Ik vind dat een kutnummer Geoquote:
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.quote:
Ik vind het iets weghebben van makkelijk scoren. Het had een productie van John Ewbank kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo. Als jouw frequente ontlastingspatroon een nummer was, dan was het dit nummer.
Oke, dit dan:quote:
Echt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die beat is tevens de hartslag van zijn ongeboren kindje, hoor je ook aan het begin van het liedje.
Mooi
Ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
Dat is sowieso een bazennummer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, als dit een geslaagde grap was, dan had ik nu gelachen.
[..]
Oke, dit dan:
nee.quote:
Bedankt. (ik rook niet)quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet en drink u smakelijk. En rook vrij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
CA, dit vind jij ook wel een leuk nummertje.
Ik heb gevoel voor wat bepaalde mensen mooi vinden.quote:
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag eten denk ik.
Waarbij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
Nee als avondeten drolliequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet voor 12 uur dan, anders kun je er geen ei bij eten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |