Wie bedoel je precie met jullie? NL, BE, SU?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Ik had vandaag jullie ambassadeur over de vloer
BEquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie bedoel je precie met jullie? NL, BE, SU?
Ik heb al de hele dag een slecht voorgevoel. Ik hoop maar dat Barcelona een beetje medelijden heeft.quote:
Neen!quote:
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel neutraler dan 'Wat mag het zijn voor u?' kun je het niet krijgen lijkt me. Je loopt weer te zwetsen.
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, Dortmund moet wel winnen om door te gaan. Napoli zal wel blij zijn met een gelijkspel.
Vond het maar een nors mens. Terwijl ze over de mail wel aimabel overkomt. Dan is de Nederlandse ambassadeur leuker.quote:
De kans dat het 200 wordt vanavond is toch wel vrij grootquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag een slecht voorgevoel. Ik hoop maar dat Barcelona een beetje medelijden heeft.
Ik heb je gemist man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.
Een goed gastronoom zou naar eer en geweten moeten handelen en de keuze voor de saussamenstelling dus volledig bij de klant moeten laten liggen.
Meid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lidl.
Ik ben moe. Kort nachtje. 4 uur slaap gehad.
Prima Elan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker doodleuk curry op je patatje speciaal deponeren. Dan ken je A je producthistorie niet en ondermijn je B de vrije keuze van je klandizie.
Een goed gastronoom zou naar eer en geweten moeten handelen en de keuze voor de saussamenstelling dus volledig bij de klant moeten laten liggen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Spelen jullie ook nog ergens deze week? Ow wacht![]()
Dvenquote:
Ik heb het ook niet zelf gemaakt hoor, die van Unox is lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lidl.
Ik ben moe. Kort nachtje. 4 uur slaap gehad.
Je hebt het hier nog steeds over een snackbar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deelgenomen aan de NL-ambassadeursconferentie in (ik dacht) Ede. Was erg leuk en lonend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Vond het maar een nors mens. Terwijl ze over de mail wel aimabel overkomt. Dan is de Nederlandse ambassadeur leuker.
Juve is er ook nog niet al verwacht ik dat uiteindelijk welquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven.
Wie waren die lekkere mokkels op die foto in het weertopic, ik eis een verklaring.
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deelgenomen aan de NL-ambassadeursconferentie in (ik dacht) Ede. Was erg leuk en lonend.
zandzakken voor de deur?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mira, Denitsa en Sonya. Barmeisjes van de club waar ik dikwijls wat hautain gedrag vertoon. Vind ze niet heel bijzonder. Behalve Sonya dan. Daar wil ik nog wel eens Bulgaarse Yoghurt van eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |