Houden jullie je trouwens thuis aan de Nederlandse sint of de Vlaamse?quote:
Dit voegt echt iets toe.quote:
Pracht programma,.quote:
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.quote:
Niet zo zuur doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
Dat moeten we inderdaad afwachten maar het zat goed in elkaar de 1e helftquote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?
Betekent niet dat we voetballend niet zeer sterk waren de eerste helft. Zeker Blind en Veltman.
Als je wil kan ik je de volledige wedstrijd doorsturen. Mooi man.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.
Straks gewoon weer met pijn en moeite een kleine overwinning of misschien zelfs gelijkspel tegen ASOquote:Op woensdag 27 november 2013 08:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.
Nu ik weet dat je Ajacied ben, vind ik je nog aardiger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |