Gezien de ingrediënten van een frikandel snapte ik hem wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik leg de link tussen menselijke placenta in een fotolijstje gieten en een frikandel niet helemaal.
Welnee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ogen, scrotum, anus, the usual crap. Maar in elk geval dierlijk
Ok, weer wat geleerd:quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee.
Bestaan voornamelijk uit separatorvlees, komt geen orgaanvlees aan te pas.
quote:Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel in Europa vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40%), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees. In de Verenigde Staten bestaat de frikandel voor 50% uit varkensvlees, 35% is rundvlees en 15% kippenvlees en wordt er geen paardenvlees gebruikt.
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Even een gerechtje tussendoor, speciaal voor de mensen die wel eens wat anders willen.
[ afbeelding ]
Sowieso mensen die frikandellen eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
Mensen die frikandellen eten en dit vies vinden begrijp ik niet zo
Idd. En daarna op zondag naar Ailton kijken die bij Werder Bremen aan de lopende band scoorde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ranieri, goeie trainer was dat.
Ed de Goey speelde daar toen ook of net daar voor. Volgens mij ging het tussen hem en Cudicini alleen speelde die laatste steeds.
Kon je nog gewoon hele wedstrijden uit de PL gratis kijken op RTL 5 op zaterdag
En blijkbaar ook bij het snel herstellen van blessures.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
Die placenta's werden/worden toch gebruikt in de cosmetische industrie?
o jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijkbaar ook bij het snel herstellen van blessures.
Wie was dat nu met die placenta dokter? Was dat ook Arjen Robben?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen die zilvervliesrijst eten, die moeten Hippiehomo op hun voorhoofd laten tatoeëren. Ken jij toevallig zo iemand?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso mensen die frikandellen eten.Laat anders gewoon 'pauper' op je voorhoofd tatoeëren.
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ogen, scrotum, anus, the usual crap. Maar in elk geval dierlijk
Yep RvPquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie was dat nu met die placenta dokter? Was dat ook Arjen Robben?
edit: Oh nee, dat waren al die voetballers die naar 't Oostblok gingen toen he? van Persie etc.
Waarom is zilvervliesrijst voor hippiehomo's?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen die zilvervliesrijst eten, die moeten Hippiehomo op hun voorhoofd laten tatoeëren. Ken jij toevallig zo iemand?
Ik weet zeker dat ik dat verhaal ergens heb gezien laatst, even nazoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.
Waarom is een frikandel voor paupers?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is zilvervliesrijst voor hippiehomo's?
Ik kwam tijdens een korte zoektocht nog best veel recepten met placenta tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het niet eten, 1 keer geproefd, echt smerig, kroket lust ik welquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je er mayonaise, ketchup/curry en uien opflikkert, denk je daar niet meer aan.
Ik neem wel eens ketchup in plaats van curry. Ik bestel hem dan evengoed als speciaal. Ik zie die cafetaria baas dan al zo kwaad loensen. Zo van 'Speciaal is goffetomme met curry'. Uit dat soort kleine dingen haal ik enorme voldoening.quote:
Ketchup!quote:
Dat kun je zelf wel invullen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom is een frikandel voor paupers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |