Je wordt oudquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik vind stadsbelgen altijd een beetje sneu.
Zit je weer in Brazilië?quote:
Mooi man. Ik krijg al wat betere zin.quote:
Oke wat is dit dan weer.quote:
Ik vond dit meerquote:
Ja dus. Kapi is een Belieber.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon werken voor je cheld in plaats van retorische vragen stellen?
Terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond dit meerx 1000
F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
2e keer gekeken, ik snap het nog steeds niet.quote:
Het is de kunst, je goed aan te kunnen passen aan je omgeving. Ik ben daar erg goed in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe ben jij echt te kinderachtig voor je leeftijd Don.
Ge-wat? Wij noemden dat nog gewoon gehosseld of geregeld..quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nu af hoe Ron zijn vrouw gechant heeft.
Volgens Hindoestaanse traditie gewoon uitgehuwelijktquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nu af hoe Ron zijn vrouw gechant heeft.
skklsquote:
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens Hindoestaanse traditie gewoon uitgehuwelijkt
Maar ben jij wel uitgehuwelijkt? En hoe kijk je zelf tegen dat gebruik aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...
Je vrouw is toch ook Hindoestaans? Dan is de kans wel heel groot dat jullie ouders elkaar al (goed) kenden voordat jullie elkaar kenden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...
Nee, wij zaten beiden op de KUB en hebben elkaar daar leren kennen. In de bieb zelfs.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ben jij wel uitgehuwelijkt? En hoe kijk je zelf tegen dat gebruik aan?
Uithuwelijken impliceert toch een bepaalde druk, of hoe moet ik het dan zien?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij zaten beiden op de KUB en hebben elkaar daar leren kennen. In de bieb zelfs.![]()
Ik sta er niet per se negatief tegenover, zolang er maar op geen enkele wijze druk wordt ervaren door het kind.
Daar kwamen we inderdaad later achter, toen we na een poosje kennis gingen maken met elkaars ouders. Toen bleek dat onze beide vaders uit dezelfde buurt kwamen. Maar ja, dat heb je al snel in Suriname...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vrouw is toch ook Hindoestaans? Dan is de kans wel heel groot dat jullie ouders elkaar al (goed) kenden voordat jullie elkaar kenden.
Daarom, hoefde ik niet eens te gokkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kwamen we inderdaad later achter, toen we na een poosje kennis gingen maken met elkaars ouders. Toen bleek dat onze beide vaders uit dezelfde buurt kwamen. Maar ja, dat heb je al snel in Suriname...
Oh je bedoelt specifiek uithuwelijken. Nee, daar ben ik tegen, ik dacht dat je dat matchmaking bedoelde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uithuwelijken impliceert toch een bepaalde druk, of hoe moet ik het dan zien?
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh je bedoelt specifiek uithuwelijken. Nee, daar ben ik tegen, ik dacht dat je dat matchmaking bedoelde.
Grote kans, zit mooi volkquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kom ik vanavond ook wel mijn toekomstige vrouw tegen in de bieb Ron.
Uithuwelijken is voor mij dat de ouders al een partner hebben uitgekozen en jij daar niets over te zeggen hebt. Matchmaking is meer zoals een datingsite, er worden mogelijke kandidaten aangedragen en je bepaalt zelf wat je doet.quote:
Tegenwoordig is er maar weinig interactie meer bij. Elk moment dat ook maar riekt naar verveling of sociaal contact met vreemden wordt de smartphone er als sociaal schild bijgepakt.quote:
Alleen mensen met een uitkering komen bij de Lidl.quote:
Ja, klote is dat. Dat had je ´in mijn tijd´ een stuk minder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er maar weinig interactie meer bij. Elk moment dat ook maar riekt naar verveling of sociaal contact met vreemden wordt de smartphone er als sociaal schild bijgepakt.
GGMM HEEFT EEN UITKERINGquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen met een uitkering komen bij de Lidl.
Ik ben er gisteren geweest, maar dat geheel terzijde.
Ben je weer aan het modden geslagen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. Dat had je ´in mijn tijd´ een stuk minder.
*HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM HEEFT EEN UITKERING
AHAHAHAHHAH
Feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM HEEFT EEN UITKERING
AHAHAHAHHAH
Yep, al een paar dagen inmiddels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je weer aan het modden geslagen?
Gelukkig. Is het zo verslavend, dat modereren of wordt jij wel gewoon betaald?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, al een paar dagen inmiddels.
Geen van beiden. Ik ben weer wat meer online en kan weer helpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig. Is het zo verslavend, dat modereren of wordt jij wel gewoon betaald?
Ja, en dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
Don heeft gesmeekt of hij alsjeblieft weer terug mocht komen.
Ik was pas ook veel online en heb ook aangeboden te helpen. Toen was natuurlijk al bekend dat jij terug zou komen en hebben ze mijn aanbod afgewezen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik ben weer wat meer online en kan weer helpen.
Ik heb het vorige week aangegeven geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was pas ook veel online en heb ook aangeboden te helpen. Toen was natuurlijk al bekend dat jij terug zou komen en hebben ze mijn aanbod afgewezen.
Ja. Ik na die tijd nog.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week aangegeven geloof ik.
Dat zou moeten bijdragen aan een stukje positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met jouw raciale achtergrond te maken heeft.
quote:Hasselbaink: "Oranje kan de Rode Duivels best mijden op het WK"
In een interview op Fifa.com blikt Antwerpcach Jimmy Floyd Hasselbaink vooruit naar de loting voor het WK voetbal in Brazilië. Op 6 december kennen de Rode Duivels hun tegenstanders. "Ik hoop dat Nederland de Belgen niet treft in de groepsfase", zegt Hasselbaink die het ook heeft over zijn jonge spelersgroep bij Antwerp.
"Tegen Brazilië als gastland wil je al zeker niet spelen op het WK en Argentinië en Duitsland zijn altijd moeilijk", zegt de ex-international van Oranje die ook bevreesd is voor de Rode Duivels. "Het is voor Nederland altijd speciaal om het tegen België op te nemen. Toen ik in 1998 tegen de Belgen speelde, waren wij beter, maar het eindigde toch op een gelijkspel omdat we buurlanden zijn en elkaar altijd de loef willen afsteken."
"Maar op dit moment is België beter dan Nederland, dus dan kunnen de Belgen beter vermijden. Brazilië, Duitsland, Argentinië en België. Als je deze vier landen zo lang mogelijk kan ontwijken, maak je een goede kans op het WK"
Antwerp
Fifa.com vroeg de 41-jarige Nederlander ook uit over zijn leven in België en over Antwerp. "Ik ben heel blij met mijn spelersgroep, maar er is nog veel werk aan de winkel. Het was altijd mijn bedoeling om met een jonge groep te werken. Want vorig seizoen draaide het niet bij Antwerp dus drong ik aan op jonge spelers, onder meer om de club financieel meer ademruimte te geven."
"Antwerp is nu veel gezonder dan een jaar geleden en het heeft veel goede jonge spelers die de club veel bijbrengen. Ze zijn eigenlijk allemaal mijn kinderen, mijn zonen. Het vergaat me momenteel dus erg goed in België."
Absoluut. Als voetballer ook. Enorm dankbaar voor de kansen die hij heeft gekregen. Terwijl hij er voornamelijk door zijn werkethos is gekomen.quote:
Ik had ook wel een zwak voor Chelsea, maar dat was in de tijd dat Dennis Wise, Zola, Poyet, Flo, Petrescu en zo daar speelde. Nu het grote geld daar zit, vind ik het wat minder interessant.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef Caland het volgende:
Chelsea had sowieso die periode echt geweldige elftallen. Sinds die wedstrijd in de Kuip ben ik altijd wel een beetje fan gebleven van die club, al speelde Hasselbaink er toen nog niet en maakten vooral de supporters toen wel indruk op mij.
Dat team bedoelde ik ja. Feyenoord werd toen twee keer compleet weggespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had ook wel een zwak voor Chelsea, maar dat was in de tijd dat Dennis Wise, Zola, Poyet, Flo, Petrescu en zo daar speelde. Nu het grote geld daar zit, vind ik het wat minder interessant.
Je bent zelf een Lilyhammer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
De baas in mijn UI speelt trouwens weer een aardige mafia-rol in Lilyhammer
Sorry.quote:
Eerste Europese wedstrijd die ik in het stadion zag was de openingswedstrijd van een seizoen lang, lang geleden: Feyenoord - Chelsea. Bij ons speelde Koeman achterin en bij Chelsea Ruudje Gullit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef Caland het volgende:
Chelsea had sowieso die periode echt geweldige elftallen. Sinds die wedstrijd in de Kuip ben ik altijd wel een beetje fan gebleven van die club, al speelde Hasselbaink er toen nog niet en maakten vooral de supporters toen wel indruk op mij.
Ik ben pas met Ep 1. Bezig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry.
Die serie ziet er trouwens nogal vreemd uit man.
Ik zag daar net een topic van langskomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn eetlust is weg en wel voor de komende 3 dagen...
Er was zojuist een vrouw op de radio die fotolijstjes maakte van placenta.
Voor mij was dat Feyenoord - CSKA Moskou in '96.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste Europese wedstrijd die ik in het stadion zag was de openingswedstrijd van een seizoen lang, lang geleden: Feyenoord - Chelsea. Bij ons speelde Koeman achterin en bij Chelsea Ruudje Gullit.
Hoiquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn eetlust is weg en wel voor de komende 3 dagen...
Er was zojuist een vrouw op de radio die fotolijstjes maakte van placenta.
De neuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Het is niet zo erg als het klinkt, ze voegt er wat hars aan toe voor een leuk marmereffect.
[ afbeelding ]
Leuk toch? Misschien binnenkort ook rammelaars van het sperma van de a.s. vader maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
Die toevoeging ook: 'Hoe leuk is dat'
Nou NIET.
Voor de navelstreng is vast ook wel wat te verzinnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch? Misschien binnenkort ook rammelaars van het sperma van de a.s. vader maken?
Die sperma komt al úit een rammelaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch? Misschien binnenkort ook rammelaars van het sperma van de a.s. vader maken?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
Die toevoeging ook: 'Hoe leuk is dat'
Nou NIET.
Daar kan de mobile boven de wieg aanhangenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de navelstreng is vast ook wel wat te verzinnen
Op van die fancy fairs heb je vaak spijkerbroek-hangen. Dat zou je op van die beurzen voor drachtige vrouwen met navelstrengen kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de navelstreng is vast ook wel wat te verzinnen
Ik moest een beetje overgevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan de mobile boven de wieg aanhangen
Ga nog effe door dan eet ik straks ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op van die fancy fairs heb je vaak spijkerbroek-hangen. Dat zou je op van die beurzen voor drachtige vrouwen met navelstrengen kunnen doen.Hebben die "mannen" die daar naartoe worden gesleept ook een verzetje.
Jij wou voorbeelden horen over wat je met een navelstreng kon doen. Beter dan dit wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga nog effe door dan eet ik straks ook niet meer.
Jah was niet zo slim achteraf gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij wou voorbeelden horen over wat je met een navelstreng kon doen. Beter dan dit wordt het niet hoor.
Weggestuurd bij Telstar vanwege zakkenrollenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Als voetballer ook. Enorm dankbaar voor de kansen die hij heeft gekregen. Terwijl hij er voornamelijk door zijn werkethos is gekomen.
Jerry de Jong bij MVV en kijk wat daar uiteindelijk van terecht gekomen is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weggestuurd bij Telstar vanwege zakkenrollen
Jeugdzonde, daarna toch in Portugal en bij Atletico een erg gewaardeerde kracht geworden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weggestuurd bij Telstar vanwege zakkenrollen
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeugdzonde, daarna toch in Portugal en bij Atletico een erg gewaardeerde kracht geworden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
Fijn, ik had er tenminste nog geen beeld bij.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die bitch in actie dan!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die bitch in actie dan!
Je bedoelt in de tijd dat deze baas er trainer was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef Caland het volgende:
Ranieri, goeie trainer was dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd dat deze baas er trainer was.
[ afbeelding ]
Frikadellen of frikandellen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
Mensen die frikandellen eten en dit vies vinden begrijp ik niet zo
Ik leg de link tussen menselijke placenta in een fotolijstje gieten en een frikandel niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
Ogen, scrotum, anus, the usual crap. Maar in elk geval dierlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Frikadellen of frikandellen?
Zit niks smerigs in toch, geen moederkoek in ieder geval.
Gezien de ingrediënten van een frikandel snapte ik hem wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik leg de link tussen menselijke placenta in een fotolijstje gieten en een frikandel niet helemaal.
Welnee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ogen, scrotum, anus, the usual crap. Maar in elk geval dierlijk
Ok, weer wat geleerd:quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee.
Bestaan voornamelijk uit separatorvlees, komt geen orgaanvlees aan te pas.
quote:Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel in Europa vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40%), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees. In de Verenigde Staten bestaat de frikandel voor 50% uit varkensvlees, 35% is rundvlees en 15% kippenvlees en wordt er geen paardenvlees gebruikt.
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Even een gerechtje tussendoor, speciaal voor de mensen die wel eens wat anders willen.
[ afbeelding ]
Sowieso mensen die frikandellen eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
Idd. En daarna op zondag naar Ailton kijken die bij Werder Bremen aan de lopende band scoorde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ranieri, goeie trainer was dat.
Ed de Goey speelde daar toen ook of net daar voor. Volgens mij ging het tussen hem en Cudicini alleen speelde die laatste steeds.
Kon je nog gewoon hele wedstrijden uit de PL gratis kijken op RTL 5 op zaterdag
En blijkbaar ook bij het snel herstellen van blessures.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
Die placenta's werden/worden toch gebruikt in de cosmetische industrie?
o jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijkbaar ook bij het snel herstellen van blessures.
Wie was dat nu met die placenta dokter? Was dat ook Arjen Robben?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen die zilvervliesrijst eten, die moeten Hippiehomo op hun voorhoofd laten tatoeëren. Ken jij toevallig zo iemand?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso mensen die frikandellen eten.Laat anders gewoon 'pauper' op je voorhoofd tatoeëren.
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ogen, scrotum, anus, the usual crap. Maar in elk geval dierlijk
Yep RvPquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie was dat nu met die placenta dokter? Was dat ook Arjen Robben?
edit: Oh nee, dat waren al die voetballers die naar 't Oostblok gingen toen he? van Persie etc.
Waarom is zilvervliesrijst voor hippiehomo's?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen die zilvervliesrijst eten, die moeten Hippiehomo op hun voorhoofd laten tatoeëren. Ken jij toevallig zo iemand?
Ik weet zeker dat ik dat verhaal ergens heb gezien laatst, even nazoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.
Waarom is een frikandel voor paupers?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is zilvervliesrijst voor hippiehomo's?
Ik kwam tijdens een korte zoektocht nog best veel recepten met placenta tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het niet eten, 1 keer geproefd, echt smerig, kroket lust ik welquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.
Ik neem wel eens ketchup in plaats van curry. Ik bestel hem dan evengoed als speciaal. Ik zie die cafetaria baas dan al zo kwaad loensen. Zo van 'Speciaal is goffetomme met curry'. Uit dat soort kleine dingen haal ik enorme voldoening.quote:
Ketchup!quote:
Dat kun je zelf wel invullen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom is een frikandel voor paupers?
Frikandel speciaal vind ik onmeunig lekker. Friet speciaal en gehaktbal speciaal vind ik ook lekker. Door de toevoeging van een liter saus en uien kun je zelfs een stront nog lekker maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het niet eten, 1 keer geproefd, echt smerig, kroket lust ik wel
Nee. Daar zit je mis. Curry maakte ze vroeger al in India en Thailand.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ketchup!
Ik erger mij aan de vanzelfsprekendheid van curry.
Ik neem aan dat ketchup tevens ook ouder is?
Ketchup eet ik zelden, hooguit gemixed met Madamme Jeanette op een loempia.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ketchup!
Ik erger mij aan de vanzelfsprekendheid van curry.
Ik neem aan dat ketchup tevens ook ouder is?
Nee. Maar je bent blijkbaar weer in zo´n bui, dus laat gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je zelf wel invullen lijkt me.
Ketchup eet ik meestal op een hotdog met zuurkool en wat mosterd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ketchup eet ik zelden, hooguit gemixed met Madamme Jeanette op een loempia.
Die combi krijg ik echt niet weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ketchup eet ik meestal op een hotdog met zuurkool en wat mosterd.
In wat voor bui?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Maar je bent blijkbaar weer in zo´n bui, dus laat gaan.
Lekker man. Maar ik ben dan ook een GFT bak. Ik schuif alles naar binnen. Ik heb afgelopen zaterdag in Boedapest een varkenspoot in rooie wijnsaus gegeten. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi krijg ik echt niet weg.
En dan nog volhouden dat je een neger bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Maar ik ben dan ook een GFT bak. Ik schuif alles naar binnen. Ik heb afgelopen zaterdag in Boedapest een varkenspoot in rooie wijnsaus gegeten. Niets mis mee.
Ook die van Helaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Daar zit je mis. Curry maakte ze vroeger al in India en Thailand.
*mijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zooo ik heb me bier en nootjes voor vanavond in huis gehaald. Avondje champions league!
Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zooo ik heb me bier en nootjes voor vanavond in huis gehaald. Avondje champions league!
Dat maakt dan toch juist duidelijk dat speciaal niet met ketchup is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook die van Hela![]()
Maar serieus, patat oorlog is traditiegetrouw met ketchup en mayonaise met uitjes ontstaan in Amsterdam net na de oorlog.
Curry is pas veel later gekomen en heeft ten onrechte een dominante positie ingenomen binnen het frituurgarnizoen.
Ik snap de link niet helemaal. Maar blijkbaar ben je weer in zo een bui, dus laat gaan joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan nog volhouden dat je een neger bent.
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eenieder die niet in jouw straatje past is een pauper bui. Beetje vermoeiend.
Frietje oorlog is met satesaus en mayo. Get your facts straight.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook die van Hela![]()
Maar serieus, patat oorlog is traditiegetrouw met ketchup en mayonaise met uitjes ontstaan in Amsterdam net na de oorlog.
Curry is pas veel later gekomen en heeft ten onrechte een dominante positie ingenomen binnen het frituurgarnizoen.
Kweenie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?
Ik snap Don wel hoor. Vaak ben je een leuke vent om mee te communiceren. Maar soms is het die tijd van de maand. Dan ga je wat recalcitrant lopen doen en overal tegen aanschoppen. Don heeft thuis ook al zo iemand zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?
Nee, het vanzelfsprekende karakter waarmee sommige cafetaria's de curry op de aardappels deponeren ondermijnt de historische positie van de ketchup m.i.z. .quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch juist duidelijk dat speciaal niet met ketchup is?
Speciaal bedoel ik, godverdomme eindelijk een scoop valt het weer in het nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Frietje oorlog is met satesaus en mayo. Get your facts straight.
Hoe vanzelfsprekend is het als je het zelf bestelt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, het vanzelfsprekende karakter waarmee sommige cafetaria's de curry op de aardappels deponeren ondermijnt de historische positie van de ketchup m.i.z. .
Erwtensoep naar Surinaams recept? Ik ben benieuwd, heb er nog nooit eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu erwtensoep met sambal en ketjap maken. Naar surinaams recept.
Mooie karakteranalyse op basis van het feit dat ik mensen die frikandellen eten paupers vind.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap Don wel hoor. Vaak ben je een leuke vent om mee te communiceren. Maar soms is het die tijd van de maand. Dan ga je wat recalcitrant lopen doen en overal tegen aanschoppen. Don heeft thuis ook al zo iemand zitten.
Ik heb 't iig van die Surinaamse vriend van me. Misschien is het wel naar eigen inspiratie ook hoor, vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Erwtensoep naar Surinaams recept? Ik ben benieuwd, heb er nog nooit eerder van gehoord.
Een leuke wedstrijd, een stuk leuker dan zien hoe Ajax kansloos ten onder gaat.quote:
Heb er donders zin in. Verwacht ook echt een top pot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een leuke wedstrijd, een stuk leuker dan zien hoe Ajax kansloos ten onder gaat.
Snackbareigenaren zouden ten alle tijden een neutraal standpunt moeten behouden en de klant zelf de keuze moeten geven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe vanzelfsprekend is het als je het zelf bestelt?
Ik heb vandaag begrepen dat we dit jaar oud en nieuw met de families bij ons thuis vieren en moet een beginnetje maken met het menu. Ik zal dit ook ff in gedachten houden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't iig van die Surinaamse vriend van me. Misschien is het wel naar eigen inspiratie ook hoor, vond het wel lekker.
Ik denk het ook wel, Dortmund moet wel winnen om door te gaan. Napoli zal wel blij zijn met een gelijkspel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er donders zin in. Verwacht ook echt een top pot.
Gefeliciteerdquote:
Ik had vandaag jullie ambassadeur over de vloerquote:
Ik zie dat je nogal druk bent met Ajax?quote:
Veel neutraler dan 'Wat mag het zijn voor u?' kun je het niet krijgen lijkt me. Je loopt weer te zwetsen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Snackbareigenaren zouden ten alle tijden een neutraal standpunt moeten behouden en de klant zelf de keuze moeten geven.
Dus zich vooral niet laten beïnvloeden door de populariteit van een specifiek product.
Dan bestel je toch gewoon een frietje met mayo, ketchup en uien. Wijf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Snackbareigenaren zouden ten alle tijden een neutraal standpunt moeten behouden en de klant zelf de keuze moeten geven.
Dus zich vooral niet laten beïnvloeden door de populariteit van een specifiek product.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu erwtensoep met sambal en ketjap maken. Naar surinaams recept.
Ah. Probeer het eerst eens uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vandaag begrepen dat we dit jaar oud en nieuw met de families bij ons thuis vieren en moet een beginnetje maken met het menu. Ik zal dit ook ff in gedachten houden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan bestel je toch gewoon een [b]frietje met mayo, ketchup en uien.[/b] Wijf.
Wie bedoel je precie met jullie? NL, BE, SU?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Ik had vandaag jullie ambassadeur over de vloer
BEquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie bedoel je precie met jullie? NL, BE, SU?
Ik heb al de hele dag een slecht voorgevoel. Ik hoop maar dat Barcelona een beetje medelijden heeft.quote:
Neen!quote:
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel neutraler dan 'Wat mag het zijn voor u?' kun je het niet krijgen lijkt me. Je loopt weer te zwetsen.
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, Dortmund moet wel winnen om door te gaan. Napoli zal wel blij zijn met een gelijkspel.
Vond het maar een nors mens. Terwijl ze over de mail wel aimabel overkomt. Dan is de Nederlandse ambassadeur leuker.quote:
De kans dat het 200 wordt vanavond is toch wel vrij grootquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag een slecht voorgevoel. Ik hoop maar dat Barcelona een beetje medelijden heeft.
Ik heb je gemist man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.
Een goed gastronoom zou naar eer en geweten moeten handelen en de keuze voor de saussamenstelling dus volledig bij de klant moeten laten liggen.
Meid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lidl.
Ik ben moe. Kort nachtje. 4 uur slaap gehad.
Prima Elan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.
Een goed gastronoom zou naar eer en geweten moeten handelen en de keuze voor de saussamenstelling dus volledig bij de klant moeten laten liggen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Spelen jullie ook nog ergens deze week? Ow wacht![]()
Dvenquote:
Ik heb het ook niet zelf gemaakt hoor, die van Unox is lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lidl.
Ik ben moe. Kort nachtje. 4 uur slaap gehad.
Je hebt het hier nog steeds over een snackbar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deelgenomen aan de NL-ambassadeursconferentie in (ik dacht) Ede. Was erg leuk en lonend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Vond het maar een nors mens. Terwijl ze over de mail wel aimabel overkomt. Dan is de Nederlandse ambassadeur leuker.
Juve is er ook nog niet al verwacht ik dat uiteindelijk welquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven.
Wie waren die lekkere mokkels op die foto in het weertopic, ik eis een verklaring.
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deelgenomen aan de NL-ambassadeursconferentie in (ik dacht) Ede. Was erg leuk en lonend.
zandzakken voor de deur?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mira, Denitsa en Sonya. Barmeisjes van de club waar ik dikwijls wat hautain gedrag vertoon. Vind ze niet heel bijzonder. Behalve Sonya dan. Daar wil ik nog wel eens Bulgaarse Yoghurt van eten.
Milan is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.
Ron woont niet in Brussel he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
Ik had vandaag een Surinamer die in Brussel woont aan de lijn. Zou het?
Nope, ik werk in Brussel, maar woon er niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
Ik had vandaag een Surinamer die in Brussel woont aan de lijn. Zou het?
Niks mis meequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mira, Denitsa en Sonya. Barmeisjes van de club waar ik dikwijls wat hautain gedrag vertoon. Vind ze niet heel bijzonder. Behalve Sonya dan. Daar wil ik nog wel eens Bulgaarse Yoghurt van eten.
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele Italiaanse club is al zeker
Kan kloppen, de rest heb ik niet zien spelen. Ik volg over het algemeen (aangezien wij toch nooit meer meedoen) de toernooien pas met meer interesse na de winterstop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele Italiaanse club is al zeker
Milan speelt af en toe ook Nederlands slecht, ik hoop/droom dat ze dat tegen Ajax ook zullen doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusgaat ook wel door.
100% is het pas als het 100% is, Europa League kijk ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusgaat ook wel door.
Zit er toch altijd in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind erwtensoep met spek erin eigenlijk veel lekkerder.
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierdequote:
Ohquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ron woont niet in Brussel he.
Te mooi om waar te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik werk in Brussel, maar woon er niet meer.
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierde
Zit nu achter de linker aan, nog steeds geen Nederlands vlaggetje in kunnen planten echter
[ afbeelding ]
Ze zijn ook waardeloos, maar van Ajax winnen moet zelfs hun lukken. Fiorentina hoorde CL te spelen ipv Milaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan speelt af en toe ook Nederlands slecht, ik hoop/droom dat ze dat tegen Ajax ook zullen doen.
Voor de kijkers links? Leuk koppie wel, lijkt wat dikquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierde
Zit nu achter de linker aan, nog steeds geen Nederlands vlaggetje in kunnen planten echter
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk het enige dat ik nog bij een ouderwetse slager haal. Puur omdat ik zelf zo lui ben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
CA, de erwtensoep van de Lidl is prima.
Mja. Straks weer in Nederland naar de clubs. Schrikken manquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee
Al kan ik me voorstellen dat het conform jouw standaarden absolute middelmaat is wat zich hier afspeelt.
Bizar trouwens die weeromslag
Vind je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de kijkers links? Leuk koppie wel, lijkt wat dik
Ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige dat ik nog bij een ouderwetse slager haal. Puur omdat ik zelf zo lui ben.
Nee toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwahquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij leeft echt het goede leven daarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar van de lidl gaat wel wat ver. Zonder uitzondering zijn alle unox-soepen al kankertjevies. Laat staan van de lidl.quote:
Geen idee, ik heb die nog nooit opquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
CA, de erwtensoep van de Lidl is prima.
#dulibiquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij leeft echt het goede leven daar
ENjoy!
was dat die sm zaak?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
In die moordzaak in Italië van Knox, er is nu weer 26 jaar geeist. Hoe groot is de kans dat ze daadwerkelijk zal gaan zitten bij een nieuwe veroordeling? Ze zit immers alweer in de VS en die leveren geen eigen burgers uit, toch?
Voor de kijker ja. Ligt denk ik ietwat aan de foto want voor Bulgaarse begrippen is ze dan misschien de dunste niet maar ze heeft een mooi sportief lichaamquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima te doen Caland.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar van de lidl gaat wel wat ver. Zonder uitzondering zijn alle unox-soepen al kankertjevies. Laat staan van de lidl.
Dat zeg ík toch doos.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die nog nooit op
Meh. Pak dan die van de hema. Die heeft nog wel wat weg van zelfgemaakte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima te doen Caland.
Ja en ik antwoord dat ik het niet weet, wijfquote:
Het lijkt me een kans van 0. Vage zaak wel, ik weet nog steeds niet wat ik moet geloven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
In die moordzaak in Italië van Knox, er is nu weer 26 jaar geeist. Hoe groot is de kans dat ze daadwerkelijk zal gaan zitten bij een nieuwe veroordeling? Ze zit immers alweer in de VS en die leveren geen eigen burgers uit, toch?
Zolang je genoeg anderen te neuken hebt kan je met haar gewoon de tijd nemenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor de kijker ja. Ligt denk ik ietwat aan de foto want voor Bulgaarse begrippen is ze dan misschien de dunste niet maar ze heeft een mooi sportief lichaamGaat alleen nooit succesvol worden denk ik. Kan goed met haar overweg maar helaas heb ik al een beetje een slechte naam opgebouwd en zo'n meisje is het helaas niet
Lekker boeiend. Als ik wil dat 't echt lekker is maak ik 't zelf wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Pak dan die van de hema. Die heeft nog wel wat weg van zelfgemaakte.
Ik deel je toch iets mee. Dan is dat een rare reactie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik antwoord dat ik het niet weet, wijf
Ik vind alleen Unox lekker, en die van mijn oma, maar die is dood.
Nah, ze is er inmiddels van op de hoogte dat ik een vriendin heb en hoewel het mijn vriendin niet uitmaakt wat ik incidenteel met anderen uitspook vindt zij het maar nietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang je genoeg anderen te neuken hebt kan je met haar gewoon de tijd nemen
En het smaakt ook nog eens echt naar soep.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
Gewoon zelf maken (laten maken) met spliterwten, geen onnodige rotzooi en een stuk minder zout dan uit een blik of zak.
Sowieso. Wanneer kan ik een vliegticket voor je boeken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Dven, anders wil ik wel een masterclassje komen geven tegen betaling?
Dan houdt het wel op jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, ze is er inmiddels van op de hoogte dat ik een vriendin heb en hoewel het mijn vriendin niet uitmaakt wat ik incidenteel met anderen uitspook vindt zij het maar niets
Misschien een traditionele smaak of zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En het smaakt ook nog eens echt naar soep.
Nooit begrepen dat die unox-rotzooi zo goed verkoopt.
Na maart, in maart heb je kans op kutweer. Daarna is het zo goed als uitgesloten. Al laat de echte warmte (gemiddeld tenminste 25 graden) zich pas in mei weer zienquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
In het voorjaar alcohol-meet bij Dven toe als hij dan nog in Bulgarije is.
Soberzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn daadwerkelijk mensen die denken dat Ajax gaat winnen vanavond.
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En het smaakt ook nog eens echt naar soep.
Nooit begrepen dat die unox-rotzooi zo goed verkoopt.
Na m'n herkansingen in januari.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Wanneer kan ik een vliegticket voor je boeken?
Heb er zelfs 5 euro opgezet #yolo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...quote:
Ik vind dat helemaal niet zulke lekkere pindakaas. Vind die huismerk van de AH lekkerder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een traditionele smaak of zo.
Is zelfde met de Calvé pindakaas die scoort ook in alle consumententesten belachelijk hoog.
Augurkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.![]()
- Diepvriespizza's
- Fruitsap
- Jam
- Groente uit blik/pot
- etc.
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...
Ik ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit meisje heeft een goudeerlijk hartjequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.
ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik deel je toch iets mee. Dan is dat een rare reactie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vrouw waarvan je mag rondneuken is per definitie ook wel onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.
Misschien komt het omdat ik niet heel vaak soep eet. Dan moet het wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.![]()
- Diepvriespizza's
- Fruitsap
- Jam
- Groente uit blik/pot
- etc.
quote:
En een kut waar een heel weeshuis in kan zwemmen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit meisje heeft een goudeerlijk hartje
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En een kut waar een heel weeshuis in kan zwemmen?
twitter:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje alsof je een bifiworstje door een gang gooitquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer in de bibliotheek?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren. De groeten en tot over 5 minuten.
Jij durft zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
That´s right, I said it. Ajax gaat vanavond winnen.
Weinig durf, het resultaat interesseert me geen hol. Zo lang er maar veel doelpunten vallen e.d.quote:
Thuis lieten ze de halve wedstrijd al lopen, hopelijk nu helemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
That´s right, I said it. Ajax gaat vanavond winnen.
Wordt gewoon 0-4.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weinig durf, het resultaat interesseert me geen hol. Zo lang er maar veel doelpunten vallen e.d.
Een overwinning voor Celtic zou wel leuk zijn voor de standquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Zo sporten en daarna in de pub Celtic kijken. Dat Milan moet toch te doen zijn voor Samaras en co.
Milan wint daar wel ondanks de vormcrisis die zijn wel wakker na het protest afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Zo sporten en daarna in de pub Celtic kijken. Dat Milan moet toch te doen zijn voor Samaras en co.
Ze zijn licht favoriet volgens de bookies. Ik zie ze nog niet winnen daar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Milan wint daar wel ondanks de vormcrisis die zijn wel wakker na het protest afgelopen weekend.
Lastige pot, ik ga er in ieder geval geen geld opzetten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn licht favoriet volgens de bookies. Ik zie ze nog niet winnen daar.
[ afbeelding ]
vetsinquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet heel vaak soep eet. Dan moet het wel lekker zijn.
Die unox-zooi en eigenlijk alle soep uit de supermarkt hebben allemaal zo'n vage chemische smaak waar ik maar niet aan kan wennen.
Wij noemen het altijd ajinomoto, kwam er eigenlijk pas recent achter dat dat de naam van een producent is en niet de naam van de betreffende smaakversterker.quote:
quote:Ajinomoto Co., Inc. (味の素株式会社, Ajinomoto Kabushiki-gaisha) is een Japans bedrijf in smaakversterkers, gedroogde kruiden, bakolie, zoetstoffen, aminozuren en medicijnen. Met een marktaandeel van 40% is Ajinomoto 's werelds grootste producent van aspartaam.
De letterlijke vertaling van Aji no Moto is “Essentie van smaak”. De merknaam Ajinomoto wordt gebruikt als aanduiding voor mononatriumglutamaat (MSG). Dat komt doordat Ajinomoto een van de grootste producenten ter wereld is van MSG, ongeveer 33%. Het hoofdkantoor bevindt zich in Chuo, Tokio in Japan.
Ajinomoto is actief in 100 landen en heeft ongeveer 24000 mensen in dienst. De jaarlijkse omzet bedraagt 9,84 miljard dollar.
Eet smakelijk Typisch.quote:
Was het niet zo dat de synthetische variant exact dezelfde scheikundige eigenschappen had als als de "natuurlijke" variant die in tal van producten van nature voorkomt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij noemen het altijd ajinomoto, kwam er eigenlijk pas recent achter dat dat de naam van een producent is en niet de naam van de betreffende smaakversterker.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |