Het zegt weer genoeg dat je gelijk op de persoonlijke aanval over gaat Elan. En daarom vraag jij aan mij waarom ik nooit met meer dan drie regels typ. Dat is deze reden.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, maar een meid aanspreken op haar drinkgedrag en modje zijn van een forum dat voornamelijk over borduren gaat is wel heel erg Geer en Goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat kan ik dus nog niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Tjacka wil jij mij, mijn 20e note gevenWel een positieve natuurlijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zegt weer genoeg dat je gelijk op de persoonlijke aanval over gaat Elan. En daarom vraag jij aan mij waarom ik nooit met meer dan drie regels typ. Dat is deze reden.Jij valt c_a anders ook persoonlijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien zij voor Feyenoord is en van het zwakkere geslacht en jij ook nog eens moderator bent zie ik mij genoodzaakt op te treden tegen jouw machtsmisbruik.blablablabla
Ik heb nog geen macht.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij valt c_a anders ook persoonlijk aan.
En aangezien zij voor Feyenoord is en van het zwakkere geslacht en jij ook nog eens moderator bent zie ik mij genoodzaakt op te treden tegen jouw machtsmisbruik.
Dat zou jammer zijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer ik officieel mod ben van CRE moeten jullie wel begrijpen dat ik hier minder vaak zou zijn natuurlijk. Ik begrijp dat vooral stijn dit erg gaat vinden.
Ik ben er wat stil van ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer ik officieel mod ben van CRE moeten jullie wel begrijpen dat ik hier minder vaak zou zijn natuurlijk. Ik begrijp dat vooral stijn dit erg gaat vinden.
Geen goede reactie. Je post een algemeen feitje over hoe men moet breien geen specifieke oplossing van mijn probleem.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
Elan.
Ik heb een reactie gegeven op je post.
Ik wist dat jij dit als user wist.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen goede reactie. Je post een algemeen feitje over hoe men moet breien geen specifieke oplossing van mijn probleem.
Daarbij loopt er ook een centraal topic. Namelijk: CRE / Breien, deel 10. . Je had dus kunnen en moeten zeggen: CRE / Breien, deel 10. hier verder<== vooral die
is belangrijk, zodat je de user geen slecht gevoel geeft.
Trek hier zelf je conclusies maar uit.
Dan heb je daarbij dus ook nog eens gelogen want vanmiddag zei je dat je wel degelijk slotten kon zetten.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit als user wist.
Daarom zie ik het ook als een troll. Maar aangezien ik niet de powers heb om hem op slot te gooien heb ik een probleem.
Ik vind het jammer dat je mij zo een oor probeer aan te naaien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je daarbij dus ook nog eens gelogen want vanmiddag zei je dat je wel degelijk slotten kon zetten.
Daarbij heb je je collega Drizzt al keihard afgevallen, ben toch bang dat men dit heel hoog opneemt nu je nog in je proeftijd zit Tjack.
Lief he. Leek me wel toepasselijk gezien je nieuwe functiequote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zo een oor probeer aan te naaien.
Ik moest lachenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[./img] Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lief he. Leek me wel toepasselijk gezien je nieuwe functie
Je bent zelf een act net zoals Davy.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een act net zoals bij Davy.
hey je bent weer blauwquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een act net zoals Davy.
Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
IS het in ofzo, trolls als mod instellen, gvd man.
kutavondquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond? Of is het weer zo'n kut avond.
Toch maar weer veilig terug de kast ingekropen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een act net zoals Davy.
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.quote:
Welke?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Alleen je UI laat al zien dat je perfect gezien bent voor die functie. Yvonne zal dat ook wel inzien en je binnenkort alle moddereterknopjes geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen.
CRE is geen VBL.
Crewbashquote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was nog leuk toen hij nog zijn bob marley UI had en normaal deed.
Waar je hem kunt downloaden staat daar ook ergens in het topic.quote:
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.
quote:
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
TakAFCA.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
Ik ben het de laatste tijd wel aan het minderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TakAFCA.
Good oldtimes.
Toen kon je nog normaal posten.
Ik vind jou wel nog een leuke user hoor smoof.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
Dat heb ik al opgegeven man. Wanneer kun jij weer eens naar Ajax?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meer
Wat een interessante besteding van je avond.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Ik vond hem ajax onwaardig. HIj is ietsje beter geworden sindsdien, maar zie nog steeds lever een betere verdediger.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Hey, ik zit hier sinds vorige week al drie jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Ik spring vaak van de hak op de tak.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik in het Ajax topic veel heb getrolled de laatste jaren.
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik Hoesen antuurlijk nog steeds de nieuwe Kluivert. En siggy is eindbaas.
*voorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Wat een zelfspot heb je toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak.
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.
Die is ook maar matig natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang.
Sowieso Hoesen in de spits.
GGMM wordt admin en ik neem het hier over. Het komt helemaal goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Nee. Vertel meid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Erg links hè.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrondquote:
De Ronaldo of CR7?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Echt met open mond zitten kijken, zó slecht
CR7, anders had ik het nog wel begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
CR7, anders had ik het nog wel begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.quote:
Tieten doen het altijd goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.quote:
Ja dat soort shitquote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Doet het goed tijdens het eten op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?
je zou ze voor jezelf houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Zoveel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelfquote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.
Ik denk dat het als dierenmishandeling gekwalificeerd zou kunnen worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef Saind het volgende:
http://www.military.com/v(...)iving/2842235352001/
Denken jullie dat dit mag in Nederland?
Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelf
En Freek de Jonge die Neil Young verkracht. Niet eensmeer, gewoon misdadig. Oprecht, tegen de muur die kanjerlijer
Hetgeen te betreuren isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.
Voor de geïnteresseerde, de KNVB bleek er toch niks mee te maken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |