij ook niet...
Was bij iedereen schatje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon ook aan je woonplaats liggen
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flashquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh sorry, de heren modellen zijn al uitverkocht zie ik.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flash
Aldus iemand uit Oss.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon ook aan je woonplaats liggen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
herenmodellen zijn uitverkocht, maar dat zal niet derenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flash
Snap niet echt wat Oss met een lokale storing te maken kan hebben, maargoed het zal wel weer een goede grap zijn.quote:
Doe niet zo zuur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet echt wat Oss met een lokale storing te maken kan hebben, maargoed het zal wel weer een goede grap zijn.
Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
Ik heb gisteren The Conjuring gekeken.(ik hoop dat je nu vraagt wat ik er van vond)
Ik vond het eerste uur echt extreem goed. Het laatste uur iets minder maar alsnog best goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het eerste uur echt extreem goed. Het laatste uur iets minder maar alsnog best goed.
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
Ik heb gisteren The Conjuring gekeken.(ik hoop dat je nu vraagt wat ik er van vond)
Hm, lastig. Meer een trhiller denk ik. Het is meer schrikken dan gore zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.
Meer thriller maar heeft ook horror elementen. Maar het is niet zombies die kapot worden geschoten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.
Clint films vind ik altijd wel goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Adames het volgende:
Ik ga eens voor A Fistful of Dollars, beetje verkeerde volgorde door te beginnen met the good the bad and the ugly en daarna for a few dollars more, maar wat geeft het
Ik heb alleen over unders vandaag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg Happel heb jij geld op Ajax staan toevallig?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_voor_baby_s_.html
Lijkt wel een beetje op die kleine van Onlogisch.
Chatroulette gozer vind je niet grappig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_voor_baby_s_.html
Lijkt wel een beetje op die kleine van Onlogisch.
Nee. Ben niet zo'n fan van die lach-of-ik-schiet-humor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chatroulette gozer vind je niet grappig?
Ik kon het wel waarderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ben niet zo'n fan van die lach-of-ik-schiet-humor.
Dat mag.quote:
Gewoon geven jongen. Je maakt toch ook gratis gebruik van hun diensten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Facebook dat om m'n telefoonnummer vraagt. Rot op
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.quote:
Ik postte dat voor de rode kaart.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.
Oh. Ik schakel pas net uit namelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik postte dat voor de rode kaart.
*steltquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
waarom steld de boer van rhijn uberhaubt nog op
Toch wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.
twitter:ChelseyPouw twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:35:24Dacht deze man dat hij kon vliegen ofzo? #Ajax http://t.co/pcBunjZqVa reageer retweet
Ik moet nu overal om lachen. Ajaxquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet lachen om een verkregen DM. Dat jullie het weten.
Dat mens wordt dadelijk aan alle kanten bedreigd door zo'n domme tweetquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
twitter:ChelseyPouw twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:35:24Dacht deze man dat hij kon vliegen ofzo? #Ajax http://t.co/pcBunjZqVa reageer retweet
_!
Hoe dom kun je zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
Ik heb tot de 40ste minuut moeten missenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nu overal om lachen. Ajax![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Don en ik zijn kenners. Stijn en René weten niks.
Hoog kamper gehalte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check die naam, chelsey, zeg genoeg toch?
Eerste helft waren ze echt goed, 2e helft billenknijpen door die kaart, maar evengoed ook prima gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb tot de 40ste minuut moeten missen
Elke naam welke eindigt op een "Y" wetenschappelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wtf is er écht gebeurt op die foto?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een stompzinnige duckfacesnol?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
quote:
wie niet springt die is een jood zal die gedacht hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
10 meter naar beneden gevallen, na de 2-0 van ajaxquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar wtf is er écht gebeurt op die foto?
Dood? Ziet er naar uit man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 meter naar beneden gevallen, na de 2-0 van ajax
Ik heb geen ideequote:
Ja zo hoog is het nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Ik haal het van twitter
In de 39e minuut is in Vak 126 vanaf rij 1 een supporter in de gracht gevallen na het tweede doelpunt. Hij is zwaargewond naar ziekenhuis afgevoerd.
Niet?!?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zo hoog is het niet
Gerucht gaat wel dat hij drugs had gebruikt.
Ik heb geen idee, ik ben er gelukkig nog nooit geweest. Wel van anderen gehoord, dat het behoorlijk steil is. En ze vonden het een kutstadionquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zo hoog is het niet
Gerucht gaat wel dat hij drugs had gebruikt.
schijnt wel dat hij onder invloed van lsd was en dacht dat hij een adelaar wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie niet springt die is een jood zal die gedacht hebben
Erg rullevant ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben er gelukkig nog nooit geweest. Wel van anderen gehoord, dat het behoorlijk steil is. En ze vonden het een kutstadion
Zeker een supporter uit Deventer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt wel dat hij onder invloed van lsd was en dacht dat hij een adelaar was.
las ik ergens anders weet niet zeker.
de worpquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker een supporter uit Deventer.
Knappe overwinning.quote:
Zou knap zijn als je een hoer kunt laten komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
Belachelijk veel geld gewonnen met de toto. Denk dat ik maar een hoer laat komen zo
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je een hoer kunt laten komen.
Baasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
je hoort zoveel verhalenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leeft nog ze brengen hem nu onder narcose waarschijnlijk met gas.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leeft nog ze brengen hem nu onder narcose waarschijnlijk met gas.
Tokkiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja....
Ik ga waarschijnlijk naar de toppers, pas daarna kan ik oordelen
ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat hij bedoelt?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The arrogance is strong in this one
Mijn schoonmama neemt mij meequote:
Die Polen kruipen gewoon door. True story.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Posts verdwijnen als supporters in de gracht hier.
Is het weer zoverquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Posts verdwijnen als supporters in de gracht hier.
Naar de toppers zonder verdovende middelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonmama neemt mij mee
GratiesIk moet alleen rijden, omdat ze nachtblind is
Geen bier dus
au.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar de toppers zonder verdovende middelen.
Ik stop nog liever spiritus in mijn plasbuis.
Ik snap 'm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn blijkbaar niet zo goed gevallen.
Bestuur spring van de muur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn blijkbaar niet zo goed gevallen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we een kring maken op FOK! voor de overleden supporter?
* Insomnia_ steekt zijn hand uit naar...
Hij had een bierbuik en stuiterde door op z'n hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij viel op zijn buik? Dan valt ie dus plat en butst ie nog hard met zijn hoofd op de grond
Was tijdens daar hoorden ze engelen zingenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Was op TV trouwens niet te zien die kerel. Maakt het wie niet springt... ergens in de tweede helft wel heel debiel
Heb het niet kunnen zien. Maar had ie echt een Barca-shirt aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef eight het volgende:
Die supporter was vooraf wel gewaarschuwd: F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
Jammer dat ze hun uitshirt niet aanhebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Wat dartelen ze leuk rond. Ik mis de handtasjes.
iemand kan dat vast photoshoppenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Nee. Keepersshirtje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien. Maar had ie echt een Barca-shirt aan
Eéntje toch maar ? Je moet een handje kunnen vasthouden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Bloedneus zo te zien. Snap de ophef niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Ziet er pijnlijk uit.twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Zo te zien is ie op z'n neus gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Ziet er pijnlijk uit.twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Jebenttelaat.pngquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien is ie op z'n neus gevallen.
Twitter is leuk. Ene keer is die dood. Andere keer zwaargewond en straks loopt hij waarschijnlijk weer lachend het ziekenhuis uit.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Is dit cynisch? Want ze hebben het er net over gehad bij de NOS.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat ze het er op tv niet over hebben,
Die twee ambulances botsten op elkaar begreep ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Twee ziekenwagens voor 1 gewonde is overigens wel verspilling van belastinggeld.
Achteraf ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dit cynisch? Want ze hebben het er net over gehad bij de NOS.
Idd, ik lach me kapot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
Twitter is leuk.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Je bent wel op dreef.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee ambulances botsten op elkaar begreep ik.
Het idee van zoveel mogelijk Ajacieden die binnen de club werken is opzich wel aardig. Maar zorg er dan in ieder geval voor dat Kluivert die ambulance niet hoeft te besturen.
Dat is standaard procedure bij een volwassen slachtoffer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Twee ziekenwagens voor 1 gewonde is overigens wel verspilling van belastinggeld.
Ik had niet anders verwacht. Je zet jezelf goed neer. Bravo.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
FEE / Negers die geen aanstoot nemen van het fenomeen 'Zwarte Piet'?
Don?
Wat vindt jij van zwarte piet?quote:
Haha wat ben je toch lekker rebels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
Twitter is leuk. Ene keer is die dood. Andere keer zwaargewond en straks loopt hij waarschijnlijk weer lachend het ziekenhuis uit.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Racist.quote:
Dat vind ik ook vreemd. Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
Die man leeft nog.
Waarschijnlijk naar beneden gevallen tijdens het juichen en dus niet gesprongen.
Stom dat er dan ook geen hekken of iets staan.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd. Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.
Met zo'n spelfout begrijp ik dat ze in de Kuip vaak speelfouten maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.
Houden jullie je trouwens thuis aan de Nederlandse sint of de Vlaamse?quote:
Dit voegt echt iets toe.quote:
Pracht programma,.quote:
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.quote:
Niet zo zuur doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
Dat moeten we inderdaad afwachten maar het zat goed in elkaar de 1e helftquote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?
Betekent niet dat we voetballend niet zeer sterk waren de eerste helft. Zeker Blind en Veltman.
Als je wil kan ik je de volledige wedstrijd doorsturen. Mooi man.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.
Straks gewoon weer met pijn en moeite een kleine overwinning of misschien zelfs gelijkspel tegen ASOquote:Op woensdag 27 november 2013 08:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |