Voor je verjaardag gehad?quote:
Dat zijn goede producten, gaan heel lang mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga 60 euro voor een portemonnee betalen.
Mn huidige portemonnee van 10 euro is 10 jaar meegegaan man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zijn goede producten, gaan heel lang mee.
Als je geen geld hebt om erin te stoppen dan kan je er lang mee doen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mn huidige portemonnee van 10 euro is 10 jaar meegegaan man.
Bij mij ook. Ned 1 & 2 ook trouwens.quote:
Ik heb laatst een goede gekocht bij V&D.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik wil een nieuwe portemonnee. Graag advies.
Nee die doen het hier nog wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ned 1 & 2 ook trouwens.
Dan ligt het aan de zender.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream doet het bij mij ook niet...
Was bij iedereen schatje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon ook aan je woonplaats liggen
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flashquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh sorry, de heren modellen zijn al uitverkocht zie ik.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flash
Aldus iemand uit Oss.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kon ook aan je woonplaats liggen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
herenmodellen zijn uitverkocht, maar dat zal niet derenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flash
Snap niet echt wat Oss met een lokale storing te maken kan hebben, maargoed het zal wel weer een goede grap zijn.quote:
Doe niet zo zuur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet echt wat Oss met een lokale storing te maken kan hebben, maargoed het zal wel weer een goede grap zijn.
Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
Ik heb gisteren The Conjuring gekeken.(ik hoop dat je nu vraagt wat ik er van vond)
Ik vond het eerste uur echt extreem goed. Het laatste uur iets minder maar alsnog best goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles aan deze man schreeuwt 'homo'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het eerste uur echt extreem goed. Het laatste uur iets minder maar alsnog best goed.
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
Ik heb gisteren The Conjuring gekeken.(ik hoop dat je nu vraagt wat ik er van vond)
Hm, lastig. Meer een trhiller denk ik. Het is meer schrikken dan gore zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.
Meer thriller maar heeft ook horror elementen. Maar het is niet zombies die kapot worden geschoten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het een echte horror of meer een thriller? Ik knap altijd enorm af op van die graphic horrors, maar de trailer leek me wel interessant.
Clint films vind ik altijd wel goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Adames het volgende:
Ik ga eens voor A Fistful of Dollars, beetje verkeerde volgorde door te beginnen met the good the bad and the ugly en daarna for a few dollars more, maar wat geeft het
Ik heb alleen over unders vandaag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg Happel heb jij geld op Ajax staan toevallig?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_voor_baby_s_.html
Lijkt wel een beetje op die kleine van Onlogisch.
Chatroulette gozer vind je niet grappig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_voor_baby_s_.html
Lijkt wel een beetje op die kleine van Onlogisch.
Nee. Ben niet zo'n fan van die lach-of-ik-schiet-humor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chatroulette gozer vind je niet grappig?
Ik kon het wel waarderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ben niet zo'n fan van die lach-of-ik-schiet-humor.
Dat mag.quote:
Gewoon geven jongen. Je maakt toch ook gratis gebruik van hun diensten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Facebook dat om m'n telefoonnummer vraagt. Rot op
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.quote:
Ik postte dat voor de rode kaart.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.
Oh. Ik schakel pas net uit namelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik postte dat voor de rode kaart.
*steltquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
waarom steld de boer van rhijn uberhaubt nog op
Toch wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2-1 toch? En rood voor Veltman. Dat gaan ze niet redden.
twitter:ChelseyPouw twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:35:24Dacht deze man dat hij kon vliegen ofzo? #Ajax http://t.co/pcBunjZqVa reageer retweet
Ik moet nu overal om lachen. Ajaxquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet lachen om een verkregen DM. Dat jullie het weten.
Dat mens wordt dadelijk aan alle kanten bedreigd door zo'n domme tweetquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
twitter:ChelseyPouw twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:35:24Dacht deze man dat hij kon vliegen ofzo? #Ajax http://t.co/pcBunjZqVa reageer retweet
_!
Hoe dom kun je zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
Ik heb tot de 40ste minuut moeten missenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nu overal om lachen. Ajax![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Don en ik zijn kenners. Stijn en René weten niks.
Hoog kamper gehalte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check die naam, chelsey, zeg genoeg toch?
Eerste helft waren ze echt goed, 2e helft billenknijpen door die kaart, maar evengoed ook prima gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb tot de 40ste minuut moeten missen
Elke naam welke eindigt op een "Y" wetenschappelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wtf is er écht gebeurt op die foto?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een stompzinnige duckfacesnol?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
quote:
wie niet springt die is een jood zal die gedacht hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
_!
10 meter naar beneden gevallen, na de 2-0 van ajaxquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar wtf is er écht gebeurt op die foto?
Dood? Ziet er naar uit man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 meter naar beneden gevallen, na de 2-0 van ajax
Ik heb geen ideequote:
Ja zo hoog is het nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Ik haal het van twitter
In de 39e minuut is in Vak 126 vanaf rij 1 een supporter in de gracht gevallen na het tweede doelpunt. Hij is zwaargewond naar ziekenhuis afgevoerd.
Niet?!?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zo hoog is het niet
Gerucht gaat wel dat hij drugs had gebruikt.
Ik heb geen idee, ik ben er gelukkig nog nooit geweest. Wel van anderen gehoord, dat het behoorlijk steil is. En ze vonden het een kutstadionquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zo hoog is het niet
Gerucht gaat wel dat hij drugs had gebruikt.
schijnt wel dat hij onder invloed van lsd was en dacht dat hij een adelaar wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie niet springt die is een jood zal die gedacht hebben
Erg rullevant ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben er gelukkig nog nooit geweest. Wel van anderen gehoord, dat het behoorlijk steil is. En ze vonden het een kutstadion
Zeker een supporter uit Deventer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt wel dat hij onder invloed van lsd was en dacht dat hij een adelaar was.
las ik ergens anders weet niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |