Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
Er is denk ik nog niet eens een topic voor de wedstrijd van vanavond?
Stijn
De meeste Ajacieden zelfs, Don Raja denkt echter dat Ajax vanavond wint.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.
Ajacieden zien dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat iedereen ook wel inziet dat Ajax compleet kansloos is vanavond.
Je bent nog geen 3 dagen crew en zegt nu al zinnige dingen. We leren het je wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef DonRaja het volgende:
Het wordt vanavond 3-0.
Zet er maar geld op mannen
Ja prima muziek ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
René, kan ik jou hier een plezier mee doen?
Ik kan dat emotionele gedoe nooit serieus nemen als iemand de tekst niet zelf heeft geschreven.quote:
Ok. Wat een lang intro.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
Miranda, ik heb nog een deels spaanstalig nummertje voor je.
Geo. Als jouw frequente ontlastingspatroon een nummer was, dan was het dit nummer.quote:
Ik vind dat een kutnummer Geoquote:
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.quote:
Ik vind het iets weghebben van makkelijk scoren. Het had een productie van John Ewbank kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo. Als jouw frequente ontlastingspatroon een nummer was, dan was het dit nummer.
Oke, dit dan:quote:
Echt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
Dat is sowieso een bazennummer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
nee.quote:
Bedankt. (ik rook niet)quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet en drink u smakelijk. En rook vrij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
CA, dit vind jij ook wel een leuk nummertje.
Ik heb gevoel voor wat bepaalde mensen mooi vinden.quote:
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag eten denk ik.
Waarbij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
Nee als avondeten drolliequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
quote:
Ik ben blij dat je er bovenop zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
quote:
Is dat er nog steeds?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nu kijk ik weer operacion triunfo
Wat mis ik dat programma zeg, het enige programma wat mijn Spaans kan leren
Ja sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
Je moet er bij zijn geweest denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je weet dat je zo heel erg op tong lijkt?
Puntje dankzij remise.....quote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest denk ik.
huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer zo'n homosensuele opmerking van je. Hou dat nichtengif van je eens voor jezelf.
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.quote:
Freud was geen veroordelend man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh?
Ik denk dat Freud jouw reactie zou veroordelen.
Dat siert hem.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Freud was geen veroordelend man.
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.
Ja, die uit de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was helemaal verliefd op David Bustamente
Die 2equote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij houdt zijn microfoon ook zo vast alsof hij een anus gaat vingeren
Je hebt je nasi op man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een heel lekker groot stuk gevulde speculaas.
Ja, direct koffie en iets zoets na je etenquote:
ja, want dat is zeg maar altijd, want het is gewoon dezelfde stofquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de synthetische variant exact dezelfde scheikundige eigenschappen had als als de "natuurlijke" variant die in tal van producten van nature voorkomt?
E621 is het geloof ik in Nederland, hoop mensen schijnen er hier overgevoelig voor te zijn of althans beweren dat.
Ik snap dat helemaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, direct koffie en iets zoets na je eten
Lijkt wel een beetje opquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een gevoelige jongenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een portemonnee kopen vind ik altijd zo'n raar gevoel, geld uitgeven voor iets waar je geld in gaat stoppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik wil een nieuwe portemonnee. Graag advies.
Dat mag.quote:
castelijn & beerensquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon Hema joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Dat is een beetje zielig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
quote:
Jóhquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomen
Ja, ik ga 60 euro voor een portemonnee betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |