Je wordt oudquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik vind stadsbelgen altijd een beetje sneu.
Zit je weer in Brazilië?quote:
Mooi man. Ik krijg al wat betere zin.quote:
Oke wat is dit dan weer.quote:
Ik vond dit meerquote:
Ja dus. Kapi is een Belieber.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon werken voor je cheld in plaats van retorische vragen stellen?
Terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond dit meerx 1000
F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
2e keer gekeken, ik snap het nog steeds niet.quote:
Het is de kunst, je goed aan te kunnen passen aan je omgeving. Ik ben daar erg goed in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe ben jij echt te kinderachtig voor je leeftijd Don.
Ge-wat? Wij noemden dat nog gewoon gehosseld of geregeld..quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nu af hoe Ron zijn vrouw gechant heeft.
Volgens Hindoestaanse traditie gewoon uitgehuwelijktquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nu af hoe Ron zijn vrouw gechant heeft.
skklsquote:
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens Hindoestaanse traditie gewoon uitgehuwelijkt
Maar ben jij wel uitgehuwelijkt? En hoe kijk je zelf tegen dat gebruik aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uithuwelijken gebeurt steeds minder, wel zoeken ouders nog vaak actief mee naar een geschikte kandidaat. Maar goed dat is niet veel anders dan een willekeurige datingsite...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |