Lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij houdt zijn microfoon ook zo vast alsof hij een anus gaat vingeren
Je hebt je nasi op man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een heel lekker groot stuk gevulde speculaas.
Ja, direct koffie en iets zoets na je etenquote:
ja, want dat is zeg maar altijd, want het is gewoon dezelfde stofquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de synthetische variant exact dezelfde scheikundige eigenschappen had als als de "natuurlijke" variant die in tal van producten van nature voorkomt?
E621 is het geloof ik in Nederland, hoop mensen schijnen er hier overgevoelig voor te zijn of althans beweren dat.
Ik snap dat helemaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, direct koffie en iets zoets na je eten
Lijkt wel een beetje opquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een gevoelige jongenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een portemonnee kopen vind ik altijd zo'n raar gevoel, geld uitgeven voor iets waar je geld in gaat stoppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik wil een nieuwe portemonnee. Graag advies.
Dat mag.quote:
castelijn & beerensquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon Hema joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Dat is een beetje zielig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.portemonneez.nl/nintendo-portemonnee.html Wauw.
quote:
Jóhquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je bijna op jezelf woont kan je daar toch niet meer mee aankomen
Ja, ik ga 60 euro voor een portemonnee betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |