Na maart, in maart heb je kans op kutweer. Daarna is het zo goed als uitgesloten. Al laat de echte warmte (gemiddeld tenminste 25 graden) zich pas in mei weer zienquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
In het voorjaar alcohol-meet bij Dven toe als hij dan nog in Bulgarije is.
Soberzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn daadwerkelijk mensen die denken dat Ajax gaat winnen vanavond.
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En het smaakt ook nog eens echt naar soep.
Nooit begrepen dat die unox-rotzooi zo goed verkoopt.
Na m'n herkansingen in januari.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Wanneer kan ik een vliegticket voor je boeken?
Heb er zelfs 5 euro opgezet #yolo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...quote:
Ik vind dat helemaal niet zulke lekkere pindakaas. Vind die huismerk van de AH lekkerder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een traditionele smaak of zo.
Is zelfde met de Calvé pindakaas die scoort ook in alle consumententesten belachelijk hoog.
Augurkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.![]()
- Diepvriespizza's
- Fruitsap
- Jam
- Groente uit blik/pot
- etc.
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...
Ik ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit meisje heeft een goudeerlijk hartjequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, meestal is dat mechanisme omgekeerd: ze weten dat je een vrouw/vriendin hebt en zijn vervolgens niet meer weg te slaan...
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.
ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik deel je toch iets mee. Dan is dat een rare reactie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vrouw waarvan je mag rondneuken is per definitie ook wel onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als dan weer bekend is dat je wél mag rondneuken is het weer niet interessant. Ofzo.
Misschien komt het omdat ik niet heel vaak soep eet. Dan moet het wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch over zoveel dingen zeggen man.![]()
- Diepvriespizza's
- Fruitsap
- Jam
- Groente uit blik/pot
- etc.
quote:
En een kut waar een heel weeshuis in kan zwemmen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit meisje heeft een goudeerlijk hartje
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En een kut waar een heel weeshuis in kan zwemmen?
twitter:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En een kut waar een heel weeshuis in kan zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |