Ik ben blij dat je er bovenop zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
quote:
Is dat er nog steeds?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nu kijk ik weer operacion triunfo
Wat mis ik dat programma zeg, het enige programma wat mijn Spaans kan leren
Ja sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR begint weer z'n oude gedrag te vertonen. Ik heb hem er gisteren al op gewezen.
Je moet er bij zijn geweest denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je weet dat je zo heel erg op tong lijkt?
Puntje dankzij remise.....quote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest denk ik.
huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer zo'n homosensuele opmerking van je. Hou dat nichtengif van je eens voor jezelf.
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.quote:
Freud was geen veroordelend man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh?
Ik denk dat Freud jouw reactie zou veroordelen.
Dat siert hem.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Freud was geen veroordelend man.
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel veel mensen doorgebroken door dat programma.
Ja, die uit de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
David Bisbal en David Bustamente waren toch wel de grootste denk ik zo?
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was helemaal verliefd op David Bustamente
Die 2equote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |