Milan is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Napoli moet doorgaan voor het Italiaanse voetbal. Dan zijn alle Italiaanse ploegen door de poule fase heen gekomen.
Ron woont niet in Brussel he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
Ik had vandaag een Surinamer die in Brussel woont aan de lijn. Zou het?
Nope, ik werk in Brussel, maar woon er niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
Ik had vandaag een Surinamer die in Brussel woont aan de lijn. Zou het?
Niks mis meequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mira, Denitsa en Sonya. Barmeisjes van de club waar ik dikwijls wat hautain gedrag vertoon. Vind ze niet heel bijzonder. Behalve Sonya dan. Daar wil ik nog wel eens Bulgaarse Yoghurt van eten.
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele Italiaanse club is al zeker
Kan kloppen, de rest heb ik niet zien spelen. Ik volg over het algemeen (aangezien wij toch nooit meer meedoen) de toernooien pas met meer interesse na de winterstop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele Italiaanse club is al zeker
Milan speelt af en toe ook Nederlands slecht, ik hoop/droom dat ze dat tegen Ajax ook zullen doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusgaat ook wel door.
100% is het pas als het 100% is, Europa League kijk ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina,Lazio en Milaan gaan op 100% door. Napoli hangt af van vanavond en Juventusgaat ook wel door.
Zit er toch altijd in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind erwtensoep met spek erin eigenlijk veel lekkerder.
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierdequote:
Ohquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ron woont niet in Brussel he.
Te mooi om waar te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik werk in Brussel, maar woon er niet meer.
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierde
Zit nu achter de linker aan, nog steeds geen Nederlands vlaggetje in kunnen planten echter
[ afbeelding ]
Ze zijn ook waardeloos, maar van Ajax winnen moet zelfs hun lukken. Fiorentina hoorde CL te spelen ipv Milaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan speelt af en toe ook Nederlands slecht, ik hoop/droom dat ze dat tegen Ajax ook zullen doen.
Voor de kijkers links? Leuk koppie wel, lijkt wat dikquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waren de kussens die tot voor kort de stoeltjes en banken op de terrassen sierde
Zit nu achter de linker aan, nog steeds geen Nederlands vlaggetje in kunnen planten echter
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk het enige dat ik nog bij een ouderwetse slager haal. Puur omdat ik zelf zo lui ben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
CA, de erwtensoep van de Lidl is prima.
Mja. Straks weer in Nederland naar de clubs. Schrikken manquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee
Al kan ik me voorstellen dat het conform jouw standaarden absolute middelmaat is wat zich hier afspeelt.
Bizar trouwens die weeromslag
Vind je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de kijkers links? Leuk koppie wel, lijkt wat dik
Ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige dat ik nog bij een ouderwetse slager haal. Puur omdat ik zelf zo lui ben.
Nee toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de kijkers links? Leuk koppie wel, lijkt wat dik
mwahquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |