Daarom, of een dood paard nou een schop meer of minder krijgt....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een paar dagen geleden lagen al zijn ingewanden nog in een plasticbakje.
Je leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Dat kunnen we zonder foto's te vergelijken niet zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag een stukje over Korfbal op tv. Zat een homo bij zou het Stijn zijn?
Stijn is meer man dan jij ooit zul zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag een stukje over Korfbal op tv. Zat een homo bij zou het Stijn zijn?
Zei hij er ook nog YOLO bij, het zou een van de weinige keren zijn dat het wel toepasselijk is.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Ik hoop niet dat Stijn zo lelijk is als die kerel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kunnen we zonder foto's te vergelijken niet zeggen.
Ik moet er altijd een beetje om lachen als ze tegen iemand met longkanker zeggen, je kan beter stoppen met roken, is wat te laat zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zei hij er ook nog YOLO bij, het zou een van de weinige keren zijn dat het wel toepasselijk is.
Dat heb ik ook met overdreven gezondheidsregels opleggen aan mensen die al in een verzorgingshuis zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje om lachen als ze tegen iemand met longkanker zeggen, je kan beter stoppen met roken, is wat te laat zou ik zeggen
Op zich wel een goed onderwerp voor Pieter-Jan zijn nieuwe sketch.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met overdreven gezondheidsregels opleggen aan mensen die al in een verzorgingshuis zitten.
Pieter-Jan weet van ieder onderwerp wel iets hilarisch te maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich wel een goed onderwerp voor Pieter-Jan zijn nieuwe sketch.
twitter:
Is Knut een Japanner?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pieter-Jan weet van ieder onderwerp wel iets hilarisch te maken.
Knut kan weer tevreden zijn.twitter:
Van binnen wel.quote:
Je hebt toch aardig gelijk, zoveel stellen België en en NL natuurlijk ook niet voorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:13 schreef hafcfan het volgende:
Nu snap ik waarom die boos was toen ik zei dat Japan niet veel voorstelde al gaan ze wel lekker de laatste tijd.
Vriendschappelijk voetbal zegt niets. Zuid-Afrika won ook van Spanje gisteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt toch aardig gelijk, zoveel stellen België en en NL natuurlijk ook niet voor
Daaromquote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vriendschappelijk voetbal zegt niets. Zuid-Afrika won ook van Spanje gisteren.
Geen WK straks. Ik moet nog altijd denken aan die Sabia die toen geheel zonder schuld verder, laat daar geen misverstand over bestaan het EK verneukte door die miskraam.quote:
Wint NL gewoon, tenminste als alle spelers beschikbaar zijn, zonder RvP en Robben is het wel heel armoedigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat we België loten, dat lijkt me wel een aardige wedstrijd.
Valt mee, een maandje geloof ik, en Sabia heeft tijdens het WK al lang dat kind.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen WK straks. Ik moet nog altijd denken aan die Sabia die toen geheel zonder schuld verder, laat daar geen misverstand over bestaan het EK verneukte door die miskraam.
Ze is nu weer uitgerekend rond de WK dus laten we hopen dat er deze keer geen ellende van komt.
We? Ik neem aan dat je Shitaly bedoeltquote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat we Brazilië loten. Op de Conferderations Cup konden we ze ook bijhouden en je bent er tot de finale van af.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
We? Ik neem aan dat je Shitaly bedoelt
We zullen zien, ik vrees het ergste voor Nederland.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wint NL gewoon, tenminste als alle spelers beschikbaar zijn, zonder RvP en Robben is het wel heel armoedig
Tegen Japan was toen een mooie wedstrijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat we Brazilië loten. Op de Conferderations Cup konden we ze ook bijhouden en je bent er tot de finale van af.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zullen zien, ik vrees het ergste voor Nederland.
http://ultra-zone.net/2014-FIFA-World-Cup-Group-Stage-Drawsquote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat moet je hiermee? Zou wel kut zijn bij Chili in.
Kan niet eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilië
Portugal
Japan
Frankrijk
Zou ook een leuke poule zijn.
Heb je dit zelf gemaakt?quote:
Wordt qua kansen op prijzen denk ik niks maar als je bij België in de groep komt zie ik die niet als een onoverkomelijk probleemquote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zullen zien, ik vrees het ergste voor Nederland.
Ja dat was geweldig. Alleen die penel van Bonuci tegen Spanje.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen Japan was toen een mooie wedstrijd.
Wordt ook moeilijk voor Italië, begonnen de Confederations goed maar hadden duidelijk moeite met het klimaat en korte hersteltijdquote:Op woensdag 20 november 2013 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat was geweldig. Alleen die penel van Bonuci tegen Spanje.
Klopt, maar alleen Brazilië, en Spanje vind ik beter. Al zullen die Zuid-Amerikanen het wel goed gaan doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ook moeilijk voor Italië, begonnen de Confederations goed maar hadden duidelijk moeite met het klimaat en korte hersteltijd
Duitsland heeft ook een prima team.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen Brazilië, en Spanje vind ik beter. Al zullen die Zuid-Amerikanen het wel goed gaan doen.
Duitsland is ook wel beter, Argentinië verwacht ik ook wel wat van, al is dat niet echt gebaseerd op hun prestaties tot nu toe.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen Brazilië, en Spanje vind ik beter. Al zullen die Zuid-Amerikanen het wel goed gaan doen.
Dan komt die eerste nederlaag iedere keer dichterbijquote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Van Duitsland winnen we altijd en meestal simpel ook.
Het was een poging waard natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
Goeie kop boven dat artikel
[ afbeelding ]
Gewoon een inhalige domme klootzakquote:Op woensdag 20 november 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het was een poging waard natuurlijk
Je zou er maar een miljoentje bij kunnen sprokkelen, zou je mij ook een domme inhalige klootzak voor kunnen noemen maar daar zou ik op dat moment eigenlijk best wel schijt aan hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een inhalige domme klootzak
Zal het even opzoeken, was een logische reden voor.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo zit Frankrijk niet in die Europese pot?
Dat gaat niet lukken dan blijft dus alleen maar over wat ik al schreefquote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou er maar een miljoentje bij kunnen sprokkelen, zou je mij ook een domme inhalige klootzak voor kunnen noemen maar daar zou ik op dat moment eigenlijk best wel schijt aan hebben.
Die kan je beter niet in je poule hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Frankrijk in pot 3 wegens lage FIFA-ranking t.o.v europa
Grieks gebraden kip met rijst.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, wat heb je gegeten m'n jong?
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grieks gebraden kip met rijst.
Extra veel aandacht voor de achterkant.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Grieks gebraden? Hoe doen die Grieken dat?
Mét speciale sausquote:Op woensdag 20 november 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Extra veel aandacht voor de achterkant.
Heb je het verschrikkelijke nieuws van De Cuil al meegekregen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Extra veel aandacht voor de achterkant.
Nee, wat is het? Zijn fantastische programma formats worden nergens geaccepteerd?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je het verschrikkelijke nieuws van De Cuil al meegekregen?
Zijn websitequote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, wat is het? Zijn fantastische programma formats worden nergens geaccepteerd?
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'Grieks gebraden'?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grieks gebraden kip met rijst.
Met gyroskruiden.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'Grieks gebraden'?
Stijn gaat er van uit dat een culinair expert als jijzelf dat wel weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'Grieks gebraden'?
Het is geen gek idee om een gedeelte van de opbrengst daaraan te besteden.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zijn FeyenoordKanaal op twitter ook niet meer vinden
Giro 555 Save Edward
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen gek idee om een gedeelte van de opbrengst daaraan te besteden.
twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Ik volg de logica niet Mikey.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker lekker hier is het vajavond pizza Calafornia. Gister was het hutspot dus vandaag pizza is veroorloofd daarna trainen.
Er zijn nergens meer updates, van wat dan ook. Hij is vast in alle stilte met een groots project bezig dat ons allemaal zal verrassen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
*geoorloofd debiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker lekker hier is het vajavond pizza Calafornia. Gister was het hutspot dus vandaag pizza is veroorloofd daarna trainen.
Het volgende filmpje toont aan dat hij een op en top sportman is, hij beheerst zo'n driehonderd sporten volledig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn nergens meer updates, van wat dan ook. Hij is vast in alle stilte met een groots project bezig dat ons allemaal zal verrassen.
you are bottom?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Dat is een veel gemaakte fout onder native speakers, dat stukje intellectueel erfgoed heeft De Cuil overgenomen, omdat hij andere culturen graag in hun waarde laat.quote:
Is hij trouwens familie van Johan D's oude baas?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een veel gemaakte fout onder native speakers, dat stukje intellectueel erfgoed heeft De Cuil overgenomen, omdat hij andere culturen graag in hun waarde laat.
Oke.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooi kleurtje heb jeHoe wist je dat dat mijn favoriete kleur lippenstift is?
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij trouwens familie van Johan D's oude baas?
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Beide is de oplossingquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.
Kun je prima combineren doet René al jaren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.
René is helemaal niet al jaren admin geweest malle jongenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je prima combineren doet René al jaren.
Ook gehoord, jaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
Wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René is helemaal niet al jaren admin geweest malle jongen
Vraagjequote:
Beste Kaatje,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje
Beste Tjacka,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek
Ook hier kunnen wij een gesprek voeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste Tjacka,
Als ik met jou wil praten, moet ik dan naar CRE gaan?
Gr.
Johannes Vermeer, de schilder
CRE / Vraagje over mijn breiwerkquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek
Jij was born welkomquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?
Teef.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
Wel graag snel want ik wil zo Lingo kijken.
Je probeert hem gewoon te testen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje
Waar is De Mol?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.
Volgens mij wel, er is geen voetbal in ieder geval.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.
Hij is een hele goede modje. Hopelijk maakt Yvonne hem nog modje op tenminstens 3 andere subfora.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je probeert hem gewoon te testen.
Tjacka![]()
![]()
Onze eigen Crea god.
Wie vind jij een debiel?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?
Linda de Molquote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is De Mol?
Met tante Linda en de botoxmonsters
Ik ken je door en door.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooi kleurtje heb jeHoe wist je dat dat mijn favoriete kleur lippenstift is?
Als het een beetje betaalt, prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBLquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
Of... je kent het spreekwoord, "Geef Groningen het gezag en de beren slaan hun slag."quote:Op woensdag 20 november 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBL
waarom ben je roze?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ga even naar Emiclaer jongens.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Wil je zo bekend maken dat je gay bent?
Hoezo bekend maken?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
of heb ik weer iets gemist?quote:
Ok ok we dachten het allemaal wel, maar hij heeft nooit bekend toch?quote:
Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm benquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Johannes vandaag in vorm is.
Je bent vandaag extra grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm ben
Bekend makenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Hij is wel pro Homohobie.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekend makenWas je al die tijd werkelijk zo naïef?
Nee GGMM wil een standpunt maken aangezien er niet bijster positief werd gereageerd op mijn onschuldige C. Ronaldo gifjes.
GGMM is 110% anti Homofobie!
Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een gemeend compliment kan ik altijd waarderenHoe zal ik dit eens gaan vieren?
Ik duim voor je. Dan ga ik nu weer buiten VBL lobie en voor het modschap.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.
Ik krijg spontaan zin het volgende gifje te posten.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.
Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.
Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.
Op die manier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.
Hoop dat dit enige duidelijkheid geeft.
twitter:
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Ik vond je grappen toen je nog user was beter Tjackie.
Het was ook een serieuze vraag van mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?
Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grapquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was ook een serieuze vraag van mij.
Maar waarom roze?
CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?
CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?
Aha ok. Roze kan best leuk zijn hoor bij een man.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grap.
Ik heb het gevoel dat het stoere imago wat ik in al die jaren heb opgebouwd langzaam aan het afbrokkelen is.
Wat zeg je dit op een denigrerende toon.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van knutselen hield
Knutselen is een beetje gay.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zeg je dit op een denigrerende toon.
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE modquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo
Wat een overcompensatie ditquote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden
Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind JR-Style meer iemand voor CRE.
GMTAquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)
Ik vond dat een leuk grapje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu VI aan 't terugkijken.
'Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten'
Ha zie mij eens dat hele forum niks boeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden
Ook ikzelf heb het GGMM-Uh,oké genre weer eens terug op de kaart gezet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo manquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.
Er zijn ook mensen met andere hobby's naast het voetbal.
Ow is dat zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.
Er zijn ook mensen met andere hobby's naast het voetbal.
Ik merk een spanning tussen jullie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo man
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een overcompensatie ditKom op C_A ook jij zal ooit een kans maken als moderator, maak je maar geen zorgen.
Echt hequote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind JR-Style meer iemand voor CRE.
Nee met zo'n houding kom je verquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo man
Elk weekend met een aantal fokkers? Ow dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ha zie mij eens dat hele forum niks boeien.
Zelf ga je elk weekend met een aantal fokkers op stap.
Laat mij even lekker mijn eigen forumpje modden.
Ik heb zijn wijf al het zwijgen opgelegd middels een dm-blokkade. Zó dat voelde goed man!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik merk een spanning tussen jullie.
Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Elk weekend met een aantal fokkers? Ow dan weet je meer dan ik
HMF is inderdaad geen fokker meer!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je nooit op stap met je eigen klonen ?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, maar een meid aanspreken op haar drinkgedrag en modje zijn van een forum dat voornamelijk over borduren gaat is wel heel erg Geer en Goor.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met zo'n houding kom je ver"Jij bent een vrouw dus ik spreek je nooit tegen en vind alles wat je doet toch wel leuk"
Erg laag ja, maar dit is de last van een moderator. Mensen zijn nou eenmaal erg jaloers aangelegd en zullen je van alle kanten proberen neer te sabbelen. Gelukkig is het bij C_A erg duidelijk waardoor we ons er niet teveel van hoeven aanrekenen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.
Ik voel me een beetje schuldig, omdat ik hem de betreffende site gedm'd heb.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
LR kreeg vandaag sinds lange tijd een note. Je kan zien dat hij daar niet bepaald mee in zijn nopjes is.
Niet? Ow okquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.
Ow ja HMF, ja joh die zie ik bijna 2 wekelijksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF is inderdaad geen fokker meer!
Hij vindt deze opmerking niet zo leuk.
Grapje man.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je nooit op stap met je eigen klonen ?
Ik regelmatig. En dan ook gewoon stomme 450 grapjes maken en in mijn ééntje hard lachen en daarna mensen in elkaar slaan en hoeren neuken
Hij komt nogal geagiteerd over ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
LR kreeg vandaag sinds lange tijd een note. Je kan zien dat hij daar niet bepaald mee in zijn nopjes is.
Zal vanavond een kaarsje aanstekenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed. Wij missen hem ook hier.
Ik heb het een half jaar geleden al opgezegd, kon alleen tot nu gratis via de website kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik weet het niet, er was van de week wel storing bij Ziggo al die ++ zenders van het abonnement deden het hier ook niet.
Pawnstars en zo.
Het zegt weer genoeg dat je gelijk op de persoonlijke aanval over gaat Elan. En daarom vraag jij aan mij waarom ik nooit met meer dan drie regels typ. Dat is deze reden.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, maar een meid aanspreken op haar drinkgedrag en modje zijn van een forum dat voornamelijk over borduren gaat is wel heel erg Geer en Goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat kan ik dus nog niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Tjacka wil jij mij, mijn 20e note gevenWel een positieve natuurlijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zegt weer genoeg dat je gelijk op de persoonlijke aanval over gaat Elan. En daarom vraag jij aan mij waarom ik nooit met meer dan drie regels typ. Dat is deze reden.Jij valt c_a anders ook persoonlijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien zij voor Feyenoord is en van het zwakkere geslacht en jij ook nog eens moderator bent zie ik mij genoodzaakt op te treden tegen jouw machtsmisbruik.blablablabla
Ik heb nog geen macht.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij valt c_a anders ook persoonlijk aan.
En aangezien zij voor Feyenoord is en van het zwakkere geslacht en jij ook nog eens moderator bent zie ik mij genoodzaakt op te treden tegen jouw machtsmisbruik.
Dat zou jammer zijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer ik officieel mod ben van CRE moeten jullie wel begrijpen dat ik hier minder vaak zou zijn natuurlijk. Ik begrijp dat vooral stijn dit erg gaat vinden.
Ik ben er wat stil van ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer ik officieel mod ben van CRE moeten jullie wel begrijpen dat ik hier minder vaak zou zijn natuurlijk. Ik begrijp dat vooral stijn dit erg gaat vinden.
Geen goede reactie. Je post een algemeen feitje over hoe men moet breien geen specifieke oplossing van mijn probleem.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
Elan.
Ik heb een reactie gegeven op je post.
Ik wist dat jij dit als user wist.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen goede reactie. Je post een algemeen feitje over hoe men moet breien geen specifieke oplossing van mijn probleem.
Daarbij loopt er ook een centraal topic. Namelijk: CRE / Breien, deel 10. . Je had dus kunnen en moeten zeggen: CRE / Breien, deel 10. hier verder<== vooral die
is belangrijk, zodat je de user geen slecht gevoel geeft.
Trek hier zelf je conclusies maar uit.
Dan heb je daarbij dus ook nog eens gelogen want vanmiddag zei je dat je wel degelijk slotten kon zetten.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit als user wist.
Daarom zie ik het ook als een troll. Maar aangezien ik niet de powers heb om hem op slot te gooien heb ik een probleem.
Ik vind het jammer dat je mij zo een oor probeer aan te naaien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je daarbij dus ook nog eens gelogen want vanmiddag zei je dat je wel degelijk slotten kon zetten.
Daarbij heb je je collega Drizzt al keihard afgevallen, ben toch bang dat men dit heel hoog opneemt nu je nog in je proeftijd zit Tjack.
Lief he. Leek me wel toepasselijk gezien je nieuwe functiequote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zo een oor probeer aan te naaien.
Ik moest lachenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[./img] Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lief he. Leek me wel toepasselijk gezien je nieuwe functie
Je bent zelf een act net zoals Davy.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een act net zoals bij Davy.
hey je bent weer blauwquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een act net zoals Davy.
Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
IS het in ofzo, trolls als mod instellen, gvd man.
kutavondquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond? Of is het weer zo'n kut avond.
Toch maar weer veilig terug de kast ingekropen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een act net zoals Davy.
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.quote:
Welke?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Alleen je UI laat al zien dat je perfect gezien bent voor die functie. Yvonne zal dat ook wel inzien en je binnenkort alle moddereterknopjes geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen.
CRE is geen VBL.
Crewbashquote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was nog leuk toen hij nog zijn bob marley UI had en normaal deed.
Waar je hem kunt downloaden staat daar ook ergens in het topic.quote:
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.
quote:
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
TakAFCA.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
Ik ben het de laatste tijd wel aan het minderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TakAFCA.
Good oldtimes.
Toen kon je nog normaal posten.
Ik vind jou wel nog een leuke user hoor smoof.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
Dat heb ik al opgegeven man. Wanneer kun jij weer eens naar Ajax?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meer
Wat een interessante besteding van je avond.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Ik vond hem ajax onwaardig. HIj is ietsje beter geworden sindsdien, maar zie nog steeds lever een betere verdediger.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Hey, ik zit hier sinds vorige week al drie jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Ik spring vaak van de hak op de tak.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik in het Ajax topic veel heb getrolled de laatste jaren.
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik Hoesen antuurlijk nog steeds de nieuwe Kluivert. En siggy is eindbaas.
*voorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Wat een zelfspot heb je toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak.
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.
Die is ook maar matig natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang.
Sowieso Hoesen in de spits.
GGMM wordt admin en ik neem het hier over. Het komt helemaal goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Nee. Vertel meid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Erg links hè.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrondquote:
De Ronaldo of CR7?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Echt met open mond zitten kijken, zó slecht
CR7, anders had ik het nog wel begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
CR7, anders had ik het nog wel begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.quote:
Tieten doen het altijd goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.quote:
Ja dat soort shitquote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Doet het goed tijdens het eten op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?
je zou ze voor jezelf houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Zoveel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelfquote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.
Ik denk dat het als dierenmishandeling gekwalificeerd zou kunnen worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef Saind het volgende:
http://www.military.com/v(...)iving/2842235352001/
Denken jullie dat dit mag in Nederland?
Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelf
En Freek de Jonge die Neil Young verkracht. Niet eensmeer, gewoon misdadig. Oprecht, tegen de muur die kanjerlijer
Hetgeen te betreuren isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.
Voor de geïnteresseerde, de KNVB bleek er toch niks mee te maken te hebben.
Ik maak me er niet druk om maar toch vind ik haar een domme kut.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niet druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |