Ik vond hem ajax onwaardig. HIj is ietsje beter geworden sindsdien, maar zie nog steeds lever een betere verdediger.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Hey, ik zit hier sinds vorige week al drie jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Ik spring vaak van de hak op de tak.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik in het Ajax topic veel heb getrolled de laatste jaren.
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik Hoesen antuurlijk nog steeds de nieuwe Kluivert. En siggy is eindbaas.
*voorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Wat een zelfspot heb je toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak.
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.
Die is ook maar matig natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang.
Sowieso Hoesen in de spits.
GGMM wordt admin en ik neem het hier over. Het komt helemaal goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Nee. Vertel meid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Erg links hè.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrondquote:
De Ronaldo of CR7?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Echt met open mond zitten kijken, zó slecht
CR7, anders had ik het nog wel begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
CR7, anders had ik het nog wel begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.quote:
Tieten doen het altijd goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.quote:
Ja dat soort shitquote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje net als die dans van Messi toen? Dat was ook zo tenenkrommend slecht.
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Doet het goed tijdens het eten op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar zulke burgerlijke programma's?
je zou ze voor jezelf houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Ze zagen in dat het zwaar onterecht was. En ik heb ze per dm wat tettenpicca's doen toekomen.
Zoveel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppes, zag wel op dwdd.nl dat het zou komen. Van te voren een beetje kijken wie er langskomt hé.
Op Jantje Mulder zit ik niet te wachten en Sylvana Simons is een irritante stoephoer.
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein jochie.
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelfquote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Neil Young item was ook interessant hoor. Die man wilde eigenlijk alleen maar over zichzelf praten en hoe geweldig ze het samen hadden.
Ik denk dat het als dierenmishandeling gekwalificeerd zou kunnen worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef Saind het volgende:
http://www.military.com/v(...)iving/2842235352001/
Denken jullie dat dit mag in Nederland?
Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Sylvana is een domme kut.
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had steeds het idee dat ie zich onder de tafel af aan het trekken was op zichzelf
En Freek de Jonge die Neil Young verkracht. Niet eensmeer, gewoon misdadig. Oprecht, tegen de muur die kanjerlijer
Hetgeen te betreuren isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel fijn dat Sylvana onderzoek heeft gedaan naar de KNVB en of ze daadwerkelijk elke Marokkaan willen ophangen.
Voor de geïnteresseerde, de KNVB bleek er toch niks mee te maken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |