de worpquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker een supporter uit Deventer.
Knappe overwinning.quote:
Zou knap zijn als je een hoer kunt laten komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
Belachelijk veel geld gewonnen met de toto. Denk dat ik maar een hoer laat komen zo
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je een hoer kunt laten komen.
Baasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
je hoort zoveel verhalenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leeft nog ze brengen hem nu onder narcose waarschijnlijk met gas.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij leeft nog ze brengen hem nu onder narcose waarschijnlijk met gas.
Tokkiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja....
Ik ga waarschijnlijk naar de toppers, pas daarna kan ik oordelen
ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat hij bedoelt?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The arrogance is strong in this one
Mijn schoonmama neemt mij meequote:
Die Polen kruipen gewoon door. True story.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Posts verdwijnen als supporters in de gracht hier.
Is het weer zoverquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Posts verdwijnen als supporters in de gracht hier.
Naar de toppers zonder verdovende middelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonmama neemt mij mee
GratiesIk moet alleen rijden, omdat ze nachtblind is
Geen bier dus
au.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar de toppers zonder verdovende middelen.
Ik stop nog liever spiritus in mijn plasbuis.
Ik snap 'm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn blijkbaar niet zo goed gevallen.
Bestuur spring van de muur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn blijkbaar niet zo goed gevallen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we een kring maken op FOK! voor de overleden supporter?
* Insomnia_ steekt zijn hand uit naar...
Hij had een bierbuik en stuiterde door op z'n hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij viel op zijn buik? Dan valt ie dus plat en butst ie nog hard met zijn hoofd op de grond
Was tijdens daar hoorden ze engelen zingenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Was op TV trouwens niet te zien die kerel. Maakt het wie niet springt... ergens in de tweede helft wel heel debiel
Heb het niet kunnen zien. Maar had ie echt een Barca-shirt aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef eight het volgende:
Die supporter was vooraf wel gewaarschuwd: F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
Jammer dat ze hun uitshirt niet aanhebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Wat dartelen ze leuk rond. Ik mis de handtasjes.
iemand kan dat vast photoshoppenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Nee. Keepersshirtje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien. Maar had ie echt een Barca-shirt aan
Eéntje toch maar ? Je moet een handje kunnen vasthouden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Bloedneus zo te zien. Snap de ophef niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Ziet er pijnlijk uit.twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Zo te zien is ie op z'n neus gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Ziet er pijnlijk uit.twitter:CFCMathijs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:07:36Shocking picture of the Ajax-fan that has fallen down the stands (10m) just before the second goal. http://t.co/95ItF2qkYT reageer retweet
Jebenttelaat.pngquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien is ie op z'n neus gevallen.
Twitter is leuk. Ene keer is die dood. Andere keer zwaargewond en straks loopt hij waarschijnlijk weer lachend het ziekenhuis uit.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Is dit cynisch? Want ze hebben het er net over gehad bij de NOS.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat ze het er op tv niet over hebben,
Die twee ambulances botsten op elkaar begreep ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Twee ziekenwagens voor 1 gewonde is overigens wel verspilling van belastinggeld.
Achteraf ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dit cynisch? Want ze hebben het er net over gehad bij de NOS.
Idd, ik lach me kapot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
Twitter is leuk.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Je bent wel op dreef.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee ambulances botsten op elkaar begreep ik.
Het idee van zoveel mogelijk Ajacieden die binnen de club werken is opzich wel aardig. Maar zorg er dan in ieder geval voor dat Kluivert die ambulance niet hoeft te besturen.
Dat is standaard procedure bij een volwassen slachtoffer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Twee ziekenwagens voor 1 gewonde is overigens wel verspilling van belastinggeld.
Ik had niet anders verwacht. Je zet jezelf goed neer. Bravo.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
FEE / Negers die geen aanstoot nemen van het fenomeen 'Zwarte Piet'?
Don?
Wat vindt jij van zwarte piet?quote:
Haha wat ben je toch lekker rebels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
Twitter is leuk. Ene keer is die dood. Andere keer zwaargewond en straks loopt hij waarschijnlijk weer lachend het ziekenhuis uit.twitter:VoetbalCenter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:53Bevestiging vanuit het ziekenhuis. De Ajax supporter is zojuist in het ziekenhuis overleden. reageer retweet
Racist.quote:
Dat vind ik ook vreemd. Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
Die man leeft nog.
Waarschijnlijk naar beneden gevallen tijdens het juichen en dus niet gesprongen.
Stom dat er dan ook geen hekken of iets staan.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd. Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.
Met zo'n spelfout begrijp ik dat ze in de Kuip vaak speelfouten maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
Ik weet dat er niet vaak gejuicht wordt in de Arena maar als daar geen hek staat zou je toch zeggen dat dit al vaker moet zijn voorgekomen.
Houden jullie je trouwens thuis aan de Nederlandse sint of de Vlaamse?quote:
Dit voegt echt iets toe.quote:
Pracht programma,.quote:
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.quote:
Niet zo zuur doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk ja, maar vooral het spel in de eerste 25e minuten vond ik echt goed, nu is wat vaker dat niveau laten zien.
Dat moeten we inderdaad afwachten maar het zat goed in elkaar de 1e helftquote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
Troll ik als ik zeg dat dit een incident is?
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nogal overduidelijk. Dat maakt het toch niet minder mooi?
Betekent niet dat we voetballend niet zeer sterk waren de eerste helft. Zeker Blind en Veltman.
Als je wil kan ik je de volledige wedstrijd doorsturen. Mooi man.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is zeker knap, ja. Heb er verder niks van gezien.
Straks gewoon weer met pijn en moeite een kleine overwinning of misschien zelfs gelijkspel tegen ASOquote:Op woensdag 27 november 2013 08:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hele eerste helft vond ik pirma. Zeker tegen Barca, maar idd; nu wel die lijn doorzetten. Hopelijk is er wat vertrouwen uit geput en maken we in de competitie nu ook stappen.
Nu ik weet dat je Ajacied ben, vind ik je nog aardiger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |