Je vrouw is toch ook Hindoestaans? Dan is de kans wel heel groot dat jullie ouders elkaar al (goed) kenden voordat jullie elkaar kenden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...
Nee, wij zaten beiden op de KUB en hebben elkaar daar leren kennen. In de bieb zelfs.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ben jij wel uitgehuwelijkt? En hoe kijk je zelf tegen dat gebruik aan?
Uithuwelijken impliceert toch een bepaalde druk, of hoe moet ik het dan zien?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij zaten beiden op de KUB en hebben elkaar daar leren kennen. In de bieb zelfs.![]()
Ik sta er niet per se negatief tegenover, zolang er maar op geen enkele wijze druk wordt ervaren door het kind.
Daar kwamen we inderdaad later achter, toen we na een poosje kennis gingen maken met elkaars ouders. Toen bleek dat onze beide vaders uit dezelfde buurt kwamen. Maar ja, dat heb je al snel in Suriname...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vrouw is toch ook Hindoestaans? Dan is de kans wel heel groot dat jullie ouders elkaar al (goed) kenden voordat jullie elkaar kenden.
Daarom, hoefde ik niet eens te gokkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kwamen we inderdaad later achter, toen we na een poosje kennis gingen maken met elkaars ouders. Toen bleek dat onze beide vaders uit dezelfde buurt kwamen. Maar ja, dat heb je al snel in Suriname...
Oh je bedoelt specifiek uithuwelijken. Nee, daar ben ik tegen, ik dacht dat je dat matchmaking bedoelde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uithuwelijken impliceert toch een bepaalde druk, of hoe moet ik het dan zien?
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh je bedoelt specifiek uithuwelijken. Nee, daar ben ik tegen, ik dacht dat je dat matchmaking bedoelde.
Grote kans, zit mooi volkquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kom ik vanavond ook wel mijn toekomstige vrouw tegen in de bieb Ron.
Uithuwelijken is voor mij dat de ouders al een partner hebben uitgekozen en jij daar niets over te zeggen hebt. Matchmaking is meer zoals een datingsite, er worden mogelijke kandidaten aangedragen en je bepaalt zelf wat je doet.quote:
Tegenwoordig is er maar weinig interactie meer bij. Elk moment dat ook maar riekt naar verveling of sociaal contact met vreemden wordt de smartphone er als sociaal schild bijgepakt.quote:
Alleen mensen met een uitkering komen bij de Lidl.quote:
Ja, klote is dat. Dat had je ´in mijn tijd´ een stuk minder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er maar weinig interactie meer bij. Elk moment dat ook maar riekt naar verveling of sociaal contact met vreemden wordt de smartphone er als sociaal schild bijgepakt.
GGMM HEEFT EEN UITKERINGquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen met een uitkering komen bij de Lidl.
Ik ben er gisteren geweest, maar dat geheel terzijde.
Ben je weer aan het modden geslagen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. Dat had je ´in mijn tijd´ een stuk minder.
*HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM HEEFT EEN UITKERING
AHAHAHAHHAH
Feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM HEEFT EEN UITKERING
AHAHAHAHHAH
Yep, al een paar dagen inmiddels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je weer aan het modden geslagen?
Gelukkig. Is het zo verslavend, dat modereren of wordt jij wel gewoon betaald?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, al een paar dagen inmiddels.
Geen van beiden. Ik ben weer wat meer online en kan weer helpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig. Is het zo verslavend, dat modereren of wordt jij wel gewoon betaald?
Ja, en dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
Don heeft gesmeekt of hij alsjeblieft weer terug mocht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |