abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133455409
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?

Mvg

Kaatje
blablablabla
pi_133456192
Je kan bijna alles vinden op youtube. Na een tijdje zoeken vind je wel een mooie guide.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133457267
De start van ieder breiwerk is het opzetten van de steken. Het patroon geeft aan hoeveel steken er nodig zijn.

Zorg ervoor dat je de steken niet te strak opzet, want dat maakt het breien van de eerste pen erg lastig. Om dit te voorkomen kun je eventueel de steken opzetten op een dikkere breipen waarna je ze overzet naar een dunnere naald.

Denk er ook aan om de begin draad lang genoege te nemen, zodat je altijd draad genoeg hebt om alle steken op te zetten die je nodig hebt.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')