Frikandel speciaal vind ik onmeunig lekker. Friet speciaal en gehaktbal speciaal vind ik ook lekker. Door de toevoeging van een liter saus en uien kun je zelfs een stront nog lekker maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het niet eten, 1 keer geproefd, echt smerig, kroket lust ik wel
Nee. Daar zit je mis. Curry maakte ze vroeger al in India en Thailand.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ketchup!
Ik erger mij aan de vanzelfsprekendheid van curry.
Ik neem aan dat ketchup tevens ook ouder is?
Ketchup eet ik zelden, hooguit gemixed met Madamme Jeanette op een loempia.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ketchup!
Ik erger mij aan de vanzelfsprekendheid van curry.
Ik neem aan dat ketchup tevens ook ouder is?
Nee. Maar je bent blijkbaar weer in zo´n bui, dus laat gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je zelf wel invullen lijkt me.
Ketchup eet ik meestal op een hotdog met zuurkool en wat mosterd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ketchup eet ik zelden, hooguit gemixed met Madamme Jeanette op een loempia.
Die combi krijg ik echt niet weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ketchup eet ik meestal op een hotdog met zuurkool en wat mosterd.
In wat voor bui?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Maar je bent blijkbaar weer in zo´n bui, dus laat gaan.
Lekker man. Maar ik ben dan ook een GFT bak. Ik schuif alles naar binnen. Ik heb afgelopen zaterdag in Boedapest een varkenspoot in rooie wijnsaus gegeten. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi krijg ik echt niet weg.
En dan nog volhouden dat je een neger bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Maar ik ben dan ook een GFT bak. Ik schuif alles naar binnen. Ik heb afgelopen zaterdag in Boedapest een varkenspoot in rooie wijnsaus gegeten. Niets mis mee.
Ook die van Helaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Daar zit je mis. Curry maakte ze vroeger al in India en Thailand.
*mijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zooo ik heb me bier en nootjes voor vanavond in huis gehaald. Avondje champions league!
Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zooo ik heb me bier en nootjes voor vanavond in huis gehaald. Avondje champions league!
Dat maakt dan toch juist duidelijk dat speciaal niet met ketchup is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook die van Hela![]()
Maar serieus, patat oorlog is traditiegetrouw met ketchup en mayonaise met uitjes ontstaan in Amsterdam net na de oorlog.
Curry is pas veel later gekomen en heeft ten onrechte een dominante positie ingenomen binnen het frituurgarnizoen.
Ik snap de link niet helemaal. Maar blijkbaar ben je weer in zo een bui, dus laat gaan joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan nog volhouden dat je een neger bent.
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eenieder die niet in jouw straatje past is een pauper bui. Beetje vermoeiend.
Frietje oorlog is met satesaus en mayo. Get your facts straight.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook die van Hela![]()
Maar serieus, patat oorlog is traditiegetrouw met ketchup en mayonaise met uitjes ontstaan in Amsterdam net na de oorlog.
Curry is pas veel later gekomen en heeft ten onrechte een dominante positie ingenomen binnen het frituurgarnizoen.
Kweenie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?
Ik snap Don wel hoor. Vaak ben je een leuke vent om mee te communiceren. Maar soms is het die tijd van de maand. Dan ga je wat recalcitrant lopen doen en overal tegen aanschoppen. Don heeft thuis ook al zo iemand zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom neem je de boel zo serieus don? Heeft het met 't weer te maken?
Nee, het vanzelfsprekende karakter waarmee sommige cafetaria's de curry op de aardappels deponeren ondermijnt de historische positie van de ketchup m.i.z. .quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch juist duidelijk dat speciaal niet met ketchup is?
Speciaal bedoel ik, godverdomme eindelijk een scoop valt het weer in het nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Frietje oorlog is met satesaus en mayo. Get your facts straight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |